Tässä taas yks vuoden isä: Janne jätti perheensä kun oli niin rankkaa
Kommentit (804)
Vierailija kirjoitti:
Ei sentään tap panut niinku yleensä.
Siksi, että haluamme keskustella Janne Alasen tapauksesta.
Emme keskustele "miehistä", vaan yhdestä miehestä, jonka nimi on Janne Alanen.
Jokainen lukutaitoinen voi itse laskea viestit, jos oikeasti kiinnostaa
Oliko sulla muuta kysyttävää?
Vierailija kirjoitti:
Miehet tykkää lapsista, sen 10 min kun niitä tehdään. Heppoisin perustein lisäännytään, kun kaverillakin on, kuitenkin koko loppuelämään vaikuttava asia. Onneksi kuitenkin ihan oma ja vapaaehtoinen valinta.
Vierailija kirjoitti:
Nämä on näitä äijiä, joiden mielestä on kiva painaa paljaalla menemään. Laukeamiseen loppuu vastuunkanto.
Tästä syystä jos lapsia harkitsee hankkivansa, naisen täytyy kokea tosi suurta hoivaviettiä ja täytyy hyväksyä se totuus että harvasta miehestä on isäksi. Harvassa on ne isukit jotka pysyy rinnalla ja vaihtaa yhtälailla ne kakkavaipat.
Onpas täällä paljon miehiä, joiden omatunto kolkuttaa perheen hylkäämisen takia. Hirveä tarve kääntää puhe naisiin ja hakea syytä naisista, vaikka todellinen syntipukki (hah, osuva termi tuo pukki tässä kohtaa :D) löytyy katsomalla peiliin. Kukaan ei pakota yhtäkään miestä lisääntymään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MIksi naiset porsivat noille miehille?
Miksi ette ota miestä joka pitää lukemisesta?
Miksi et käytä ehkäisyä, jos et ole valmis kantamaan vastuuta isänä?
Emme taida puhua minusta.
Sinuun ilmeisesti kalikka osui, ja kipeästi? Kerro siis oma tarinasi. Miksi porsit sille sialle?
Äitis porsi kun sinut sai.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yrittäkää naiset ymmärtää ettei teillä ole oikeutta vaatia miehiltä mitään.
Keskustelkaa siitä, kuinka naisten kannattaa toimia porsittuaan, mitä keinoja teillä on varmistaa miehen sitoutuminen parisuhteeseen sen dynamiikan muuttuessa.
Yrittäkää olla puhumatta miehistä, miehiin teillä ei ole mitään saneluvaltaa.
Ja tämän takia en haluakaan suhdetta miehen kanssa, sillä mies tekee mitä tykkää läheisistä piittaamatta. Pelkkä turhake siis koko mies.
Voi ei mitä menetimmekään.
Mitä vttua täällä tapahtuu? Joku trollipeikko sekosi totaalisesti ja kopioi nyt minun vastaustani jokaiseen viestiin. Sairasta.
Mä en ymmärrä tätä, että miksi joku haluaa lapsen, mutta ei sitten halua viettää aikaa sen kanssa?
Vähän sama kuin jos haluaisi oman koiran, mutta ei halua olla sen kanssa.
Nämä sitten ovat niitä isiä jotka lasten kasvettua ovat katkeria kun lapset eivät soittele tai halua viettää heidän kanssaan aikaa ja kokevat äidin uuden miehen enemmän isähahmokseen, kaikki koska oli pakko saada lapsen herkimmässä kehitysvaiheessa sitä "omaa aikaa". Jos vaimo tahtoo lapsia ja sinä et, niin lähde suhteesta. Älä hanki "vain vaimon mieliksi" tai "koska kavereillakin on", muuten pilaatte molempien elämät.
Mutta kyllä vtuttaa että tällaista esitellään taas lehdessä jonain säälittävänä ihmiskohtalona jossa miesparka vain tahtoi jahdata unelmaansa ja ilkeä riivinrauta jätti ja vei lapsen. Kertoo miehestäkin ihan tarpeeksi kun lähti itkemään valtakunnalliseen lehteen asiasta.
Vierailija kirjoitti:
Näitä vuoden isiä on Suomi pullollaan.
Vierailija kirjoitti:
aika perus
Christiiina kirjoitti:
Mä en ymmärrä tätä, että miksi joku haluaa lapsen, mutta ei sitten halua viettää aikaa sen kanssa?
Vähän sama kuin jos haluaisi oman koiran, mutta ei halua olla sen kanssa.
Millähän tavalla sen saisi käännettyä naisten syyksi, jos mies hylkää koiransa ja syyllistyy eläinsuojelurikokseen? Käyttäkääpä pääkoppaa trollit, että keksitte tähän vastauksen.
Teki oikein. Kerranhan täällä vain eletään. Naisethan on muutenkin aina tyytymättömiä niin heille se ei ole mikään menetys jos elämä ei maistu huonosti nukkuvan lapsen takia.
Vierailija kirjoitti:
Sepä siinä onkin, kun on todella monta miestä, jotka huijaa noissa asioissa ja muuttuvat, kun A) muutetaan yhteen B) mennään kihloihin tai naimisiin C) saadaan yhteinen lapsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvää eurooppalaista kriittistä keskustelua tämä ketju perheen ja lapsensa hylkääjästä. Raikas tuulahdus tunkkaiseen erojen glorifiontiin.
Jep. Tosi raikasta syyllistää naisia siitä, että mies hylkää perheensä.....
Miksi ketju on olemassa`?
Miksi keskustelet täällä "miehistä"?
Kuinka monta viestiä on koskenut aloituksen miestä, kuinka moni on yleistä miesten haukkumista?
Opettele lukemaan äläkä kysele tyhmiä.
Tiedämme molemmat vastauksen. Olette täällä vain haukkumassa miehiä. Víttulímat vain roiskuu.
Typerä juntti. T trollaava mies.
Tuttavapiirin perusteella tehty havainto. Isukit pakenevat vastuuta harrastuksiin, töihin, auton korjaamiseen jne vedoten. Äidit jää yksin huolehtimaan lapsista kotiin. Ensin äiti kärsii raskaudesta, sitten synnytyksestä (repeämät, laskeumat jne) ja sitten kosahtaa 18 vuoden päävastuu lapsen kasvatuksesta. Neuvolakäynnit jää äidin vastuulle, päiväkodista soitetaan ja valitetaan äidille, koulussa äiti on yhteyshenkilö. Äiti huolehtii lapsen kengistä, vaatteista, harrastusvälineistä, läksyistä, käytöstavoista.
--
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä!! Kannustan kaikkia miehiä samaan.
Miksi ihmeessä tuhlata ainutkertaista elämäänsä naisen haluamissa infantiileissä kotileikeissä, kun voi tehdä jotain merkittävää?
Tai ihan vain elää parempaa elämää.
Ei pidä miesten tehdä lapsia, jos niitä ei jaksa hoitaa. Jo tehtyjä lapsia ei saa hylätä.
Tuttavapiirin perusteella tehty havainto. Isukit pakenevat vastuuta harrastuksiin, töihin, auton korjaamiseen jne vedoten. Äidit jää yksin huolehtimaan lapsista kotiin. Ensin äiti kärsii raskaudesta, sitten synnytyksestä (repeämät, laskeumat jne) ja sitten kosahtaa 18 vuoden päävastuu lapsen kasvatuksesta. Neuvolakäynnit jää äidin vastuulle, päiväkodista soitetaan ja valitetaan äidille, koulussa äiti on yhteyshenkilö. Äiti huolehtii lapsen kengistä, vaatteista, harrastusvälineistä, läksyistä, käytöstavoista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä!! Kannustan kaikkia miehiä samaan.
Miksi ihmeessä tuhlata ainutkertaista elämäänsä naisen haluamissa infantiileissä kotileikeissä, kun voi tehdä jotain merkittävää?
Tai ihan vain elää parempaa elämää.
Ei pidä miesten tehdä lapsia, jos niitä ei jaksa hoitaa. Jo tehtyjä lapsia ei saa hylätä.
Tässä hyvä ohje miehille, kun ei lapsen kasvattaminen kinosta. Kun nuppia kutittaa, vedä peitto päälle