Runkkaatko nyt?
Itse makoilen alasti sängyllä ja kulli kovana. Puristan kiimatipan esiin ja levitän sen terskalle.
Kommentit (1419)
Vierailija kirjoitti:
Voisin auttaa kiihdyttämään sun liikkeitä
Kummalla kädellä runkkaisit mun kaluu kun mun oikea käsi vaeltaa sun kostealle pimpalle ja vasen pitää pepusta kiinni..T: m 26 v
Vierailija kirjoitti:
Oikealla kädellä ja suulla
Mmmm-...tunnen sun ihanat täytelaiset huulet mun kalun varresa ja oikea kätesi mun kiveksillä....mä hyväilen samalla sun upeita rintoja..T; m 26 v
Mum huulet näyttää hyvältä kalun varressa
Vierailija kirjoitti:
Mum huulet näyttää hyvältä kalun varressa
Tunnen kun sä lisäät tahtia ja imua....etten laukea nostan sut sohvalle selälleen ja alan hyväillä kielellä sun klittaa...T: m 26 v
Haluun, että pyörit myös klitan ympärillä, kaikissa poimuissa
Vierailija kirjoitti:
Haluun, että pyörit myös klitan ympärillä, kaikissa poimuissa
Mun kieli pyörii ja nauttii sun klitasta joka kohdasta...samalla oikealla kädellä välillä runkkaan kaluani....haluun sun sisään...T: m 26 v
Haluisko joku tyydyttää mut kalullaan? Runkata mulle?
Vierailija kirjoitti:
Nyt just olisi aikaa..mitä haluaisit että tekisin
Vierailija kirjoitti:
Nuoleminen, hyväily
Tykkään nuolla ja nähdä kuinka nainen vaikeroi nautinnosta..missä asennossa haluat sitä
Vierailija kirjoitti:
Kalu täällä kovana sinulle...
Ruokaa tarvis alkaa tekemään, mutta runkataan nyt sitten ensin.
Vierailija kirjoitti:
Hyvältä tuntuu...
Uskotaan..onko liukas
En. Syön aamupalaa (SOS) ja välttelen asiakastöitä selaamalla seksipalstaa :D
Ei parane masturboida ruuan jälkeenkään tai en saa mitään tehtyä tänään
Rupean kohta masturboimaan; vapaapäivä, tyhjä talo ja aikaa nautiskella. Tykkään hangata itseäni tyynyyn, ja olenkin jo laittanut niitä kaksi päällekkäin tuohon sängylle. Käärinyt pyyhkeen siihen niiden ympärille, etteivät vallan kastu. Alemman tyynyn alla on omena, joka tuntuu ihanasti tyynyjen läpi, tuntuu uskomattoman hyvältä hangata itseäni tyynyihin kun tuntuu alta se kova möykky. Aaah, kohta pääsen nautiskelemaan. Näkisitte, kuinka kiimoissani täällä olen. N46
Voisin auttaa kiihdyttämään sun liikkeitä