Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tässä taas yks vuoden isä: Janne jätti perheensä kun oli niin rankkaa

Kommentit (804)

Vierailija
361/804 |
10.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En keksi ketään näkyvämpää julkisuuden hahmoa, joka on äskettäin hylännyt lapsensa kuin Marin.

Paitsi ettei ole lastaan hylännyt. Ei tarvitse mennä kuin hänen instaansa niin näkee, että lapsikin on mukana hänen elämässään. 

Aha joo. Insta, jossa ihmiset esittelevät somekelpoisesti ja pintapuolisesti valikoituja paloja elämästään on todiste siitä, että Marin on mukana lapsensa elämässä. Ei helkutti sä olet kyllä tyhmä. Entäs se enemmistö bile- ja matkustuskuvista ulkomailla? Oliko lapsi myös läsnä niissä?

Niin, että Marin-hullun mielestä äiti ei voi olla lapsensa elämässä, jos ei ole liimautuneena tämän kylkeen 24/7 jokaisena vuoden päivänä? Vai mitä meinaat?

Vierailija
362/804 |
10.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis hetkinen nyt.

Miehet ulisee feministelle ja uhriutuu, kun miesten pitää käydä armeija ja kuolla sodassa samalla kun naiset vain mammailee kotona. Mutta sitten kuitenkin nämä jannet sun muut mielummin lähtevät pyssyt tanassa johonkin kolmanteen maahan diilaaman terroristien ja sisällissotien kanssa kuin jakavat kotona vastuuta siitä omasta lapsestaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
363/804 |
10.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuossakin jutussa ero kuitataan käytännössä yhdellä virkkeellä: "Lapsen iän kannalta lähteminen oli varmaankin hyvä hetki, mutta parisuhteen kannalta huono." --- > "Pariskunnalle tuli rauhanturvaoperaation aikana ero."

Ei eroja vaan tule tai tapahdu, kyllä joku ne aina ottaa tai tekee tietoisen päätöksen lähteä ja jättää puoliso pienen lapsen kanssa kotiin. Minua harmittaa ihan tosi paljon median individualistinen puhe eroista siten, ettei koskaan oteta vastuuta eron ottamisesta, erot vain tapahtuvat, vähän niin kuin lumisade tai jokin muu luonnonilmiö.

Miksi se pitäisi kirjoittaa kymmenellä virkkellä, kun jokainen pystyy ihan itse päättelemään, että ero tuli siksi, että ukko lähti. 

Vierailija
364/804 |
10.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En keksi ketään näkyvämpää julkisuuden hahmoa, joka on äskettäin hylännyt lapsensa kuin Marin.

Paitsi ettei ole lastaan hylännyt. Ei tarvitse mennä kuin hänen instaansa niin näkee, että lapsikin on mukana hänen elämässään. 

Aha joo. Insta, jossa ihmiset esittelevät somekelpoisesti ja pintapuolisesti valikoituja paloja elämästään on todiste siitä, että Marin on mukana lapsensa elämässä. Ei helkutti sä olet kyllä tyhmä. Entäs se enemmistö bile- ja matkustuskuvista ulkomailla? Oliko lapsi myös läsnä niissä?

Turhaan sinä minulle kiukuttelet siitä, ettet osaa lukea. En minä sanonut, että insta on AINUT todiste. Kerroin vain, että MYÖS siellä näkee, että lapsi on mukana elämässä. Se, että äiti matkustaa ja juhlii, ei tarkoita, että hän tekee sitä 24/7, vaikka

Kyllä pitää tuolla olla kova sannakiima- ehtiikö muuta tekemään, kuin vahtimaan, mitä Sanna tekee? Insta, Twitter, muu some. Ja sitten niistä kirjoittaa tänne?

Vierailija
365/804 |
10.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taisi persujen puoluetoimisto tulla isommalla porukalla ketjuun trollaamaan. Kyse ei ole missään vaiheessa ollut Marinista tai äitiydestä.

Kummallista kun miehet (ja sanna-hullu) nyt uhriutuu tuon Jannen omasta julkisuustempusta?

Vierailija
366/804 |
10.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, että Marin-hullun mielestä äiti ei voi olla lapsensa elämässä, jos ei ole liimautuneena tämän kylkeen 24/7 jokaisena vuoden päivänä? Vai mitä meinaat?

Niin puhuu hlö, jolla ei ole kosketuspintaa oikeaan elämään , eli sellaiseen jossa ihmiset poistuu kotoaan ja käy mm töissä. Tai lapsiperhearkeen yleensä. En usko, että tuo mies on ollut lasta lähempänä kuin omassa lähikaupassaan. 

Vierailija
367/804 |
10.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kun joku tekisi jutun, jossa saisin vastauksen siihen, miksi miehet tekevät lapsia, vaikkeivät oikeasti niitä halua? Nyt on kuitenkin jätkät jo vuosi 2024 ja ollaan Suomessa. Ei teidän tarvitse hankkia mitään status-kakaraa tullaksenne hyväksytyiksi miehinä ja ihmisinä. Tänä päivänä voi ihan reilusti sanoa, että mulla ei ole lapsia, koska en halua niitä. 

Toista se oli isoisienne aikana. Silloin ei ihan hirveästi ollut vaihtoehtoja. Naimisiinmenoon ja perheenperustamiseen oli sosiaalinen pakko ja vaadittiin ihan kunnolla munaa, että uskalsi uhmata normia. Nykyään ei ole mitään tuollaista pakkoa, eikä parisuhteetkaan kestä muutamaa vuotta pidempään, oli yhteisiä lapsia tai ei, joten

laittakaa nyt jmlta ne piuhat poikki, jos yhtään tuntuu siltä, että isyys ei ole oma juttu. Maailma ei tarvitse yhtään isän hylkäämää lasta lisää.

Vierailija
368/804 |
10.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta miksi Janne itkee paskuuttaan lehdessä? Olisi mieluummin ihan hiljaa. 

Miten niin itkee?

"Alanen kuvailee olevansa tällä hetkellä äärimmäisen onnellinen tekemistään ratkaisuista. Turkuun muuttaminen on ollut oikea päätös. Samoin kuin rauhanturvaoperaatioihin lähteminen.

Entinen vaimoni on lapselleni maailman paras äiti. Ja kun tytär kasvaa, hän ehkä myös ymmärtää paremmin valintojani ja arvostaa asioita, joita olen tehnyt. Ehkä on ylpeäkin, vai onko se itsekkäästi sanottu, Alanen naurahtaa."

Janne toivoo, että tytär on myöhemmin ehkä ylpeäkin isänsä tekemistä valinnoista. Voi käydä toisinkin: tytär on saattanut oppia sen, että kun elämä mutkistuu, ainakaan isän läsnäoloon ei voi luottaa.

Minä olen tällaisen Jannen tytär. Näin aikuisena en tosiaankaan näe isää minään rohkeana työnpuurtajana ja sankarina,joka uskaltaa, vaan MINUA karanneena hahmona, jonka mielestä MINÄ olin taakka ja vaiva ja parempi, kun en ole siinä isän läheisyydessä ollenkaan.

En usko, että Jannenkaan tytär on isompana, että "wau,iskä on sotilas!" vaan ajatelee, että isä inhosi niin paljon, että piti lähteä toiseen maahan sota-alueelle karkuun, kun se on jotenkin mieluisempaa ja mukavampaa kuin elo minun aktiivisena isänä.

Vierailija
369/804 |
10.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Turhaan sinä minulle kiukuttelet siitä, ettet osaa lukea. En minä sanonut, että insta on AINUT todiste. Kerroin vain, että MYÖS siellä näkee, että lapsi on mukana elämässä. Se, että äiti matkustaa ja juhlii, ei tarkoita, että hän tekee sitä 24/7, vaikka

Hän varmaan suurennuslasin kanssa tiirailee aamusta iltaan sannamarinin kuvia. 

Hei. Sinä sannamarin - hullu. Mene, hus, muualle. Tässä ketjussa ei puhuta sannamarinista!!!!!

Vierailija
370/804 |
10.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtava palstalogiikka: Äiti ei ole hyvä äiti, jos julkaisee kuvia matkoiltaan. Mutta se on ihan ok, että isä lähtee 6kk työkeikalle tuosta vaan. 

Vierailija
371/804 |
10.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paska temppu Jannelta piste.

Ei tarvitse yhtään enää syytellä siitä naisia.

Miksi tästä tulisi yleistää kaikkiin miehiin sen enempää, kuten täällä tämä rummutus pääsääntöisesti toimii? 

Muutenkin nykyään on mielenkiintoinen tapa ihmisillä, että jos on joku asia mistä toinen sukupuoli herkemmin tuomitaan tms, niin sen sijaan että tuomittaisiin molemmat samalla tavalla, niin tullaan johtopäätökseen, että ihan sama miten mahdollisesti haitallista pskaa se on, niin sitten toisenkin osapuolen pitää saada tehdä niin,eikä kukaan saa huomauttaa asiasta. 

Ei täällä kukaan ole asiaa yleistänyt kaikkiin miehiin, vaan puhunut pelkästään Jannesta. Vain sinä täällä vaahto suupielistä lentäen puhut jostain miesvihasta.

Ai se on puhetta miesvihasta, jos sanon että ei tarvitse yleistää suuntaan ei toiseen?

Ja ihan suu vaahdossa? Kumpuaako tämä ajatus jostain "turvallisen tilan" rikkoutumisesta, vai mistä tuollaiseen johtopäätökseen tulit noin miedon kommentin johdosta?

Vierailija
372/804 |
10.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näitä vuoden isiä on Suomi pullollaan.

Jospa naiset vaan opettelisivat käyttämään päätään. 

Vierailija
373/804 |
10.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, että miehillä ei ole mitään vastuuta? Vai mitä meinaat?

Vierailija
374/804 |
10.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja tuo pöljä ei tajua, että fiksut ihmiset eivät jaa lastensa kuvia omassa instassaan. Eikä se taida olla edes sallituakaan.

Vierailija
375/804 |
10.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huippu logiikkaa - kun miehet hylkää lapsensa (jonka ovat halunneet), niin sekin on naisten vika 🙄

Vierailija
376/804 |
10.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Janne on mies, ei nainen. Nyt puhumme Jannesta, joka hylkäsi perheensä. 

Vierailija
377/804 |
10.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä ihmeen epäjumala Marin oikein on tällä sivustolla, kun tätä ei saa mitenkään missään koskaan kritisoida? Oikeasti, tosi outoa. Onko täällä jokin kultti?

Ketään ei oikeasti kiinnosta. Hän ei ole enää meidän pm. Miksi pitäisi koko ajan kirjoittaa (ja lukea) jostain randomihmisestä, joka ei liity ketjun aiheeseen millään tasolla?

Siis hetkonen, Marin, entinen pääministeri, jonka kuuluisi olla jonkinlainen roolimalli ja johtajahahmo, on random ihminen, mutta ketjun syntipukki Janne ei ole? Jännä juttu. 

Miksi hänen kuuluisi olla mikään riolimalli tai johtajahahmo? Hänen teoillaan oli merkitystä ollessaan pm. Ei sen jälkeen. Seuraatko esim. Sipilää roolimallinasi? 

Vierailija
378/804 |
10.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Turhaan sinä minulle kiukuttelet siitä, ettet osaa lukea. En minä sanonut, että insta on AINUT todiste. Kerroin vain, että MYÖS siellä näkee, että lapsi on mukana elämässä. Se, että äiti matkustaa ja juhli

Ei mikään estä lasten kuvien julkaisua. Vanhemmat päättävät nämä asiat, et sinä. 

Vierailija
379/804 |
10.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää eurooppalaista kriittistä keskustelua tämä ketju perheen ja lapsensa hylkääjästä. Raikas tuulahdus tunkkaiseen erojen glorifiontiin.

Vierailija
380/804 |
10.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvää eurooppalaista kriittistä keskustelua tämä ketju perheen ja lapsensa hylkääjästä. Raikas tuulahdus tunkkaiseen erojen glorifiontiin.

Jep. Tosi raikasta syyllistää naisia siitä, että mies hylkää perheensä.....

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kaksi