Ääni joka ärsyttää sinua eniten
Ihan mikä vaan, mistä tahansa lähtöisin, minkä tahansa tuottama.
Itsellä alakerran (luit oikein, ALAkerran) asukkaan kantapääkävely. Uskokaa tai älkää mutta kuuluu yläkertaan ja tuntuu myös omissa jalkapohjissa kun lattia tärähtelee askelten tahtiin. Ihan järkky!!!
Ajatelkaa omalle kohdallenne. Suositus on 10 000 askelta päivässä. 10 000 lekan iskua lattiaan/kattoon/seinään päivässä.
Lasten itkut/leikit, koiran haukkumiset, kodinkoneiden äänet, vessaäänet tai sellaiset ei haittaa yhtään.
Naapurin kantapääkävely vastaa kiinalaista vesitippa- kidutusmuotoa.
Töissä korvat lepää muuten en kestäisi.
Kommentit (276)
Ihmisen mässytys. Koiran mässytys taas söpöä 😄
Vierailija kirjoitti:
Marica Paukkerin ääni Ylellä.
Todellakin ärsyttävän vinkuva ääni.
Varmaan ok toimittaja, mutta ei ääniselostuksiin eikä haastatteluihin.
Toinen vinkuja on Outi Airola, valitettavasti.
Kaikenlaiset syömisen äänet, etenkin mässytys ja kaikki julkisissa liikennevälineissä syöminen, rapistelu, haukkailu, jugurttipurkin kalistelu.
Nanna Bhosen mölähtely Radio Rockin korporaatiossa. Ei mitään älykästä tai hauskaa tai omaperäistä sanottavaa koskaan, pelkkää komppailua, käkätystä tai mölähtelyä.
Kehitysmaalaisen huutoon yltyvä molotus puhelimeen.
Tytti Tuppuraisen ääni. Mutta hauskaa on se, että saan aina hillittömän naurukohtauksen kun kirjoitan Tytti Tuppuraisen nimen. Kokeilkaa itse 🤣
1. Päivi Räsänen
2. Petteri Orpo
3. Jani Mäkelä
4. Donald Trump
5. Emalivadin raapiminen
Päivästä toiseen kuulen sepelkyyhkyjä. Mielummin kuuntelisin mitä tahansa muita lintuja, mutta en tuota. Kuvitelkaapa joka päivä: "HuuHuu, HuuHuu" -ääntelyä. Eikö alkaisikin ärsyttää?
Vierailija kirjoitti:
1. Päivi Räsänen
2. Petteri Orpo
3. Jani Mäkelä
4. Donald Trump
5. Emalivadin raapiminen
Mulla on ratkaisu: Vaihda kanavaa taikka sivua. Niin mä teen, niin mun ei tarvitse sietää moista.
Vesa-Matti Loiri yrittäessään laulaa.
Vierailija kirjoitti:
Vauvan itku. Sorry, mutta se käy korviin ja hermoon.
Luontoäiti on tarkoittanutkin sen niin. Hiljaisella ja miellyttävällä äänellä kitisevät vauvat eivät ole evoluutiossa menestyneet.
Autossa merkistä riippumatta muovinen kitisevä kojetaulu tai jokin muu kitisevä muoviosa.
Olosuhteiden - vanhuus ja sairaudet - vuoksi jouduin myymään omakotitalon ja muuttamaan kerrostaloon. Taloyhtiö on hyvin hoidettu, mutta on käsittämätöntä, kuinka joillakin asukkailla on tarvetta porata ja naputella useina päivinä ja myös iltoina lähes joka viikko.
Jäätelöauton kilkutus.