Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tapailumies suuttui kun kerroin ihastuneeni

Vierailija
09.04.2024 |

häneen. Ollaan tapailtu 9kk kevyesti ja olen tulkinnut miehenkin olevan ihastunut tai tuntevan jotain. Nyt sitten eilen hän suuttui ja sanoi ettei hänellä ole ollut tunteita missään vaiheessa. Nyt on hyväksikäytetty olo ja olen ihan hajalla.  

Kommentit (59)

Vierailija
41/59 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko autisti? Ei ehkä itse ollut ja nyt teit VIRHEEN!

Vierailija
42/59 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä tuo kevyesti tapailu tarkoittaa?

Ei olla seurusteltu vaan tapailtu 2-3 kertaa viikossa ja vietetty öitäkin tietenkin yhdessä. Ap 

Kyllä tuo minusta on jo seurustelua. Itselläni on ajatus, että tapailumiestä nähdään suunnilleen kerran-pari viikossa aika pikaisesti "niissä merkeissä" ja joskus viikonloppuna tai loma-aikaan voi olla yötäkin.

Arvosta itseäsi! Pistä haarat kiinni ja sano, ettet halua jatkaa näin. Tai itsehän päätät, mutta toi on niin tyypillistä, että mies haluaa olla sekä vapaa että seksin saaja.

Ei kai kukaan enää 2025 ajattele, että mies saa ja nainen antaa? Ei pidä alkaa mihinkään vasten tahtoa, jos se tuntuu pahalta. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/59 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

no mitä meinaat tehdä? sekstaat lisää ja kiinnyt syvemmin?

onko hän rakkautesi arvoinen? 

Vierailija
44/59 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapailua noin kauan! Seksin takia?

Vierailija
45/59 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä on kevyt tapailu? Olette harrastaneet sek siä yhteissämielin ja nyt sinä olet ihastunut? Minulle ainakin noin käynyt. Ensin sovittiin pelisäännöt että vain sek siä, mutta nainen rakastui minuun ja halusi enemmän. Piti sitten viheltää peli poikki.

Harva nainen pystyy seksiin ilman tunteita. jos ei niitä ole sitä ennen, niin viimeistään jälkeen - varsinkin jos tapailu toistuu. Siksi FWB suhteisiin on niin harva nainen valmis. oppivat kerrasta, että noinhan siinä käy, ei kannata. 

Vierailija
46/59 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuohan on aivan törkeää käytöstä. Nyt jätät tän miehen ja heti. 

Vierailija
47/59 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikka nyt varmasti tuntuu pahalta, niin sanoisin ettei tuollaisen miehen takia kannata kauaa surra. Kuulostaa aikamoiselta k-päältä.

Miten on k-pää, jos puhuu totta? Silloin olisi, jos valehtelisi. 

Rehellinen k-pää. Ei rehellisyys ole ainoa omina, joka tekee miehen hyväksi. Kyllä siihen tarvitaan muuta.

Jos sanoisin nauttivani ihmisten k I d u t ya mi sesta ja t a p p Ami sesta, en olisi k-pää rehellisyyteni ansiosta?

Vierailija
48/59 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna mun kaikki kestää !

Vierailija
49/59 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsopa peiliin välillä

Vierailija
50/59 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

2-3 kertaa viikossa tapaaminen ei ole kevyttä tapailua vaan seurustelua. Kevyttä tapailua on siinä vaiheessa kun nähdään kerran viikossa tai parissa treffeillä jossain julkisella paikalla ennen kuin todetaan, että halutaan tutustua toiseen lähemmin. Noin tiiviissä suhteessa ei ole ihmekään, että tunteet herää. Ikävää, että mies jatkoi suhdetta näin pitkään vaikkei kiinnostus ollut molemminpuolista. 

Vierailija
51/59 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset ole kysynyt jo paljon aiemmin voidaanko sopia seurustelusta? Siis miehelle ollut mukavan helppoa koko tuo 9kk, vapaamatkustelua ja kaikki tarjolla.

Vierailija
52/59 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täysin wfb suhde miehelle. Sitäpaitsi kyllä naisetkin voi vuosia olla seksisuhteessa ilman tunteita. Olin 5vuotta seksisuhteessa miehen kanssa jolla upea vartalo, iso penis ja julmetun hyvä sängyssä ja ihan hauska tyyppi välillä (tehtiin muutakin kuin seksiä) mutta eri arvot ja kiinnostuksen kohteet ja muita luonteenpiirteitä jotka ei ikinä kyllä saanut tunteita syttymään. Mutta se seksi! 

Vierailija
53/59 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikka nyt varmasti tuntuu pahalta, niin sanoisin ettei tuollaisen miehen takia kannata kauaa surra. Kuulostaa aikamoiselta k-päältä.

Miten on k-pää, jos puhuu totta? Silloin olisi, jos valehtelisi. 

Rehellinen k-pää. Ei rehellisyys ole ainoa omina, joka tekee miehen hyväksi. Kyllä siihen tarvitaan muuta.

Jos sanoisin nauttivani ihmisten k I d u t ya mi sesta ja t a p p Ami sesta, en olisi k-pää rehellisyyteni ansiosta?

Tappaminen ja kiduttaminen on moraalitonta. Se, jos ei pysty ihastumaan johonkuhun ei ole. Myöskään ei voi pakottaa itseään ihastumaan. Tappamista ja esim. pettämistä pystyy edes. jossain määrin tietoisesti välttämään.

Kusipäistä on ehkä suutuspäissä huutaa tuo tieto, mutta sekin koituu hyväksi. 

Minä en itse kokenut vastaavassa tilanteessa, että toinen olisi kusipää, vaikka hän jonkin verran huijasi olevansa ihastunut. Koska tiedän, että hän oli oikeasti hakemassa suhdetta eikä pelailemassa ja olisi varmaan mielellään ihastunut johonkuhun. 

Vierailija
54/59 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä on kevyt tapailu? Olette harrastaneet sek siä yhteissämielin ja nyt sinä olet ihastunut? Minulle ainakin noin käynyt. Ensin sovittiin pelisäännöt että vain sek siä, mutta nainen rakastui minuun ja halusi enemmän. Piti sitten viheltää peli poikki.

Harva nainen pystyy seksiin ilman tunteita. jos ei niitä ole sitä ennen, niin viimeistään jälkeen - varsinkin jos tapailu toistuu. Siksi FWB suhteisiin on niin harva nainen valmis. oppivat kerrasta, että noinhan siinä käy, ei kannata. 

No huonosta seksistä ei kyllä tule mitään tunteita. Eikä hyvästäkään, jos ei ole mitään puhuttavaa tai yhteistä tehtävää ja kaikesta tulee välittömästi riitaa. 

Vierailija
55/59 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä toisen kiintymyksen näkee jo 9 kk, on vastuutonta jatkaa jos itse on vaan sänkyhommien perään. Vaikka olisi kuinka hyvä niissä. Parin kuukauden jälkeen pitäisi reilusti kertoa totuus.

Vierailija
56/59 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ihmeessä olet suostunut tuollaiseen järjestelyyn 9kk ajan? Kuulostaa jotenkin että sinulla on toiveissa parisuhde ja omien toiveiden puitteissa tulkitsit toisen ajatukset väärin. Kyllä kai sitä nyt aika paljon aikaisemmin olisi pitänyt käydä se keskustelu, että tuleeko tuo suhde etenemään seurusteluksi (ja toki jos pelkkä kevyt tapailu jatkuu 9kk niin on aika iso vinkki että ei etene mihinkään muuhun) vai onko kyseessä pelkkä seksisuhde ilman tunteita, sillä välin kun  parisuhdetta haluavat etsii samalla sitä pysyvää suhdettaan.

Vierailija
57/59 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle kävi näin että piti olla fwb tai sellainen, mutta nainen pommitti päivittäin aamusta asti viestein ihan kaikkea arkistakin. Sitten olin jo tutustunut hänen lapsiin ym. Seksiä oli useamman kerran viikossa ja päivittäin näimme kun lähekkäin asuttiin. Jossain kohtaa aloin puhumaan että eikö tämä nyt voisi olla virallinen ja julkinen parisuhde, koska kaikki elementit oli jo käytännössä. Tiedä sitten mikä iski, mutta vaihduin lennosta seuraavaan. Yritti olla kuin ei mitään, kaveria ym. mutta en halunnut olla tuollaisen jälkeen enää missään tekemisissä. Hänen lapsilleen varmaan ihmetyksen paikka.

M49

Vierailija
58/59 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noin käy kun paneskelet komea miestä. Eivät ne sitoudu naiseen vaan olit sen panokaveri eikä muuta.

No mun panokaveri on makkarissa leikkimatolla panojen lopputuloksen kanssa. 

Vierailija
59/59 |
12.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä toisen kiintymyksen näkee jo 9 kk, on vastuutonta jatkaa jos itse on vaan sänkyhommien perään. Vaikka olisi kuinka hyvä niissä. Parin kuukauden jälkeen pitäisi reilusti kertoa totuus.

Oikeastiko teillä on suhteissa vain seksi sisältönä silloin, jos ette ole naikkuun menossa? Kai sitä nyt ihminen kaipaa seuraa muutenkin kuin pelkästään siihen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän yksi