Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Runkkaatko nyt?

Vierailija
10.04.2024 |

Itse makoilen alasti sängyllä ja kulli kovana. Puristan kiimatipan esiin ja levitän sen terskalle.

Kommentit (1417)

Vierailija
1401/1417 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Runkkaan, nautiskelen himon tunteesta. Useita viikkoja edellisestä kerrasta joten pienikin kosketus kalulla tuntuu hyvälle.

Tykkäisitkö kosketuksesta kalulla? Haluisitko suihin oton? 

En ole sama mutta naisen kosketus kalulla tuntuisi juuri nyt hyvälle. Vielä enemmän kiihottaisi jos tietäisi naisen kieriskelevän vastaavanlaisessa panetuksessa.

Kyllä panettaa. Nuoleminen olis ihanaa ja tietysti kunnon paneminen. 

Vierailija
1402/1417 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Runkkaan, nautiskelen himon tunteesta. Useita viikkoja edellisestä kerrasta joten pienikin kosketus kalulla tuntuu hyvälle.

En ole sama mutta naisen kosketus kalulla tuntuisi juuri nyt hyvälle. Vielä enemmän kiihottaisi jos tietäisi naisen kieriskelevän vastaavanlaisessa panetuksessa.

Kiusaa mielikuvitustani. Oletko malttanut olla hyväilemättä itseäsi? Ajatus halukkaasta naisesta toivomassa nuolentaa ja panemista saa kalun kirjaimellisesti sykkimään.  

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1403/1417 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiusaa mielikuvitustani. Oletko malttanut olla hyväilemättä itseäsi? Ajatus halukkaasta naisesta toivomassa nuolentaa ja panemista saa kalun kirjaimellisesti sykkimään.  

Olen toistaiseksi, mutta kyllä sykkii. Ihana kuulla, että sulla housuissa sykkii. 

Vierailija
1404/1417 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kun just nussin.

Vierailija
1405/1417 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen toistaiseksi, mutta kyllä sykkii. Ihana kuulla, että sulla housuissa sykkii. 

Sait mielikuvitukseni liikkeelle. Jäin miettimään millainen nainen siellä on himoissaan ja näkisikö tai tuntisiko himosi mikäli olisit alasti.

Minulla ei ole itsehillintä riitänyt yhtä hyvin kuin sinulla. Otin kovasta kalustani kiinni ja annoin sille hieman huomiota. Muutaman kerran annoin käden kulkea varrella ylös alas. Tuntuu muuten hyvälle tuollainen pienikin liike kun tarpeeksi panettaa.

Vierailija
1406/1417 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sait mielikuvitukseni liikkeelle. Jäin miettimään millainen nainen siellä on himoissaan ja näkisikö tai tuntisiko himosi mikäli olisit alasti.

Minulla ei ole itsehillintä riitänyt yhtä hyvin kuin sinulla. Otin kovasta kalustani kiinni ja annoin sille hieman huomiota. Muutaman kerran annoin käden kulkea varrella ylös alas. Tuntuu muuten hyvälle tuollainen pienikin liike kun tarpeeksi panettaa.

Varmasti tuntisit. Olisi ihana nähdä sun kova kalu ja koskettaa sitä. Hivellä ja ottaa suihin. Voisit kosketella mun märkää pillua. 

Vierailija
1407/1417 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti tuntisit. Olisi ihana nähdä sun kova kalu ja koskettaa sitä. Hivellä ja ottaa suihin. Voisit kosketella mun märkää pillua. 

Ajatuskin sormesta liukumassa märkään vakoosi saa kovana seisovan kalun nykimään. Mietin kuinka klittasi reagoisi saamaansa huomioon ja mille tuntuisi kun sormeni tai kaksi painuisi sisääsi, jolloin lämpöinen ja kostea pillusi ottaisi ne otteeseen.

Lämmin suu kovalla kalulla tuntuisi juuri nyt hyvälle. Joutuisit silti tarjoamaan itseäsi nuoltavaksi. Saisit kielen klitalle jos avaisit sormin pillusi minulle. Eihän ole liian suuri vaatimus?

Vierailija
1408/1417 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Panettaa. Mutta dildoon tyydyttävä. 

Vierailija
1409/1417 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Elämässäni ei ole muuta sisältöä kuin runkkaus.

Vierailija
1410/1417 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä... Otan lohikäärme dildoa pyllyyn ja samalla runkkaan lohikäärme fleshlightilla 🤤 mikä tunne.... 

Vierailija
1411/1417 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajatuskin sormesta liukumassa märkään vakoosi saa kovana seisovan kalun nykimään. Mietin kuinka klittasi reagoisi saamaansa huomioon ja mille tuntuisi kun sormeni tai kaksi painuisi sisääsi, jolloin lämpöinen ja kostea pillusi ottaisi ne otteeseen.

Lämmin suu kovalla kalulla tuntuisi juuri nyt hyvälle. Joutuisit silti tarjoamaan itseäsi nuoltavaksi. Saisit kielen klitalle jos avaisit sormin pillusi minulle. Eihän ole liian suuri vaatimus?

Ei päinvastoin 

Vierailija
1412/1417 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei päinvastoin 

Tuntuuko panetus nyt hyvältä niin että sormesi on tekemässä hyvää kostuvalla pilkulla ?

Vierailija
1413/1417 |
31.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Runkkaan.. kalu nykii kädessä ja mielikuvissani on 60 vuotias nainen ratsastamassa kalullani. T: M 26 v

Vierailija
1414/1417 |
17.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kosteana

Vierailija
1415/1417 |
17.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulin just

Vierailija
1416/1417 |
17.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina kun tulee tänne on ihan pakko samalla runkata, se on niin ihanaa.

Vierailija
1417/1417 |
17.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kosteana

Mulla alko seisoo 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi yksi