Runkkaatko nyt?
Itse makoilen alasti sängyllä ja kulli kovana. Puristan kiimatipan esiin ja levitän sen terskalle.
Kommentit (1419)
Vierailija kirjoitti:
Rupean kohta masturboimaan; vapaapäivä, tyhjä talo ja aikaa nautiskella. Tykkään hangata itseäni tyynyyn, ja olenkin jo laittanut niitä kaksi päällekkäin tuohon sängylle. Käärinyt pyyhkeen siihen niiden ympärille, etteivät vallan kastu. Alemman tyynyn alla on omena, joka tuntuu ihanasti tyynyjen läpi, tuntuu uskomattoman hyvältä hangata itseäni tyynyihin kun tuntuu alta se kova möykky. Aaah, kohta pääsen nautiskelemaan. Näkisitte, kuinka kiimoissani täällä olen. N46
Taidan kaivaa kaluni housuista ja alkaa runkkaamaan kuvitellen olevani sun takana katselemassa kun pillusi alkaa kiiltämään ja valuttaa pyyhkeelle
Kohta lähtee fantasia tulille...kalu jo kädessä. T: m 26 v
Kalu kovana jäykistelee tiukoissa farkuissa kiinnostaako halukasta naista kertoa omista tuntemuksistaan.
M
Vierailija kirjoitti:
Hivelen pillua päältä
Mä otin jus kalun käteen kun ton luin ;) Ota vasempaan käteen oikea tissi ja hieroa samallla sitä.. T: m 26 v
Vierailija kirjoitti:
Tuntuu hyvältä
Ota pikkarit pois....minkä väriset ne on? Mä liutan esinahkaa hitaasti... T: m 26 v
Vierailija kirjoitti:
Mustat pitsistringit
Hei..upeaa mä oon kokonaan alasti sängyllä...makaatko säkin vai missä asennossa oot? Mä lisään tahtia ja tunnen kuinka touhari nousee jo...T: m 26 v
Fantasioin, että sormettaisit
Selälläni, jalat koukussa, levällään
Vierailija kirjoitti:
Mä laitan mun lämpimät oikean käden etu ja keskisormen sun pilluun..hyväilen samalla omaa kalua ...T: m 26 v
Vierailija kirjoitti:
Samalla mä hyväilen sun klittaa peukalolla kun sä oo siinä selällää...otan sun nännit käsittelyyn mun kielellä samalla...T: m 26 v
Kiemurtelen, sormet tuntuu hyvältä
Vierailija kirjoitti:
Kiemurtelen, sormet tuntuu hyvältä
Lisään tahtia ja mun sormet liukuu vauhdilla edes takaisin ja peukalo käy klitalla..pussailen ahnaasti sun tissejä...oma kalu nykii jalkovälissä.. T; m 26 v
Käytät sormia ja suuta vuorotellen
Vierailija kirjoitti:
Käytät sormia ja suuta vuorotellen
Tunnen sun runsaan kosteuden mun sormissa ja odotan et painat mun pään sun jalkoväliin...mut ensin nuolen ja pussailen rintoja joka puolelta....millaset rinnat sul on? T: m 26 v
Haluaisin nähdä 🥰