Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä se visio on hallituksella kaikkien näiden säästämisen jälkeen yhteiskunnasta ja sen ihmisistä?

Vierailija
09.04.2024 |

Millainen Suomi olisi kun hallitus on saanut kaiken tahtomansa läpi? Onko hyvinvoivia ihmisiä? Onko turvallisuutta? Onko hyviä elinolosuhteita?

Mitä varten hallitus luopuu kansalaisistaan Suomen edun nimissä? Ei Suomi ole mikään yritys vaan se kansa, kulttuuri.

Mitään patrioottista paskaa en edes aloita. Tiukka säästökuuri itsellä johtaa muuttoon jonnekin muualle.

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
09.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erittäin hyvä kysymys Onko Suomi enää maailman onnellisin maa tämän hallituksen jäljiltä?

Vierailija
2/34 |
09.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mee töihin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
09.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomi on ja tulee olemaan mudassa pyörivä maa. En tiedä mistä ja kuka on keksinyt sen että oltaisiin mukamas maailman onnellisin maa, kakan marjat

Vierailija
4/34 |
09.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt viedään loppuun se kehitys mikä alkoi EU;hun liityttäessä. Nyt tehdään työntekijän elämässä sama mikä tehtiin silloin maataloudessa. "Hallittu rakennemuutos", uskoiko joku että se ei muita koske kuin viljelijöitä? Siihen nämä muutokset tähtää, sitä se työvoiman ja rahan vapaa liikkuvuus tarkoitti.

Vierailija
5/34 |
09.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä riittäisi vähempikin, kuin MAAILMAN onnellisin, se tulee kalliiksi,

Hallituksen visio lienee se, että jos saataisiin velkaantumista hillittyä, niin tulevaisuus olisi helpompaa. Se ei edes onnistu yhdessä eikä kahdessakaan hallituskaudessa.

Varsinkin jos seuraava hallitus haluaa anteliaasti jakaa ilmaista rahaa yhä kasvavalle joukolle.

Vierailija
6/34 |
09.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hallituksen säästöjen ansiosta inflaatio saadaan kuriin, joten rahan arvo ei laske niin jyrkästi. Se kun on heikentänyt ihmisten ostovoimaa. Lisäksi valtion velkaantuminen vähenee, mikä vähentää korkoihin kerättävien verojen tarvetta ja lisää ihmisten ostovoimaa. Jälkipolvetkin kiittävät, kun emme jätä heille valtavaa syömävelkavuorta.

Vierailija
7/34 |
09.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä riittäisi vähempikin, kuin MAAILMAN onnellisin, se tulee kalliiksi,

Hallituksen visio lienee se, että jos saataisiin velkaantumista hillittyä, niin tulevaisuus olisi helpompaa. Se ei edes onnistu yhdessä eikä kahdessakaan hallituskaudessa.

Varsinkin jos seuraava hallitus haluaa anteliaasti jakaa ilmaista rahaa yhä kasvavalle joukolle.

Kun velka on maksettu, niin minkälainen yhteiskunta meillä on silloin persujen ja Kokoomuksen näkemyksissä? Mitä tavoitellaan? Aletaanko sitten laittamaan rahaa niihin mistä nyt leikataan, koulutukseen ja julkiseen terveydenhuoltoon vai mitä niille parempien aikojen rahoille tehdään? Jonkilainen visio olisi hyvä tietää, mihin tällä kaikella pyritään? 

Ja monet muut maat velkaantuu tai on velkaisempia kuin Suomi, mutta me täällä näivetämme kaiken velkaa pelätessämme. Onko tämä hyvä asia? 

Vierailija
8/34 |
09.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdysvallat, sieltä hyvin toimeentulevien alueelta tarkasteltuna. Ei häiritseviä kerjäläisiä ja narkkareita ja katujengejä näköpiirissä.

Vierailija
9/34 |
09.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mee töihin.

Mee keskenäs

Vierailija
10/34 |
09.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa asuu tämän jälkeen taas jossain vaiheessa vahvoja, itse toimeentulevia yksilöitä jotka kantavat vastuun elämästään itse ilman sosialismia eli toisilta varastamista.

Vierailija
11/34 |
09.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vahvoja ydinperheitä ja toisesta välittämistä

Vierailija
12/34 |
09.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomessa asuu tämän jälkeen taas jossain vaiheessa vahvoja, itse toimeentulevia yksilöitä jotka kantavat vastuun elämästään itse ilman sosialismia eli toisilta varastamista.

Olet hyötynyt muiden maksamista veroista suoraan muun muassa ilmaisena koulutuksena ja terveydenhoitona.

Vierailija
13/34 |
09.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko velanottoa kannattavat maksaa valtionvelan korot korotettuna veroprosenttina tai pienentyneinä, itseensä kohdistuneina tukina?

Vierailija
14/34 |
09.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä töihin pitää mennä ja sitten vasta vaatia kulttuuria. Miksi ihmiset opetetaan käyttämään hyväksi ahkeria ihmisiä? Hyvä että sille tulee loppu. Vanhemmillekin lisää vastuuta kakaroistaan. Rahalla ei saavuteta mitään.

Vierailija
15/34 |
09.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyisin on vallalla nurinkurinen epäterve ajatus, että kansa olisi valtiota varten, kun todellisuudessa valtio on kansaa varten.

Valtion tulisi luoda terveen elämän edellytykset kansalle.

Tällä hetkellä tämä ei toteudu.

Vierailija
16/34 |
09.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hallituksen säästöjen ansiosta inflaatio saadaan kuriin, joten rahan arvo ei laske niin jyrkästi. Se kun on heikentänyt ihmisten ostovoimaa. Lisäksi valtion velkaantuminen vähenee, mikä vähentää korkoihin kerättävien verojen tarvetta ja lisää ihmisten ostovoimaa. Jälkipolvetkin kiittävät, kun emme jätä heille valtavaa syömävelkavuorta.

7 palstasilakkaa ei näy kiittävän :D

Vierailija
17/34 |
09.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet hyötynyt muiden maksamista veroista suoraan muun muassa ilmaisena koulutuksena ja terveydenhoitona.

Mitä v i t t u sitten?

Vierailija
18/34 |
09.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yhdysvallat, sieltä hyvin toimeentulevien alueelta tarkasteltuna. Ei häiritseviä kerjäläisiä ja narkkareita ja katujengejä näköpiirissä.

Teemu Selänteen maailma.

Se on vaan oma vika, jos ei pärjää yhtä hyvin.

Vierailija
19/34 |
09.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hienoa. Tervehtyykö lievästi kehitysvammainen, monisairas sisareni, joka ei ole onnistunut saamaan pysyvää työpaikkaa, ei pärjää oikein  missään, mutta ei pääse eläkkeelle? Hänestäkin siis tulee vahva, pärjäävä yksilö kokpersujen onnelassa?

Vierailija
20/34 |
09.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun oma näkemys ja toivo on se että vähentävä valtion menoja ku ne pausuu koko ajan, tuovat suomalaisten tietoisuuteen talouden ja velan asiat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kolme