Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kamalaa kun pystyn aistimaan ihmisistä todella herkästi negatiiviset eleet

Vierailija
09.04.2024 |

Tänään aistin yhdestä tai parista ja oli koko päivän kamala fiilis :(

Kommentit (53)

Vierailija
21/53 |
09.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletteko varmoja, että tunteenne on edes oikea? Käyttekö varmistamassa sen toiselta osapuolelta?

Olen 100% varma. Sen vain tietää :-(

Tai sitten olet negatiivinen luulija. 

Useimmiten aistin ihmisistä vain hyvää, mutta joku pienikin ilme tai ele, ja silmät jopa kertoo paljon. Silmistä esim näkee onko vihainen vai kateellinen. Aistin myös herkästi jos ihminen on kokenut kovia.

Veikkaan, että et todellakaan aistisi minusta sitä, miten kovia olen kokenut. Etkä sitäkään, että minua ei kiinnosta sinä pätkääkään. 

Vierailija
22/53 |
09.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletteko varmoja, että tunteenne on edes oikea? Käyttekö varmistamassa sen toiselta osapuolelta?

No entäs sitten jos olisitkin oikeassa? Mitä kauheaa sitten tapahtuisi? 

En mitään, elämäni on ollut raskasta koska aistin helposti nämä asiat, negatiiviset sekä positiiviset. Esim eräällä kurssilla mulla oli "kurssikaveri" joka joutui tekemään mun kanssa yhteistöitä ryhmän takia. Hän oli ystävällinen jne, mutta aistin hänestä että hän ei halua olla seurassani, leikki silti "kaveria ja sanoi kurssin lopuksi "pidetään sitten yhteyttä jookos"? Koskaan hönestä ei kuulunut sitten. 

Niin eli sulle oli tuokin jotenkin täysin ylitsepääsemätöntä? Että joku random kurssikaveri ei halunnut olla sen enempää tekemisissä, voi kauheaa miten hirveää! Pidätkö sinä itse kaikkialla mihin menetkään kaikista ihmisistä ja haluat aina ystävystyä kaikkien kanssa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/53 |
09.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En mitään, elämäni on ollut raskasta koska aistin helposti nämä asiat, negatiiviset sekä positiiviset. Esim eräällä kurssilla mulla oli "kurssikaveri" joka joutui tekemään mun kanssa yhteistöitä ryhmän takia. Hän oli ystävällinen jne, mutta aistin hänestä että hän ei halua olla seurassani, leikki silti "kaveria ja sanoi kurssin lopuksi "pidetään sitten yhteyttä jookos"? Koskaan hönestä ei kuulunu

Kuitenkin olin oikeassa. Ei pitänyt yhteyttä tai edes vastannut ystäväpyyntöön.

Varmaan heräsi siihen, mikä epäoikeudenmukainen negaaja olet. 

Vierailija
24/53 |
09.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huooooh

Vierailija
25/53 |
09.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Entä sitten?

No olisi kiva tietää miksi joku vihaa jos ei edes tunne minua. Välitän kuitenkin ihmisistä paljono

Vihaa? Joku siis vihaa sinua,vaikka ei tunne?

Taidat nyt vähän kuvitella omiasi.

Suurinta osaa ihmisiä ei kiinnosta muut ihmiset niin paljoa. On omatkin murheet.

Itsekin saatan näyttää vaikka todella vihaiselta. Vaikka en ole kenellekään vihainen. Olen ajatuksissani tai sitten kivut ovat kovat. Ja kun kivut ovat kovia (siis fyysiset) niin varmaan luon ympärilleni "vihaan kaikkia" - energiaa :D

Vierailija
26/53 |
09.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En mitään, elämäni on ollut raskasta koska aistin helposti nämä asiat, negatiiviset sekä positiiviset. Esim eräällä kurssilla mulla oli "kurssikaveri" joka joutui tekemään mun kanssa yhteistöitä ryhmän takia. Hän oli ystävällinen jne, mutta aistin hänestä että hän ei halua olla seurassani, leikki silti "kaveria ja sanoi kurssin lopuksi "pidetään sitten yhteyttä jookos"? Koskaan hönestä ei kuulunut sitten. 

Niin eli su

Eihän hän vaikuta itse pitävänsä kenestäkään. Silti kaikki muka ovat kateellisia tai ajattelevat pahaa. Huh. 

Vierailija
27/53 |
09.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitä ylitulkitsijoita ja siten mielensäpahoittajia on. Väittävät vielä kivenkovaan, että kyllä tietävät miten asia on. Yritä siinä sitten sanoa tällaiselle jotakin, joka tietää asiat paremmin kuin itse. Tekevät omat johtopäätöksensä, josta sitten syyttävät muita. Asian ei tarvitse olla kummoinenkaan, usein sellainen josta toinen ei edes tiedä.

Vierailija
28/53 |
09.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näitä ylitulkitsijoita ja siten mielensäpahoittajia on. Väittävät vielä kivenkovaan, että kyllä tietävät miten asia on. Yritä siinä sitten sanoa tällaiselle jotakin, joka tietää asiat paremmin kuin itse. Tekevät omat johtopäätöksensä, josta sitten syyttävät muita. Asian ei tarvitse olla kummoinenkaan, usein sellainen josta toinen ei edes tiedä.

Yleensä ovat narsisteja ja muita luonnevikaisia. Yritäpä sellaiselle sanoa vastaan, että tiedät itse omat ajatuksesi häntä paremmin. Ei tule onnistumaan. 

Vierailija
29/53 |
09.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutustu käsitteeseen kehityksellinen trauma. Tsemppiä.

Vierailija
30/53 |
09.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulla taitaa olla traumataustaa ja haavoittunut itsetunto? Vanhemmat tai jompikumpi hylänneet tai hyljeksineet? Tulkitset kaikkea ympärilläsi näiden haavojen kautta, olet oikein herkistynyt näkemään itseesi kohdistuvaa hyljeksintää.

Tuntemattoman vihamielisyys ei ole henkilökohtaista. Monet vaan vihaavat yleisesti kaikkia ihmisiä tai juuri silloin vituttaisi kenen tahansa läsnäolo. Ehkä pari halusi kuherrella, mutta ei voinut, kun paikalla oli yleisönä sinä?

Älä välitä jos muut eivät pidä sinusta, ei se johdu sinusta vaan heistä. Tai ei se ole kenenkään syy, jos joku ei pidä jostain, eihän sille voi mitään. Kai sinullakin on tyyppejä, joista et diggaa? Ei se ole henkilökohtaista, kaikista ei vain voi pitää. Ei niin, että niissä olisi jotain vikaa, mutta kaikkien kanssa ei vain synkkaa. 

Vierailija
31/53 |
09.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haha, jos itse aistin että toinen puhuu vaan lämpimikseen eikä oikeasti tarkoita mitä sanoo, totean hänelle ihan suoraan että, ei meidän tarvitse pitää yhteyttä. Koska jos tietää ettei toinen sitä oikeasti halua, miksi pitää esittää jotain muuta? En mä ainakaan haluaisi että muhun pitää säälistä yhteyttä joku joka ei oikeasti pidä minusta. Parempi ettei olla tekemisissä ollenkaan.

Vierailija
32/53 |
09.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyypillinen epävakaa.

Vierailija
33/53 |
09.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tunne ap:ta mutta ajattelen näin.

Itse esim. En voi sietää kovaäänisiä ihmisiä,jotka haluavat olla koko ajan huomion kohteena. Ihan tuntemattomienkin. Vaikka kälättää bussissa puhelimeen.

Ihmiset mulkoilee sitä. Tuhahteleekin.

Eikä tämä "aisti" vai vain välitä?

Sitä en tiedä,koska en ikinä kehtaa kysyä joltain huomionkerääjältä sitä.

Sitten on ap:n kaltaisia ihmisiä,joilla on varmaan joku huono kokemus tms. Menneisyydessä. Ja he "aistivat" näitä asioita koko ajan.

Mutta ovatko he oikeassa? Vai kiinnittävät liikaa huomiota siihen mitä muut ajattelevat. 

Ihan vain ajatusleikkinä.

En kulje bussissa. Mutta ihan vaan ajatusleikkinä, että ei, en aisti sitä paheksuntaasi, ellet osoita sitä jotenkin suoraan. Ja sinun tulkintasi on muutenkin perseellään. En kailota siksi, että kaipaisin mitään huo

Häh? Toi oli vaan esimerkki. Ei kehenkään tiettyyn kohdistettu.

Vierailija
34/53 |
09.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paranoidinen skitso?

Vierailija
35/53 |
09.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, paskinta jos alkavat sitten ITSE käyttäytyä vihamielisesti, koska "se varmaan katto mua pahasti, se vihaa mua!" Jos yrität tällaisen kanssa selvittää mikä mättää niin tosiaan ei onnistu. Aivan järkyn raskaita ihmisiä.

Vierailija
36/53 |
09.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on tuollainen ystävä, joka näkee kaiken negatiivisesti. No on raskasta elämä ja tekee raskaaksi muidenkin elämän. Voihan lähes minkä tahansa nähdä kauniina, rumana tai yhdentekevänä ja joku siis valitsee aina sen ruman ja sitten vielä valittaa sitä, miten raskasta se on, kun kaikki on niin rumaa. 

Vierailija
37/53 |
09.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas ilkeää käytöstä.

Vierailija
38/53 |
09.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äh, nää aistijat on tosi raskaita.

Ehkä sillä tyypillä oli ihan jotain muuta mietittävää kuin sinä?

Vierailija
39/53 |
09.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuosta voi opetella pois, mutta ihan kuin ap pitäisi sitä jonain erityislahjana 🤔

Vierailija
40/53 |
09.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä välitä ilkeistä ihmisistä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kolme