Tässä taas yks vuoden isä: Janne jätti perheensä kun oli niin rankkaa
Kommentit (804)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä!! Kannustan kaikkia miehiä samaan.
Miksi ihmeessä tuhlata ainutkertaista elämäänsä naisen haluamissa infantiileissä kotileikeissä, kun voi tehdä jotain merkittävää?
Tai ihan vain elää parempaa elämää.
Naisten haluamissa? Eikö ole ollut suuri itku kun naiset eivät tätä enää tahdo, ja lapsia ei synny.
Niin, kukahan siitä itkee? Ei ainakaan "miehet"
Vierailija kirjoitti:
Ketju täynnä miesvihaa. Kyllä me miehet olemme niiiiin pahoja. M39
Naiset nyt vain eivät hylkää lapsiaan. Maailma olisi parempi ilman miehiä. Tapa itsesi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MIksi naiset porsivat noille miehille?
Miksi ette ota miestä joka pitää lukemisesta?
Miksi et käytä ehkäisyä, jos et ole valmis kantamaan vastuuta isänä?
Emme taida puhua minusta.
Sinuun ilmeisesti kalikka osui, ja kipeästi? Kerro siis oma tarinasi. Miksi porsit sille sialle?
Puhumme nimenomaan sinusta. Juuri tuollaiset miehet hylkäävät perheensä ja syyttävät siitä sitten naista. Mistään ei ole itsellä vastuuta. Kaikki on naisten syytä ja nönnnönnööö. Pitäisi katkaista penis tuollaisilta mulkeroilta!
Jaha, juuri kaltaisesi naiset tappavat vauvansa. Onneksi et itse tule koskaan porsim
Älä ny, tää ainutlaatuinen kaurahiutale vaurioitui, kun aikanaan oli ahkerassa käytössä lause: jätä se sika. Hänen elämäntehtäväksi tuli jankuttaa porsimisesta joka ikisessä ketjussa, sopii aiheeseen tai ei.
Samalla hän levittää toista lempiaihettaan: miesvihaa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onpas täällä paljon miehiä, joiden omatunto kolkuttaa perheen hylkäämisen takia. Hirveä tarve kääntää puhe naisiin ja hakea syytä naisista, vaikka todellinen syntipukki (hah, osuva termi tuo pukki tässä kohtaa :D) löytyy katsomalla peiliin. Kukaan ei pakota yhtäkään miestä lisääntymään.
Ei pakota ei, mut itsehän te tuon mahdollistatte. Mitä täällä olen nyt lukenut, moni syyttää miehiä siitä etteivät käytä kumia. No naisilla on oikeus vaatia kumia käytettäväksi. Turha sitä on sitten jälkeenpäin itkeä kun joutui yh:ksi. Oman järjen käyttö on sallittua.
Noinko sä sanot 5-vuotiaalle, joka kysyy, miksi isi lähtee ennemmin toiselle puolelle maailmaa kuin leikkii lapsensa kanssa?
En vaan totuuden. E
Ja sitten ihmettelet, kun se lapsesi istuukin terapiassa isätraumaa käsittelemässä eikä sitä kiinnost vttuakaan sinun tarinasi.
Vierailija kirjoitti:
Jaha. Miesvihajankuttaja aloittaa.
" Kyllä minä taas niin mieleni pahoitin"
# miehvihamies- laskija
P.S positiivisen kautta: hyvä, että olet löytänyt elämällesi tarkoituksen
Meillä kanssa ex teki reissuhommaa. Sitten kun oli kotona niin piti nollata rankan työn jälkeen. Yleensä meni monta päivää putkeen. Sitten väsyneenä yritti leikkiä isää pari päivää ja taas töihin. Eikä se tienaaminen/elättäminen tässä päde kun kaikki meni sitten nollatessa kurkusta alas. Erohan siitä tuli ja nyt teinejä ei huvittaisi käydä isällä. Vastuu kaikessa edelleen loppu peleissä minulla. Ei hoida mitään lääkäri, koulu, harrastus yms asioita.
Jannella ja kuten yleensä kenellä vain miehellä on helpompi lähteä kun ei enää jaksa tai ei huvita. Ilmeisesti Janne on sanonut ettei häntä kaduta se lähtö. Toivottavasti lapsen äitiä ei myöskään kaduta että valitsi mokoman lapsen isäksi.
Vierailija kirjoitti:
Jotkut suhteet on vain tuomittu epäonnistumaan alusta alkaen. Ongelma on siinä, ettei sitä näe ennalta. Aina. Monesti näkee, jos vain haluaa nähdä.
Tatuioppa tuo käsivarteesi. Yhtä paŝka kuin: carpe diem.
Tämän ketjun loppusivut ovat hyvä esimerkki siitä, miten incelit ja pervopersut toimii. Kun on aihe, josta ei kestetä keskustella tai kuulla totuutta, niin smämmätään se täyteen roskaa ja paskaa. Sitten ulistaan modelle, että se pitää poistaa.
Tää on jo niin nähty moneen kertaan - ärsyttää kun kaikki ketjut pilaa muutama ylilaudan idio*tti. Tässä taas tuli todistettua, että kenestäkään miehestä ei voi sanoa totuutta, kun heti lauma hyökkää trollaamaan. Ei, vaikka mies itse on avautunut lehdessä kuinka "hyvä" isä hän on.
Vierailija kirjoitti:
Tämän ketjun loppusivut ovat hyvä esimerkki siitä, miten incelit ja pervopersut toimii. Kun on aihe, josta ei kestetä keskustella tai kuulla totuutta, niin smämmätään se täyteen roskaa ja paskaa. Sitten ulistaan modelle, että se pitää poistaa.
Tää on jo niin nähty moneen kertaan - ärsyttää kun kaikki ketjut pilaa muutama ylilaudan idio*tti. Tässä taas tuli todistettua, että kenestäkään miehestä ei voi sanoa totuutta, kun heti lauma hyökkää trollaamaan. Ei, vaikka mies itse on avautunut lehdessä kuinka "hyvä" isä hän on.
Väitän että te haukutte miehiä.
Asia kiistettiin, tehän vain puhutte Jannesta.
Osoitan valheenne vääräksi, alkaen sivulta 1. Nyt mennään vasta sivulla 10.
Olen ohittanut viestit jossa todellakin puhutte vain Jannesta.
Vierailija kirjoitti:
Jannella ja kuten yleensä kenellä vain miehellä on helpompi lähteä kun ei enää jaksa tai ei huvita. Ilmeisesti Janne on sanonut ettei häntä kaduta se lähtö. Toivottavasti lapsen äitiä ei myöskään kaduta että valitsi mokoman lapsen isäksi.
Yllättävän monelle miehelle on vaikea tajuta, että tuollaisessa Jannen tapauksessa ei ole kyse miehestä ja naisesta, vaan lapsesta. Lapsesta, joka on täysin syytön siihen, että isällä on tarve nokitella äidille, koska isällä ei ollut munaa kantaa vastuuta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onpas täällä paljon miehiä, joiden omatunto kolkuttaa perheen hylkäämisen takia. Hirveä tarve kääntää puhe naisiin ja hakea syytä naisista, vaikka todellinen syntipukki (hah, osuva termi tuo pukki tässä kohtaa :D) löytyy katsomalla peiliin. Kukaan ei pakota yhtäkään miestä lisääntymään.
Ei pakota ei, mut itsehän te tuon mahdollistatte. Mitä täällä olen nyt lukenut, moni syyttää miehiä siitä etteivät käytä kumia. No naisilla on oikeus vaatia kumia käytettäväksi. Turha sitä on sitten jälkeenpäin itkeä kun joutui yh:ksi. Oman järjen käyttö on sallittua.
Oma järjen käyttö on sallittua myös miehille. Kukaan ei pakota työntämään penistä emättimeen, jos ei ole valmis vas
Minä tykkään sinusta. Osaat ampua kovilla takaisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset nyt vain eivät hylkää lapsiaan. Maailma olisi parempi ilman miehiä. Tapa itsesi.
Tappouhkaus ilmiannettu. M39
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
koska kaikki paska lisääntymisestä kaatuu edelleen kaatuu naisten niskaan niin kukaan tervepäinen nainen ei nykyisin mene lisäntymään. viimekädessä äiti on aina se jonka vastuulle kaikki kaatuu ja jonka pitää jaksaa ja joustaa.
Mikä paska? Vaikeuksia ja väsymystä elämässä on aina, lapset ovat voimavara, ei paskaa.
Sinulla ei taida olla lapsia kun et tiedä. Esim. taloudelliset menetykset, jotka näkyy eläkkeessä saakka. Uran menetys. lähtökohtaisesti nuorten naisten on huonompi saada töitä, koska oletus on ,että ne jää heti äitiyslomille. Eli epätasa-arvo työmarkkinoilla- lastenhoito vastuu 24/7 seuraavat 18 v. Kaikki on aina äidin syy. mitäs teit muksun. Kaikilla on oikeus aina ja kaikkialla syyttää juuri äitiä. Miehet voi luistella kuten
Kyllä. Nämä kaikki kaatuu lapsen äidin harteille. Esim naisten pienemmät palkat johtuvat siitä, että äitiyslomakulut otetaan lapsen äidin työnantajalta. Nämä pitäisi minusta ottaa 50- 50 lapsen isän ja äidin työnantajalta. Äiti maksaa perheessä kaikki lapsesta aiheutuvat kulut. Äiti jousta töistä, ja hakee lapsen hoidosta, jää yleensä kotiin hoitamaan, kun lapsi on sairas jne.
Onko isästä varmuus?
Aivan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Väitän että te haukutte miehiä.
Asia kiistettiin, tehän vain puhutte Jannesta.
Osoitan valheenne vääräksi, alkaen sivulta 1. Nyt mennään vasta sivulla 10.
Olen ohittanut viestit jossa todellakin puhutte vain Jannesta.
Ja luulet, että ongelmat poistuvat kun peität ne spämmilla :D Yhtäkkiä vaan kaikki muut miehet paitsi Janne muuttuvat täydellisiksi iseiksi, kun vain jaksat tarpeeksi kauan spämmätä toisen kirjoittajan kirjoittamaa viestiä. Keksisit nyt rassukka edes oman viestin jota kopioit niin sinussa olisi edes ripaus miestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Teki ihan oikein. Miksi hajottaa itsensä, kaikilla on vain yksi elämänä nykytiedon mukaan.
koska on mennyt kakaran tekemään. Silloin ei enää ole vastuussa vain itsestään ja omasta elämästään ja mukavuudestaan vaan myös lapsestaan. Jos et vastuuta halua, älä lisäänny.
Tämä! Miehille on olemassa se vaihtoehto- va- sek- to- mi- a
Se tulisin saada saman ikäisenä kuin naiset saavat abortin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tappouhkaus ilmiannettu. M39
Kävit sen sinne laittamassa, ja sitten ilmiannat itsesi? 🙄
Mikä tämän ketjun tarkoitus on? Solvata miehiä? M25
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
koska kaikki paska lisääntymisestä kaatuu edelleen kaatuu naisten niskaan niin kukaan tervepäinen nainen ei nykyisin mene lisäntymään. viimekädessä äiti on aina se jonka vastuulle kaikki kaatuu ja jonka pitää jaksaa ja joustaa.
Mikä paska? Vaikeuksia ja väsymystä elämässä on aina, lapset ovat voimavara, ei paskaa.
Sinulla ei taida olla lapsia kun et tiedä. Esim. taloudelliset menetykset, jotka näkyy eläkkeessä saakka. Uran menetys. lähtökohtaisesti nuorten naisten on huonompi saada töitä, koska oletus on ,että ne jää heti äitiyslomille. Eli epätasa-arvo työmarkkinoilla- lastenhoito vastuu 24/7 seuraavat 18 v. Kaikki on aina äidin syy. mitäs teit muksun. Kaikilla on oikeus aina ja kaikkialla
Onko isästä varmuus?
Aivan.
Kyllähän se Janne tuossa julistaa olevansa isä. Itse kertoo kuinka hylkäsi lapsensa.
En vaan totuuden. Että ei minusta ollut pikku lapsen isäksi ja olen viellä nuori ja voimissani, niin pitä tehdä asioita joita ei voi tehdä vanhempana. Mut kyllä minä tulen takaisin monien tarinoiden kanssa.