Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko teille joku soittanut rekkarin perusteella?

Vierailija
10.04.2024 |

Eli ihastunut niin ulkonäköön ajaessasi että hankkinut numeron ja pyytänyt treffeille?

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
10.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on tietojen luovutuskielto, mutta poliisi on silti kerran soittanut, kun mieheni ajoi kameraan ylinopeutta. Kysyi, että kuka autoa ajoi. 

Vierailija
22/24 |
10.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

https://www.traficom.fi/fi/traficom/tietosuoja-traficomissa/tiedonluovu…

"Voit kieltää yhteystietojesi luovuttamisen yksittäisluovutuksena. Tämä tarkoittaa sitä, että yhteystietojasi ei ole saatavilla esimerkiksi tekstiviestipalveluissa. Palveluissa näkyvät kuitenkin nimesi ja ajoneuvosi tiedot."

Tarkennetaan:

https://www.traficom.fi/fi/ajankohtaista/omien-tietojen-luovutusta-liik…

"Hallinnoi tiedonluovutuskieltoja Oma asiointi -palvelussa

Voit tarkastaa, lisätä ja poistaa tiedonluovutuskieltotietojasi Traficomin sähköisessä Oma asiointi -palvelun omat tiedot -osiossa. Palvelu vaatii kirjautumisen. Kaikkien tiedonluovutuskieltojen voimassaolo tarkoittaa sitä, että Traficom ei luovuta henkilötietojasi kiellon tarkoittamassa laajuudessa muille kuin viranomaisille ja laissa säädettyä tehtävää hoitavalle. "

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
10.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on tietojen luovutuskielto, mutta poliisi on silti kerran soittanut, kun mieheni ajoi kameraan ylinopeutta. Kysyi, että kuka autoa ajoi. 

Viranomaisilta et voi piilottaa tietojasi, yksityishenkilöltä voit.

Vierailija
24/24 |
10.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun tietoja ei saa koska olen kieltänyt luovuttamisen eteenpäin mutta vaikka en olisi niin en vastaa numeroihin mitä en tunne. Netistä sitten etsin numerolla jos löytyy numeron omistaja ja jos löytyy ja on tärkeä niin soitan ja jos ei ole tärkeä tai ei löydy niin en vastaa koskaan .

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan seitsemän