Tässä taas yks vuoden isä: Janne jätti perheensä kun oli niin rankkaa
Kommentit (804)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi kun naisetkin muistaisi, että kerran täällä vaan eletään.
Ei ole pakko sietää miestä, joka ei osallistu perhe - elämään, ei puhu tunteistaan, ei halua mitään yhteistä, ei välitä sinun nautinnostasi, ei muista merkkipäivinä.
Ihan oikeasti! Ei se siitä parane, etkä ole kenellekään mitään velkaa. Parempi yksin kuin huonossa suhteessa. Mies vain kunnolla vastuuseen lapsistaan eron jälkeen, jos ei muuten niin rahallisesti. Kukaan aikuinen ei ole tullut huijatuksi perhe-elämään, se että kukaan mies ei olisi muka tiennyt mihin ryhtyy, on paska puhetta.
Sepä siinä onkin, kun on todella monta miestä, jotka huijaa noissa asioissa ja muuttuvat, k
Kandee valita se mies joka pitää lukemisesta ja vaipanvaihdosta.
Naiset tietääkseni edelleen päättävät kuka mies laskee siemenet niiden vulvaan.
Ja miehet siinä "siemenen laskemisen toivossa" on valehdelleet maailman sivu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla mies, joka oli lähdössä eurooppaan messuille samaan aikaan synnytyksen kanssa. Oli siis suunniteltu sektio. Oli ärsyyntynyt, kun lääkäri ei kuunnellut HÄNEN toiveitaan työmatkan ja sektion ajankohdan suhteen. Jätti kuitenkin messut väliin ja muistaa vielä13 vuotta myöhemminkin aina välillä mainita siitä!
Lähti viikko sektion jälkeen poikien kanssa moottoripyörä matkalla viikoksi. Oli siis kotona sairaalaan kotiutumisen jälkeen 3 päivää. Tarvitsi kuulemaa reissua. Minä olin kipeänä sektion jälkeen ja vauvan lisäksi oli kolme koiraa joita olisi pitänyt lenkittää.
Suunnitteli lähtevänsä vauvan ollessa parin kuukauden puoleksi vuodeksi ulkomaankomennukselle tyyliin öljynporauslautalle. EI kuulemma haittaa, koska vauva tarvitsee vain äitiään joten isä voi ihan hyvin o
Höpö höpö. Maailmassa on vaikka kuinka paljon hyviä miehiä, jotka hoitavat omat lapsensa, joita ovat itse halunneet.
Sitten ovat erikseen lapsensa hylkääjät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla mies, joka oli lähdössä eurooppaan messuille samaan aikaan synnytyksen kanssa. Oli siis suunniteltu sektio. Oli ärsyyntynyt, kun lääkäri ei kuunnellut HÄNEN toiveitaan työmatkan ja sektion ajankohdan suhteen. Jätti kuitenkin messut väliin ja muistaa vielä13 vuotta myöhemminkin aina välillä mainita siitä!
Lähti viikko sektion jälkeen poikien kanssa moottoripyörä matkalla viikoksi. Oli siis kotona sairaalaan kotiutumisen jälkeen 3 päivää. Tarvitsi kuulemaa reissua. Minä olin kipeänä sektion jälkeen ja vauvan lisäksi oli kolme koiraa joita olisi pitänyt lenkittää.
Suunnitteli lähtevänsä vauvan ollessa parin kuukauden puoleksi vuodeksi ulkomaankomennukselle tyyliin öljynporauslautalle. EI kuulemma haittaa, koska vauva tarvitsee vain äitiään joten isä voi ihan hyvin o
Ihanko totta. Jännä juttu. Sitten luonto on tehnyt pelastavanlaatuisen virheen.
Ei. Sinun kaikista puheista huomaa. Että sinulla ei ole mitään tajua oikeasta elämästä. Sinulla ei ole kokemusta perhe-elämästä. Ei edes seurustelusta.
Mielenterveysongelmat voi iskeä mieheenkin odottamatta, vaikka silloin kun vaimo on just synnyttänyt. Ei kaikkien pää kestä. Ja kun sen huomaa niin moni haihtuu tilanteesta yllättäen. Kaikista ei ole vanhemmiksi. On monen naisenkin psyyke hajoillut, miksei ukkojenkin.
Uskon että kotikarkurit on just näitä.
Vierailija kirjoitti:
Mielenterveysongelmat voi iskeä mieheenkin odottamatta, vaikka silloin kun vaimo on just synnyttänyt. Ei kaikkien pää kestä. Ja kun sen huomaa niin moni haihtuu tilanteesta yllättäen. Kaikista ei ole vanhemmiksi. On monen naisenkin psyyke hajoillut, miksei ukkojenkin.
Meillä on urheiluseurassa mies joka on tehnyt viisi lasta neljän eri naisen kanssa. Mies on aina ollut se joka lähtee lasten saamisen jälkeen.
Ei sitten kolmennella tai neljännellä naisella mikään hälytyskello soinut...
Vierailija kirjoitti:
Fiksu menisi terapiaan. Nämä ovat varmaan samoja miehiä, jotka ulisevat, että naiset ovat niin heikkoja, kun juoksevat jossain psykologilla. Itsellä niillä ei riitä kanttia kohdata edes itseään, vaan pitää juosta karkuun.
Vierailija kirjoitti:
Meillä on urheiluseurassa mies joka on tehnyt viisi lasta neljän eri naisen kanssa. Mies on aina ollut se joka lähtee lasten saamisen jälkeen.
Millainen se mies on? Onko se pitkä, lihaksikas ja komea? Tai muuten super mukava? Miksi hän saa niin helposti naisia, jotka tekevät hänelle lapsen?
Sellaista se sitten on kun on niin pska vaimo, että pitää lähteä TÖIHIN pakoon moista noitaa. Silläkin uhalla että ihmiset leimaavat huonoksi isäksi.
Ja sit miehet ihan tosissaan ihmettelee, että miksi lapset erossa usein määrätään äidille. Niin miksihän?
Christiiina kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millainen se mies on? Onko se pitkä, lihaksikas ja komea? Tai muuten super mukava? Miksi hän saa niin helposti naisia, jotka tekevät hänelle lapsen?
Yyhhoo äidit tekevät lapsen kenen kanssa vaan, eikä sellaisella naisella ole paljon arvoa,joten on aika helppo sellainen siittää ja häippäistä.
Onhan se aivan perkeleen väärin kun mies ei jaksa yrittää ja yrittää loppua elämäänsä kärsimyksessä kun muutenhan naiselle tulee paha mieli ja nainen joutuisi itse alkaa panostamaan taas
Vierailija kirjoitti:
Onhan se aivan perkeleen väärin kun mies ei jaksa yrittää ja yrittää loppua elämäänsä kärsimyksessä kun muutenhan naiselle tulee paha mieli ja nainen joutuisi itse alkaa panostamaan taas
No tässä mies ei yrittänyt missään vaiheessa. Lapsen tultua ajan vei jääkiekkoharrastus, sitten lähdettiin ulkomaille. Nainen hoiti alusta lähtien miehen lapsen yksin.
Hesarin jutussa oli kommentointimahdollisuus, kun se julkaistiin viime viikolla. Eipä ole enää. Ei ollut yhtäkään positiivista kommenttia Jannesta. Taisi olla liian rankkaa tuolle vuoden isälle.
Christiiina kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
?
Onhan se paljon kunniallisempaa sanoa, että lähden rauhanturvaajaksi vuodeksi kuin että tämä riitti nyt ja mä muutan muualle.
Vierailija kirjoitti:
Niin Janne ei jaksanut puolta lapsiperhearjesta. Äiti taas jaksoi hoitaa sekä oman osansa että myös Jannen osan. Ja silti Janne on tässä se uhri. Voi Janne-parkaa. Kun oli niin vaikeeta.
Mitäs jos sinä ja Janne kasvaisitte aikuisiksi?
Omille pojilleni, 2 kpl, olen sanonut, että jos ne joskus lapsensa hylkäävät niin tulen ja annan äidin kädestä. Vaikka tuskin ne niin tekis, heillä on aina ollut kaksi vanhempaa ja isänsä on kantanut oman vastuunsa. Uskon ja luotan, että malli kantaa kauas.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lapsi on aina naisen oma projekti.
Palataan asiaan kun yhteiskunta hoitaa isyystutkimukset asiallisesti.
Miksi yhteiskunnan pitää holhota miestä? Johan jo nyt yhteiskunta siihen tulee avuksi jos tarvetta on. Miksi ihmeessä yhteiskunnan pitäisi sekaantua parisuhteeseen ja perheeseen. Eikö ihmisillä ole itsellään mitään vastuuta?
Vierailija kirjoitti:
Todella säälittävää tämä Alanen. Jos on miettinyt oliko itsekäs niin vastaus on, että oli todella itsekäs. Nyt yrittää keksiä jotain oikeutusta tyttärensä jättämiselle yksin vaimon harteille rankkojen vuosien jälkeen. Kehtaa vielä selittää, että tytär on aina tärkein ja ekana miettii häntä. No ei kyllä miettinyt.
Tämä!!
Raukkamainen ulisija, ei ole tosimiestä nähnytkään.