Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi saan bakteerivaginooseja toistuvasti?

Vierailija
10.04.2024 |

Olen hyvin nuori nainen, olen neitsyt, olen hoikka ja elän terveellisesti ja pidän hygieniasta hyvää huolta. Teen kaiken juuri kuin pitää ja käyn säännölisesti gynellä tarkastuksilla ja siellä suurinpiirtein tuijotetaan mua kuin hullua tai hölmöä, kun ihmettelen mistä nämä tulehdukset tulee kerta kaikki näyttää tutkimuksissa ok.. voiko tosiaan kyseessä olla ns. ylihygieenisyys vai voiko mulla olla syöpä?

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
10.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmeessä käyt gynellä jos olet neitsyt ? Minulla siirrettiin 20 v papa tarkastustakin siitä syystä että olen neitsyt . Sanoivat että tule sitten vasta kun asiaa .

Koska näitä aloituksia tekevät alapäähullut miehet eivät tiedä naisten terveysasioista yhtään mitään.

Vierailija
22/38 |
10.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Käyn säännöllisesti gynellä tarkastuksilla." Aika nuorena on ap aloittanut säännölliset tarkastuskäynnit, jos nyt on 15-vee. :D

Mitä ihmettä nuo trollaajat saavat näistä aloituksista??

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
10.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarkastuksissa syövät tulee aika äkkiä ilmi ja jos kerta neitsyt oot ja nuori, niin aivan todella epätodennäköstä, että sulla ainakaan syöpä on. Esim. Kohdunkaulansyöpään usein tarvitaan MONEN miehen altistus eli vaikka vaan se yks kumppani sitä virusta kantais niin tuskin sitä saisit, mut mitä useampi mies = sitä suurempi riski kohdunkaulansyöpään.

Ei se noin mene, vaan vain yksi mies riittää, että saa HPV:n. Mä sain HPV:n ja syövän esiasteen tasan yhdeltä mieheltä ja tasan yhdestä yhdynnästä, koska muita miehiä ei mulla ollut. Tuo mies oli ollut yli 200 naisen kanssa sängyssä.

Kohdunkaulansyöpään ei todellakaan tarvita MONEN miehen altistusta, riittää, että on tarpeeksi huono tuuri, että jo sillä yhdellä ainoalla miehellä on se HPV, jonka se suhun tartuttaa.

Tuo mitä useampi mies tarkoittaa sitä, että silloin todennäköisyys saada HPV kasvaa, ellei ole niin huonoa tuuria kuin mulla.

Esim. otetaan vaikka 20 miestä, joista 19 on puhtaita ja yhdellä on HPV.

Jos nainen on noiden kaikkien kanssa, niin sieltähän se nakki sitten napsahtaa.

Mutta jos nainen on vain yhden miehen kanssa noista 20:sta, niin todennäköisyys sille, että just valitsee sen yhden HPV:tä kantavan, on pieni.

Eli mitä useamman kanssa nainen on, niin jossain kohtaa tulee vastaan se HPV:täkin kantava mies sitten.

Vierailija
24/38 |
10.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikea ravinto on ratkaisu. Sokeri ehdottomasti pois ja siemenöljyt myös.

Ei noi vaivat ilmasta tule.

Vierailija
25/38 |
10.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis onko sinulla todetttu BV vai oma diagnoosi?

Kokeile käyttää kostuttavia puikkoja pari kolme kertaa viikossa. Jos on kuivuutta, iskee BV helpommin. Tai sitten käytä ennaltaehkäisevästi maitohappobakteeripuikkoja pari kertaa viikossa. Niistähän ei ole mitään haittaa, kun eivät sisällä lääkettä, vaan tukevat vain tasapainoa. 

Tosiaan peseminen pesuaineilla on haitaksi, vesi riittää. Nukkuminen ilman alkkareita ja puuvillaiset alkkarit auttavat myös asiaa. 

Sekin on mahdollista, että pidät normaalia valkovuotoa tulehduksena. Ovulaation aikana valkovuoto muuttuu venyvämmäksi ja sitä tulee enemmän. 

haiseeeee jos ei mitään pesunestettä, edes lv saippuaa,,peräaukonkin puolelta leviää karseet hajut,, ukot inhoo akat levittää tarjolle että pussaa ny tätä haisutoosaa,, eritteet haisee,virtsa tarttuu hajuna, vai muka ves pesu hah hah haa, ukot sanoo että elimiin tarttuu monesta muikkelista niiiin paha haju etttä itse vaikea saada suihgkussa sitä pois. monesti akka ite painaa päänsä jalkoväliin tai nuuhkii housunsa,sormensa. joku harva on myöntänyt että hänestä pöllähtää haju heti kun tulee himaan ja riisuu päällikuteet,farkut jne,, lemahtaa,, niin kyllä ympäristökin sen haistaa,saati sänkykumppani, tarttuu vuodevaatteisiin, asuihin, ja ns. muka terve alapää,mutta kun sillä värkillä on oma ominaisuushaju järkky, onkalot täynnä hormonieritteitä, spermoo,joka poistuu laskennallisestkin vasta parin pv viiveellä, virtsa uloste pierut lähellä sukuelintäsi akka parka.. miesten elin niin helppo pitää puhtaana,vähän smegmaa joka super helppo pestä pesunesteellä pois,kuspötkökin vaikka lavuaarissa jos ei muitasuihkuja. akoilla sen sata eri eritetyyppi kk aikana, kokkareista, venyväää kun ovuloi, veren ja valkkarin yhdistelmä kuukautisten jälkeen,,ja joo ukoille suuhun sitä,, hyi hitto.

Vierailija
26/38 |
10.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaihda alushousut puuvillaisiin ja nuku öisin ilman , että tuulettuu paikat . Suosi myös housuina luonnonkuituisia materiaaleja . Hameet hyviä kesällä . Älä käytä mitään ehkäisyvalmistetta jos olet neitsyt etkä seurustele . 

En ole ap, olen tuo joka ylempänä kertoi lopettaneen e-renkaan käytön.

Aloitin käytön ehkäisymielessä, mutta jatkoin käyttöä suhteen päätyttyä kun helpotti huomattavasti kuukautiskipuja ja pms-vaivoja. Piti sitten lopulta valita kahdesta huonosta vähemmän huono. Onko näihin edes muuta "hoitoa" kuin ehkäisyvalmisteet?

kotona vain paituli ja alla ei mitään pöksyjä,, yöt nukut alasti johan helpottaa, vagi tarvii ilmakylpyjä joka pv. ja hautovat pikkuhousun suojat hemmettiiiiin. 

Vierailija
27/38 |
10.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun alapää haisee jo muutamassa tunnissa, jos erehdyn käyttämään joitain muita alushousuja kuin 95 - 100 % puuvillaa.

Niissä keinokuiduissa alapää ei oikeesti hengitä ja alkaa heti haista.

Jos on tosi tiukat keinokuituiset treenitrikoot, niin silloin ei auta, että on puuvillapöksyt välissä. Silloin kantsii laittaa pikkuhousunsuoja siksi aikaa, kun käyttää treenitrikoita.

Vierailija
28/38 |
10.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

pikkuhousunsuojat pahasta,kork, vuodon viime pv, ei kusisuojina tai muuna väliaikana. jopa talouspaperista viikattu kaistale hengittää, kotona paituli,,ei alle housuja,nuku alasti, vagi tarvii ilmakylpyjä joka pv, pesuneste,ei pelkkä vesi siivoo karseen hajuista värkkiä

Vierailija
29/38 |
10.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tarkastuksissa syövät tulee aika äkkiä ilmi ja jos kerta neitsyt oot ja nuori, niin aivan todella epätodennäköstä, että sulla ainakaan syöpä on. Esim. Kohdunkaulansyöpään usein tarvitaan MONEN miehen altistus eli vaikka vaan se yks kumppani sitä virusta kantais niin tuskin sitä saisit, mut mitä useampi mies = sitä suurempi riski kohdunkaulansyöpään.

Nykynuorilla on hpv-rokote, tuo pelottelu ei ole koskaan perustunut faktaan ja nyt on epäajankohtainen jo rokotteen takia. 

Hesarissa on taas uutisoitu lahkolaisten keskuudessa jatkuvasta lasten hyväksikäytöstä, eiköhän tämä uusmoralismi ole herätelty henkiin suuntaamaan katseita pois uskisten omista seksuaalirikoksista. 

Tai sitten hillitön vimma saada kaikki uskoon katsomatta näyttämään samalta iljettävältä pervertoituneelta rappiolaumalta, joka joutaakin jo mennä kullanarvoisia luonnonresursseja haaskaamasta.

Valioväki säästetään jalostamaan ihmissuku uusimpaan päivitykseen yli-ihmisyydestä.

Vierailija
30/38 |
10.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaali alapää ei haise juuri ollenkaan ja ei ainakaan pahalta. Siinä on hyvin, hyvin mieto tuoksu, jota tuskin haistaa.

Jos alapää haisee pahalle, siinä on jotain vikaa, tulehdusta, bakteerivaginoosia ym-

Mulla oli ennen usein bakteerivaginooseja ja alapää haisi järkylle, mutta nyt kun ei oo miestä ja käytän kosteuttavia puikkoja, niin mun alapää ei haise oikeastaan millekkään, mieto, ihan hyvä tuoksu tulee ja senkin haistaa vain, jos sitä omiin sormiin ottaa.

Terve alapää ei siis haise pahalle eikä juuri siis millekkään! Jos haisee, tehkää jotain asialle. Ja huom. mulla on erittäin hyvä hajuaisti.

Monesti yhdyntä ja mieheltä saadut bakteerit laukaisee ne hajut. Mulla tosiaan loppui hajut, kun loppui miehetkin, lol.

Vierailija
31/38 |
10.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta mitä edeltävä kirjoitti. Terve vagina ei tuoksu juuri lainkaan, sitten vain hiukan jos sormiin hajua ottaa ja haju on miedon miellyttävä myös ovulaation aikana, vaikka silloin vuodon koostumus muuttuu venyvämmäksi. 

Sekin on totta että BV tulee usein siksi että miehen spermassa on eri bakteerit. Yhdynnnän jälkeen kannattaa laittaa parina yönä maitohappokapseli palauttamaan tasapaino. Jos kumppani on sama tilanne tasoittuu ajan mittaan. Ja tämä oli sitte gynekologin ohje.

Vierailija
32/38 |
10.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän siinä spermassa ole bakteereita, vaan siinä miehen vekottimessa itsessään. Yhdynnästä tulee usein hajuriesa sitten naiselle, kun molempien ihojen bakteerikannat kohtaavat.

Vierailija
33/38 |
10.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

upupup

Vierailija
34/38 |
10.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se noin mene, vaan vain yksi mies riittää, että saa HPV:n. Mä sain HPV:n ja syövän esiasteen tasan yhdeltä mieheltä ja tasan yhdestä yhdynnästä, koska muita miehiä ei mulla ollut. Tuo mies oli ollut yli 200 naisen kanssa sängyssä.

Kohdunkaulansyöpään ei todellakaan tarvita MONEN miehen altistusta, riittää, että on tarpeeksi huono tuuri, että jo sillä yhdellä ainoalla miehellä on se HPV, jonka se suhun tartuttaa.

Tuo mitä useampi mies tarkoittaa sitä, että silloin todennäköisyys saada HPV ka

Entä jos on ollut yli sadan (en ole jaksanut enää laskea) miehen kanssa eikä ole saanut hpv:tä? Ei ole ihminen ollenkaan?

Vierailija
35/38 |
10.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanot että syöt terveellisesti. Jos tämä tarkoittaa ns lautasmallia niin ehkä siinä vika.

Itselläni hajut loppui kun lopetin leivän syönnin. Tai oikeastaan vedin hiilarit ihan minimiin. Tämäkin yksilöllistä mutta kannattaa kokeilla. Myös piimää ja karpalomehua päivittäin.

Vierailija
36/38 |
10.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän siinä spermassa ole bakteereita, vaan siinä miehen vekottimessa itsessään. Yhdynnästä tulee usein hajuriesa sitten naiselle, kun molempien ihojen bakteerikannat kohtaavat.

Lesbouden hyvät puolensa näkyy tässäkin. Kummallakaan ei lemua eikä haise, miehet on ällöjä ja aiheuttaa vaan harmia 😆

Vierailija
37/38 |
10.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Totta mitä edeltävä kirjoitti. Terve vagina ei tuoksu juuri lainkaan, sitten vain hiukan jos sormiin hajua ottaa ja haju on miedon miellyttävä myös ovulaation aikana, vaikka silloin vuodon koostumus muuttuu venyvämmäksi. 

Sekin on totta että BV tulee usein siksi että miehen spermassa on eri bakteerit. Yhdynnnän jälkeen kannattaa laittaa parina yönä maitohappokapseli palauttamaan tasapaino. Jos kumppani on sama tilanne tasoittuu ajan mittaan. Ja tämä oli sitte gynekologin ohje.

Tämähän ei pidä paikkaansa että terve ei tuoksu oikein miltään. Riippuu ihmisen ominaishajusta. Toisilla vahvempi kuin toisilla 

Vierailija
38/38 |
10.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kuusi