Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kamalaa kun pystyn aistimaan ihmisistä todella herkästi negatiiviset eleet

Vierailija
09.04.2024 |

Tänään aistin yhdestä tai parista ja oli koko päivän kamala fiilis :(

Kommentit (53)

Vierailija
41/53 |
09.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikista ei tarvii tykätä, mut kaikkien kanssa pitää yrittää tulla toimeen.

Vierailija
42/53 |
09.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedostamattomat eleet kertovat muille esim. pelosta, vastenmielisyydestä tai hyväksynnästä ja myötämielisyydestä.

https://puheenpalo.fi/ilmeet-ja-eleet-vuorovaikutuksessa-ovat-merkittav…

Itse käytän keskusteluissa tietoisesti elekieltä edistääkseni kanssakäymistä myönteisessä hengessä.

Helppo testi: Kun juttelet jonkun kanssa, laita kädet puuskaan. Tämä on torjuva ele, jolla suljet itsesi. Kanssakeskustelija tekee samoin. Mutta avaapa kätesi, vaivihkaa myös voit avata kämmenesi häntä kohti. Hänkin todennäköisesti rentoutuu ja laskee kädet eli lakkaa puolustamasta linnaketta.

Toisaalta, jos haluan, että joku vain häipyy häiritsemästä, hienovaraiseti käytän pieniä torjuvia eleitä, vaikka kohtelias puhetapa säilyy. Kädet puuskaan, jalat ristiin - heikentää kummasti jaarittelunhalua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/53 |
09.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap ylireagoit 

Vierailija
44/53 |
09.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävää mutta kaikkia ei voi miellyttää.

Vierailija
45/53 |
09.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedostamattomat eleet kertovat muille esim. pelosta, vastenmielisyydestä tai hyväksynnästä ja myötämielisyydestä.

Itse käytän keskusteluissa tietoisesti elekieltä edistääkseni kanssakäymistä myönteisessä hengessä.

Helppo testi: Kun juttelet jonkun kanssa, laita kädet puuskaan. Tämä on torjuva ele, jolla suljet itsesi. Kanssakeskustelija tekee samoin. Mutta avaapa kätesi, vaivihkaa myös voit avata kämmenesi häntä kohti. Hänkin todennäköisesti rentoutuu ja laskee kädet eli lakkaa puolustamasta linnaketta.

Toisaalta, jos haluan, että joku vain häipyy häiritsemästä, hienovaraiseti käytän pieniä torjuvia eleitä, vaikka kohtelias puhetapa säilyy. Kädet puuskaan, jalat ristiin - heikentää kummasti jaarittelunhalua.

Pyh pah. Mä huomaan,että kun en katso päin niin menee viesti paremmin perille. 

Pidin entisellä työpaikalla käsiä puuskassa, niin pomo (miespuolinen) kysyi; "pidätkö käsiä noin,jotta rinnat tulee paremmin esiin".

Sama tyyppi vinkui, etten kuulemma moikkaa sitä. En tajua. Pitääkö joka kerta moikata,jos ollaan jo nähty päivän aikana. No sanomattakin selvää; ei tultu toimeen yhtään. Huumorintajukin niin erilainen kuin olla ja voi. (

Vierailija
46/53 |
09.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pyh pah. Mä huomaan,että

Oletko jotenkin asperger?

Vierailija
47/53 |
09.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Henkilö aistii muiden negatiivisia eleitä ei siksi että hänellä olisi super kyky, vaan siksi että hän on lapsuudessa joutunut varomaan muiden tunnereaktioita.

Vierailija
48/53 |
09.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koen sen normaalina. Ja se on merkki pysyä paikasta ja niistä ihmisistä kaukana. Ellei nyt ole pakko asioida kaupan tiskillä vaikka.

Vierailija
49/53 |
09.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulet vain pystyväsi aistimaan. Negatiiviset eleet ei välttämättä liity sinuun ollenkaan. Monet miettii vain omia asioita.

Vierailija
50/53 |
09.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoin ja siksi kartankin usein ihmisiä.

Vierailija
51/53 |
09.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletteko varmoja, että tunteenne on edes oikea? Käyttekö varmistamassa sen toiselta osapuolelta?

Olen 100% varma. Sen vain tietää :-(

Tai sitten olet negatiivinen luulija. 

Useimmiten aistin ihmisistä vain hyvää, mutta joku pienikin ilme tai ele, ja silmät jopa kertoo paljon. Silmistä esim näkee onko vihainen vai kateellinen. Aistin myös herkästi jos ihminen on kokenut kovia.

Veikkaan, että et todellakaan aistisi minusta sitä, miten kovia olen kokenut. Etkä sitäkään, että minua ei kiinnosta sinä pätkääkään. 

🙌 Komppaan.

Vierailija
52/53 |
09.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, tiedäthän että sinulla on harvinainen kyky ja voit jopa hyötyä siitä, jos et tukahduta sitä. Etsi netistä astrologia-henkiparannus ym - hakusanoilla tietoa ja yhteyksiä, et ole yksin. Kykysi tuo painolastia ajan mittaan ja valitettavan monella se käy mielenterveydelle.

Opettele tyhjentämään mielesi, mutta vasta kun olet ymmärtänyt mitä fiiliksiä aistit ja tunsit. Pitää olla tarkkana ettei menetä kykyään, mutta osaa kuitenkin käsitellä asian ja poistaa mielestään. Näin pysyt selväpäisenä ja pystyt elämään arkea, kaikilla ihmisillä on arkisia murheita, varsinkin tunnekuohut aistinet oikein hyvin. Opettele hallitsemaan niitä, mutta älä tukahduta.

Vierailija
53/53 |
09.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei!

Ehkä kuulutkin ihmistyyppiin "erityisherkkä"?

Googlaapa tuo sana ja tutki. Jos epäilyni pitää paikkansa, saat apua lukemalla asiasta. Itselleni oli valtava helpotus vihdoin ymmärtää itseäni!

Terv. Kirsi

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kahdeksan