Epäsuosittujen mielipiteiden ketju. AP aloittaa:
Donald Trump on parasta mitä Yhdysvalloille on tapahtunut.
Kommentit (333)
Liittolaisemme Yhdysvallat oli todennäköisesti Nord Stream -kaasuputken räjäyttämisen takana
Lisääntymiseen pitäisi olla äo-raja.
En tilannut ruokaostoksia kotiin tai vähentänyt kaupassa käyntejä kun korona alkoi.
Minun oli vaikeaa päättää, haluanko lapsia vai en. Asiasta piti miettiä plussat ja miinukset eikä tunne ole vieläkään varma.
Lapsikin voi olla luonnevikainen, psykopaatti, hirviö, sadisti ja hullu. Tämmöisestä lapsesta ei koidu koskaan mitään muuta kuin ongelmia ja kuluja. Turha kuntouttaa kun vika on synnynnäinen. Parempi olisi eristää jo varhain yhteiskunnasta ja estää tuhot viattomille.
Tarkkailuluokat ja nuorisovankilat takaisin.
Vierailija kirjoitti:
Hyväksyn abortin aina kun nainen ei halua lasta. En moralisoi edes mielessäni oli syy abortille mikä tahansa.
Abortin hyväksyminenhän on normoa. Vasemmistoliberaalien mielestä on coolia tappaa vauvoja.
Janus Putkonen on Suomen hyväksi uurastava patriootti.
Vierailija kirjoitti:
Aborttia ei pidä hyväksyä missään tapauksessa. Abortti on aina murha.
Itse pitäydyn Trumpin ja Reaganin linjoilla eli abortti tulee olla hyväksyttyä vain kun kyseessä on raiskaus, insesmi tai äidin henki.
Sairaat ovat suurimmaksi osaksi itse syyllisiä sairauksiinsa.
Lääkärit ovat parempia ilman empatiaa.
Jos suhteessa menee huonosti, ei pettämisen pitäisi tulla minään yllätyksenä. En siis pidä pettäjiä automaattisesti huonoina ihmisinä, vaan inhimillisinä ihmisinä.
Loppujen lopuksi ei siitä kukaan mitään mitalia saa, että jäi huonoon suhteeseen tai eli vuosia selibaatissa toisen ihmisen tähden. Moraalisesti oikein olisi tietenkin erota ensin, mutta todellinen elämä ei ole niin mustavalkoinen.
Miesten kannalta oli virhe antaa naisille tasa-arvoiset oikeudet.
Sukupuolia on kaksi.
Seksityö ei ole normaalia.
Naiselle ei tee hyvää 100 seksipartneria vuodessa.
Pääsykoe- ja tutkintokysymyksillä karsitaan ei-toivottu aines pois.
Rajan yli luvatta tulevat pitäisi ampua. Tulevat maasta, jonka kanssa länsi on sodassa. On käsittämätöntä, että vihollisrajan yli vain lampsitaan ilman seuraamuksia.