Tässä taas yks vuoden isä: Janne jätti perheensä kun oli niin rankkaa
Kommentit (804)
Järkyttävä paskahousu, ei voi muuta sanoa!
Presidentti jaksaa Jannelle marraskuussa isämitskun.
Muija voi sillä aikaa pyykätä natiaisen kurahousuja.
Tunnen perheen, missä väsynyt, moniallergisten kaksosten isä pakeni jonnekin v....un retriittiin Goalle vuodeksi. Äiti oli haamuna ja niin lammas, että sieti vielä äijää hetken, kun palasi takaisin. Ero tuli kuitenkin loppujen lopuksi.
Onhan tuo aivan käsittämättömän väärin lapsen äitiä kohtaan. Yhdessä tehty lapsi, perustettu perhe ja yhtäkkiä se jätetäänkin toisen harteille. Etenkin kun mies sanoo kuinka raskasta se arki oli. Se että parisuhde ei kestänyt reissua kertoo että tuo lähtemispäätöstä ei olla tehty yhdessätuumin.
Enkä nyt kuvailisi rauhanturvaamista uran luomiseksi. Moni uraisä ja -äiti tulee kuitenkin iltaisin kotiin ja kantaa vastuuta vapaalla.
Kun luki jutun ja miehen höpinöitä niin en ihmettele että lähti ja pitää sitä ihan ok juttuna. Ja hänhän on tehnyt puolestaan kompromissejä kun on muuttanut Raumalta Turkuun. Ooh, mitali hänelle siitä.
Vierailija kirjoitti:
Ja sitten ihmetellään miksi syntyvyys laskee.
No tämäpä. Lapsen hankkiminen ei ole naisen kannalta nykyään juuri koskaan kannattava diili, sillä aina suurin vastuu lapsesta jää hänelle. Tuo hesarin jutun tapaus on ihan ääriesimerkki tästä. Kun vastuu lapsesta on naisella, silloin miehen pitäisi mielestäni elättää perhe. Tuo on ainut tilanne jossa voisin itse harkita lasten hankkimista. Ei siinä ole naisen näkökulmasta mitään järkeä että hän käy töissä ja hoitaa lapset ja äijä käy töissä ja loppuajan chillailee omien juttujensa parissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Isyyskarkuruus on erittäin yleistä vielä tänäkin päivänä. Se on hyvä muistaa ihan jokaisen joka halveksii ja haukkuu yksinhuoltajaäitejä. Nämä ihmiset kohdistavat halveksuntansa siihen henkilöön joka jäi kantamaan vastuunsa.
Yhtä yleistä on äitien harrastama lasten vierottaminen isästä.
Tuskin yksikään nainen vierottaa lasta hyvästä ja normaalista lapsesta, sillä on naisenkin etu, että lapsi on välillä isällään, eikä kasvatusvastuu jää yksin naiselle. En tiedä yhtäkään kunnon isää, jota olisi vieroitettu lapsesta, mutta tiedän valitettavasti usemman isän, jolle on alkoholi maistunut tai on ollut muita todella pahoja ongelmia elämässä ja lapsista ei ole piitattu pennin vertaa, silloin, kun on vielä perheenä oltu. Sitten kun on ero tullut alkaa ulina siitä, että
Se, ettei sinun kuplaasi näitä tapauksia mahdu, ei poista sitä että sadoilta ja sadoilta isiltä ja lapsilta tuhotaan suhteet äidin henk.koht sekopäisyyksien takia. Ilmiötä kutsutaan hultokiusaamiseksi, ja vieraannuttaminen voi pahimmissa tapauksissa olla rikos.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Janne lähti viettämään helpompaa elämää. Hänen poissaollessaan "tuli" avioero. Hän kertoo, että hänen tyttärensä on hänelle kaikki kaikessa. Kunhan siis ei ole Jannen kanssa samassa maassa.
Herää kysymys, miksi Janne kertoo tämän julkisuudessa, kun voisi käsitellä nuppivikaansa yksityisesti ammattiauttajan kanssa.
Mulla oli nuorempana alkoholiongelma ja kaikenlaisissa porukoissa tuli hengattua. Aika monesti veti täysin sanattomaksi kun joku kolmekymppinen tyyppi selitti miten hänen lapsensa (lapsen äiti ja exä tietenkin jättänyt) on hänelle kaikki kaikessa, aina niitä kuvia piti puhelimesta näyttää. Teki kyllä mieli aina sanoa että juu, tosi tärkeä on näköjään kun päihteet menee lapsen edelle. Että miten sekaisin voi olla, istuu siinä kaljatölkki kädessä ja selittää pokkana miten hyvä isä on ja kuinka rakastaa lastaan :D
Oot varmaan istunut iltaa mun veljen kanssa 😁. Isoon ääneen kehui, kuinka perhe on kaikki kaikessa, some täynnä retkikuvia lapsen kanssa. Sopivasti unohti kerto, että hakkasi raskaana olevaa vaimoaan ja ero tuli. Lopulta menetti kaikki oikeudet lapseen. Luojan kiitos.
Katoin aamulla otsikon ja nyt siihen on lisätty "Ensihoitaja Janne".
Että herättäis vissiin enempi sympatioita? Sniif..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja sitten ihmetellään miksi syntyvyys laskee.
Lapsikorotusten poisto, suojaosan poisto, suurtyöttömyys, surkea ostovoima, pätkätyöt..
Mitä ihmeteltävää siinä nyt, että pitäis tähän persereikävaltioon tehdä lapsia.
Suomi on maailman onnellisin maa lusmuille juopoille matuille mutta ei duunareille
Suom on kansainvälisesti erittäin hyvä maa duunareille, mutta ei lääkäreille ja muille korkeasti koulutetuille
Ai jaa, no miksi sitten tänne on tullut lääkäreitä töihin ulkomailta??? Tosi outoa,jos Suomi olisi niin huono paikka akateemisille olla töissä....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Isyyskarkuruus on erittäin yleistä vielä tänäkin päivänä. Se on hyvä muistaa ihan jokaisen joka halveksii ja haukkuu yksinhuoltajaäitejä. Nämä ihmiset kohdistavat halveksuntansa siihen henkilöön joka jäi kantamaan vastuunsa.
Höpö höpö. Se ei ole vieroittamista, kun lapsia ei kiinnosta eron jälkeen mennä elämään etäiseksi jääneen miehen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuskin yksikään nainen vierottaa lasta hyvästä ja normaalista lapsesta, sillä on naisenkin etu, että lapsi on välillä isällään, eikä kasvatusvastuu jää yksin naiselle. En tiedä yhtäkään kunnon isää, jota olisi vieroitettu lapsesta, mutta tiedän valitettavasti usemman isän, jolle on alkoholi maistunut tai on ollut muita todella pahoja ongelmia elämässä ja lapsista ei ole piitattu pennin vertaa, silloin, kun on vielä perheenä oltu
Huoltokiusaamisesta pitäisi puhua enemmän, se on järkyttävää ja tuhoisaa hekistä väkivaltaa joka kohdistuu lapsiin ja isiin.
Niin tyypillistä. Mitä jos äitikin olisi ajatellut, että liian rankkaa, etsiydynpä jonnekin, jossa saan etäisyyttä perhe-elämästä? Miksi se on melkein aina isä, joka ottaa hatkat? Ennen kuin päättää jättää ehkäisyn pois, kannattaa käydä mielessä sekin vaihtoehto, että lapsi syntyy, ja siitä on huolehdittava ainakin seuraavat 18 vuotta. Minä olen tämän ajatuksen läpikäynyt, ja siksi olen lapseton. Suhaan Suomen ja ulkomaiden välillä miten tykkään.
Vierailija kirjoitti:
Nytkö täällä jo verrataan naispolitikkoja tähän mieheen joka lähti rauhanturvaajaksi??
Mitä paskaa :D miksi ei sitten tuomita miehiä jotka on politiikassa ja ministereinä?
Mies saa olla ministeri ja pois kotoa ja lapsen luota ja se on ihan ok, mutta jos kyse on naisesta, se ei enää olekkaan ok?
Siis hei camoon, nyt eletään 2020-lukua. Kyllä se riittää, että siellä on iskä kotona. Näinhän miehet väittää, että he tekevät kotitöitä jopa enemmän, kuin nainen ja hoitavat lapsuaan enemmän, kuin laki sallii, joten mikä ongelma on, jos nainen on joskus muutaman päivän työmatkalla?
Koskaan, ei koskaan ole tuomittua miehiä siitä, että he ovat ministereitä/politikkoja ja heillä on lapsia. Mutta hui kamalaa, naisella on lapsi ja hän on siitä huolimatta ministeri, miten syntistä ja kyllä on huono äiti! Lapset pois tuollaiselta!
TÄMÄ! Millariikka Rytkönen kuvasi hyvin asiaa, hän sanoi näin, että:" Kun olin ay -päälikkönä iltaisin neuvotteluissa,niin miespuoliset vastaneuvottelijat kysyivät, että kuka hoitaa lapsesi,kun olet täällä? Kun tein 3-vuorotyötä kätilönä, ja olin iltavuoroissa ja yövuoroissa, ei kukaan tullut silloin minulta kysymään, että kuka hoitaa sinun lapsesi nyt,kun sinä olet täällä töissä!"
Sitten vielä ihmetellään miksei naiset halua lapsia.
Turha ikistä mistään sukupuolten tasa-arvosta jos naisilla on näin rankat kaksoisstandardit.
Ja muillakin. Tiede todistaa että kolmevuotiaan lapsen paras paikka on kotona. Jos niitä lapsia halutaan, niin hoidetaan ne sitten kanssa. Et voi säästää ja syödä kakkua. Uhraatko muutaman vuoden urakehitystäsi vai lapsesi koko varhaislapsuuden?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuskin yksikään nainen vierottaa lasta hyvästä ja normaalista lapsesta, sillä on naisenkin etu, että lapsi on välillä isällään, eikä kasvatusvastuu jää yksin naiselle. En tiedä yhtäkään kunnon isää, jota olisi vieroitettu lapsesta, mutta tiedän valitettavasti usemman isän, jolle on alkoholi maistunut tai on ollut muita todella pahoja ongelmia elämässä ja lapsista ei ole piitattu pennin vertaa, silloin, kun on vielä perheenä oltu
Se, ettei sinun kuplaasi näitä tapauksia mahdu, ei poista sitä että sadoilta ja sadoilta isiltä ja lapsilta tuhotaan suhteet äidin henk.koht sekopäisyyksien takia. Ilmiötä kutsutaan hultokiusaamiseksi, ja vieraannuttaminen voi pahimmissa tapauksissa olla rikos.
Vieraannuttaminen on ihan yhtälailla miesten taito kuin naistenkin. Dataa siitä ei ole kummalle sukupuolelle tämä käytös on yleisempää, mutta oletuksena on, että tämä on tyypillisimmin isän ns. ase. Tilastollisesti ero on naiselle vaarallista aikaa, koska mies ryhtyy kostotoimenpiteisiin ja lasten kautta tapahtuva kosto on valitettavan yleinen.
Ovatko miehet oikeasti tietoisia, mitä lapsiperhe-elämä ja pikkulapsiarki on? Keskustelevatko he aiheesta esimerkiksi perheellisten ystävien kanssa laisinkaan?
Minulla on ystävissäni sekä naisia että miehiä, ja tuntuu, että naiset jakavat keskenään kokemuksia paljon enemmän, ja siten myös tietävät paremmin ja ovat valmiimpia siihen, mihin lasta hankkiessa ryhtyvät ja sitoutuvat. Miehille tuntuu paljon useammin tulevan yllätyksenä se elämänmuutoksen kokonaisvaltaisuus, ja sitten voi käydä näitä kuvaillun kaltaisia tapauksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noloa kertoa julkisesti, että on näin pska isä.
Entä jos kyseessä oli sama tapaus,mutta nainen? Hurrataisko vapautta patriarkaatin kahleista?
En. Mutta näitä naisia on hyvin vähän. Tksi huoltajatilastot jo kertoo sen.
Entä sitten? Tasa-arvon aika , kivittäkää myös eroavat uranaiset.
Jannen ura oli paeta?
Rauhaanturvaajahommat lepolomaa, selvä.
Olen nainen ja itse noissa hommissa ollut ,ja tiedän mitä ne ovat. Ja tiedän kyllä motä miehet siellä tekevät. Ei kaikki. Eräs sotatieteen maisteri on kirjoittanut asiasta kirjankin . Kannattaa lukea. Erittäin valaiseva. Voin kertoa, että Oy Alko ab: n tuote maistuu monelle, ja paikallisten naisten maksulliset palvelut.
Vierailija kirjoitti:
Mulla oli tämmöinen isä, kai se on vielä hengissä kun ei ole muutakaan kuulunut. Eläkkeelle jäätyään tajusi vissin ettei ole enää ketään sukulaista jäljellä kuin minä, äidinkin kanssa tuli ero. Lähettää säälittäviä kortteja ja kirjeitä. Mutta nyt on minun aikanani paeta arkea töihin ja ulkomaille, ei ole aikaa millekään vanhalle ukolle joka vaatii huolenpitoa. Minkä taakseen jättää jne. Hylkään hänet ihan samalla tavalla kuin hän teki mulle. Turha ihmetellä kun omaiset ei käy vanhusten luona.
Minunkin isäni yritti lähentyä sitten vanhoilla päivillään. Lähetteli kortteja ja synttärionnitteluviestejä. Ei ne siinä vaiheessa enää mitään auttaneet. En edes ollut vihainen, mutta en vaan tuntenut mitään koko ukkoa kohtaan. Ventovoeras ihminen.
Äidin tukena olin aina, kuten hänkin minun. Molemmat jo kuolleet.
Ei niitä niin vain estetä. Jos isä ei tapaa lastaan, syypää harvoin on äiti.