Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tekis mieli tilata satasen kesätakki

Vierailija
09.04.2024 |

Minulla on pienet tulot, mutta ajattelin tilata tilille ja maksaa pikkuhiljaa pois. Otanko riskin?

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
09.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun tekisi mieli tilata Satosen kesätakki. On varmasti kätevä, kun voi kääntää ja käyttää myös sitä toista puolta sitten. Ja takissa on horisontaalista kasvuvaraakin grillitassujen nauttimista varten.

Vierailija
22/32 |
09.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten tilaat kunnon varaa myös maksaa se 

uffissa on nyt tasarahapäivät 

nyt kun Meet saat 7 euron takin 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
09.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaatteiden osto velaksi on todella tyhmää 

Vierailija
24/32 |
09.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noissa osamaksuissa ne todelliset kustannukset ja hinta tuotteelle nousee yleensä paljon korkeammaksi kuin että jos olisit kerralla maksanut. Mun mielestä ei kannata ostaa osamaksulla yhtään mitään muuta kuin sellaista, mitä oikeasti ihan välttämättä elämisen kannalta tarvitsee.

Vierailija
25/32 |
09.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osamaksunko takia? itse menen liikkeet ja kokeilemalla,livenä näen onko ok? Ei silloin tarvitse mennä palauttamaan sitä.Kuva kun on aina kuva ja välttämättä tilattuna ei?  Kun saat sen, ei hyvä,ei sopiva kehollesi.

Vierailija
26/32 |
09.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko ap jotenkin vajaaälyinen? Kyllä normaalijärkinen aikuinen osaa tehdä tuollaiset päätökset ilman ulkopuolisten neuvoja.

Vierailija
27/32 |
09.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin sitä hankkiudutaan osamaksuvankeuteen 

kohta rullaa monta osamaksua ja todella korkeat korot myös. Sitten se velka on yhtäkkiä SATASIA kuussa. 

Vierailija
28/32 |
09.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No kun ostaa laadukkaita vaatteita, ne yleensä kestävät ja niissä on ominaisuuksia joita halvoissa vaatteissa ei ole esim tuulen ja vedenpitävä, vetoketjuja yms ei edes halpaan viitsi vaihtaa, jos ei pysty kotona korjata, koska sekin maksaa.

Tilasin vedenpitävän kevättakin 230€. Onnistunut valinta ja kestää kyllä pitkään. The North face.

Vierailija
29/32 |
09.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta 30€ takki ja pistä loput säästöön. Näin minä olen aina toiminut ja säästössä on nyt kymppitonneja. Halpa takkikin kestää vuosia. Ja jos löydät kirppikseltä, saat säästöön vielä enemmän. Nyt on esimerkiksi kärkkäisellä takkeja 30€:lla.

Vierailija
30/32 |
09.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kun ostaa laadukkaita vaatteita, ne yleensä kestävät ja niissä on ominaisuuksia joita halvoissa vaatteissa ei ole esim tuulen ja vedenpitävä, vetoketjuja yms ei edes halpaan viitsi vaihtaa, jos ei pysty kotona korjata, koska sekin maksaa.

Tilasin vedenpitävän kevättakin 230€. Onnistunut valinta ja kestää kyllä pitkään. The North face.

Pitikö ottaa lainaa takin ostoon? 

Vierailija
31/32 |
09.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä riski tuossa nyt on? Tilaa, sovita, jos tykkäät niin pidä, jos et niin palauta. Satanen takista on kuitenkin aika vähän ja tuskin nyt joka kesä ostat uutta takkia. 

Vierailija
32/32 |
09.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osta 30€ takki ja pistä loput säästöön. Näin minä olen aina toiminut ja säästössä on nyt kymppitonneja. Halpa takkikin kestää vuosia. Ja jos löydät kirppikseltä, saat säästöön vielä enemmän. Nyt on esimerkiksi kärkkäisellä takkeja 30€:lla.

Kärkkäiseltä ei pidä ostaa Mitään!!