Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kävikö teidän äidit paljon baarissa, kun olitte lapsia/nuoria?

Vierailija
21.01.2007 |

Miltä se teistä tuntui?

Mun äiti ei käynyt juurikaan koskaan.. ehkä kerran vuodessa. Ja minusta se oli hyvä niin.

Ihmetyttää vaan tämä nykyajan " omaa aikaa" -käsite ja " tyttöjen kanssa tuulettumaan" .

Tuli vaan tuosta baariketjusta mieleeni..

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
21.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molempien työ vei kyllä tosi paljon aikaa, että harrastuksiin pääsivät n. kerran viikossa. Mulla on reilut kymmenen vuotta vanhemmat sisarukset jotka mua hoitivat ja välillä mummu hoiti. Eipä ole asiasta traumoja jäänyt vaikka vanhemmat eivät pahemmin kotona olleetkaan, mulla on ollut turvallinen lapsuus.

Myös mun lapsella on melko menevät vanhemmat, eikä sillä ole sisaruksia eikä mummujakaan täällä lähellä. Mutta mun lapsen vanhemmat käy menoissaan vuoronperään ja lapsen kanssa on aina tuttu ja turvallinen isi tai äiti. En usko, että hänellä on mitenkään turvaton olo meidän harrastusten takia.

Vierailija
22/26 |
21.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isäni kanssa kävivät kerran.

Tekivät töitä 7 pv/vko, jouluaatot, juhannukset yms mukaanlukien.

Kävimme kahdesti koko perhe lomalla yhdessä.

Yllättäen ovat eronneet....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
21.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

olivat eronneet. Äiti ei koskaan juonut mitään mutta jossain se kävi ja tuli yöllä karkkipussin kanssa. Pienin sisaruksistamme oli alle kouluikäinen.

Vierailija
24/26 |
21.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun siskojen kohdalla sitten eriasia... siskot kokivat sen huonona asiana.

Itse käyn joskus

Vierailija
25/26 |
21.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja siitä alkoi minun äitini kaljan kittaus. Aina sain koululaisena pelätä, että missä kunnossa äiti on, kun tulen koulusta kotiin. Kavereita ei voinut kutsua. Äiti kävi myös ravintoloissa ja tuli aina juovuksissa kotiin. Me lapset olimme monesti keskenään kotona. Isä kävi vieraissa eikä ehtinyt meistä välittää. Traumoja jäi kyllä, enkä itse käy ravintoloissa ollenkaan. En myöskään salli sitä, että meillä juodaan, korkeintaan saunaoluet voi ottaa.

Vierailija
26/26 |
21.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

terkuin v.70 syntynyt

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi seitsemän