Tapailumies suuttui kun kerroin ihastuneeni
häneen. Ollaan tapailtu 9kk kevyesti ja olen tulkinnut miehenkin olevan ihastunut tai tuntevan jotain. Nyt sitten eilen hän suuttui ja sanoi ettei hänellä ole ollut tunteita missään vaiheessa. Nyt on hyväksikäytetty olo ja olen ihan hajalla.
Kommentit (59)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä tuo kevyesti tapailu tarkoittaa?
Ei olla seurusteltu vaan tapailtu 2-3 kertaa viikossa ja vietetty öitäkin tietenkin yhdessä. Ap
Eli pelkkä seksisuhde. Ei niihin kuulu ihastua. Se on vain miehelle sama kuin kävisi maksullisissa mutta ei tarvitse maksaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei olla seurusteltu vaan tapailtu 2-3 kertaa viikossa ja vietetty öitäkin tietenkin yhdessä. Ap
Eli pelkkä seksisuhde. Ei niihin kuulu ihastua. Se on vain miehelle sama kuin kävisi maksullisissa mutta ei tarvitse maksaa.
Eikai seksisuhteessa vietetä arkea yhdessä ja tehdä asioita, eikö siinä vaan harrasteta seksiä ja sitten poistuta?
Noin käy kun paneskelet komea miestä. Eivät ne sitoudu naiseen vaan olit sen panokaveri eikä muuta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko tuo miehen määritelmän mukaan kevyttä tapailua? Tuo on jo niin tiivis seurustelusuhde että 9 kuukauden jälkeen voisi alkaa miettiä jo yhteenmuuttoa. Kukaan ei "kevyesti tapaile" jotakuta noin tiiviisti melkein vuotta. Te seurustelette. Jos miehen reaktio tunteista puhumiseen on tuo, niin ilman muuta jätät hänet kyselemättä ja selittelemättä.
Voisihan tuollainen olla vaikka fwb-suhde.
Vierailija kirjoitti:
Noin käy kun paneskelet komea miestä. Eivät ne sitoudu naiseen vaan olit sen panokaveri eikä muuta.
Ei tarvitse olla komea ollakseen sika.
Samaan aikaan syvällinen ja sitoutuva naapurisi kilttimies joka kävi mielessäsi olisi vienyt sinut mökilleen ja näkemään maailmaa avartaakseen elämääsi. Päätit napata panopojan. Lykkyä tykö!
Puolisen vuotta vietin joskus kaikki vapaapäivät miehen luona, joka piti kiinni siitä, että emme seurustele. Se oli siinä mielessä hyvä, että tiesin ainakin missä mennään. Eli oli sellainen, johon tyydytään paremman puutteessa. Huono oli se, että hän pyrki feikkaamaan ihastusta, ja aluksi en kyseenalaistanut sitä, koska miksi joku niin tekisi? Ja koska oli aika leppeä ihminen kyseessä, niin ehkä vaikeutti tämän asian tarkkailua. Mutta olen itse ollut aika usein ihastunut, jopa olen rakastunut, niin että taudin kuva on tuttu, ja siksi tajusin jossain vaiheessa, että hän ei oikeasti tunne sellaista. Ja itsekään en onneksi rakastunut, kun palaute ei ollut oikeanlaista. Suhde oli sen jälkeen myös minulle tyytymistä.
Usein mietin, että teeskentelikö hän myös seuraavalle naiselle. Hän luuli, että niin kuuluu tehdä.
Olen tapaillut uesampaa miestä (yhtä kerrallaan) , jotka omien sanojensa mukaan eivät ole ikinä elämässään rakastuneet kehenkään. Ei sitä tunnetta voi pakottaa.
On siis todella hyvä, jos mies myönsi sinulle rehellisesti, että ei ole ihastunut. Jotkut elävät puoli elämää tuollaisessa suhteessa, sinä pääsit alle vuodella.
Kaiken lisäksi hänellä roiskahti reisilleni majoneesit, kun avasi purkin, kun olimme syömässä.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vaikka nyt varmasti tuntuu pahalta, niin sanoisin ettei tuollaisen miehen takia kannata kauaa surra. Kuulostaa aikamoiselta k-päältä.
Miten on k-pää, jos puhuu totta? Silloin olisi, jos valehtelisi.
Vierailija kirjoitti:
Jotkut miehet pystyy panemaan tunteetta vuosien ajan.
Häh. Kaikkihan ne pystyy.
Vierailija kirjoitti:
9kk on tosi pitkä aika.
Samaa ihmettelin. Onhan tuo outoa ja törkeää roikottaa toista noin kauan ja suuttua ihan normaalista tunnereaktiosta, kun kiintyy toiseen. Mies ilmeisesti piti Ap:ta jonain esineenä? Nyt vaan äkkiä kaikki pois ja mies kokonaan estoon ja eteenpäin.
Kevyt tapailu on tosiaan kerran viikossa tai kahdessa nähdään, käydään tyyliin kahvilla, näyttelyssä ja harrastetaan seksiä, jonka jälkeen ei hirveästi hengailla siellä toisen asunnolla. Aamupalan jälkeen lähdetään taas eri teille.
Mainitsit, että olet tulkinnut miehelläkin olevan tunteita. Mistä tulkitsit niin? Mies ei siis itse ole sitä sanonut?
Täytyy myöntää että itse olen tyhmänä ollut vastaavassa tilanteessa.
Luulin, että viikoittainen näkeminen useiden kuukausien ajan tarkoitti sille toisellekin osapuolelle jotain, mutta ei tarkoittanut. Oli toki mieheltäkin aika ikävää että "antoi ymmärtää", mutta toisaalta, enpä itse kysynyt. Vasta kun aloin puhua siitä, mitä juttumme oikein oli ja seurustelemmeko, mies veti totaalisesti liinat kiinni ja luikki nopeasti karkuun. Hän muistaakseni vetosi juurikin siihen, että ei ollut luvannut mitään. En enää muista kuinka kauan tuota "suhdetta" oli kestänyt mutta monta, monta kuukautta.
Olin itse tosi ihastunut, mutta jälkikäteen ajateltuna ihan kaikki varoitusmerkit olivat ilmassa. En vain hölmönä nähnyt, tai ymmärtänyt niitä. Jälkikäteen olen miettinyt, miksi en aiemmin ottanut asiaa esille. Olen todella huono keskustelemaan tuollaisista, ja lopulta nuo kaikki kuukaudet vierähtivät kamalan nopeasti ja jotenkin vain lykkäsin keskustelua. Ja mies oli varmaan enemmän kuin tyytyväinen tilanteeseen..
No, tuotakin voin pitää oppimiskokemuksena. Eli kun joku taisi ihmetellä miten noin voi edes käydä, niin ihmissuhteissa voi käydä usein ihan kummia juttuja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä on kevyt tapailu? Olette harrastaneet sek siä yhteissämielin ja nyt sinä olet ihastunut? Minulle ainakin noin käynyt. Ensin sovittiin pelisäännöt että vain sek siä, mutta nainen rakastui minuun ja halusi enemmän. Piti sitten viheltää peli poikki.
Kerrot siis aivan avoimesti täällä, että olet alemman tason mies?
Minkä ihmeen alemman tason? Ettekös te naiset sanonut ettei mitään tasoja ole? Sitäpaitsi miksi minä olen juuri se alempitasoinen kun naiselle se oli myös ok? Tämä on taas tätä naisten logiikkaa.
Te miehet ette ole ikinä tyytyväisiä. Toiset valittaa, että ei löydy treffiseuraa. Ja ainakin yksi valittaa, kun nainen rakastuu häneen.
No voin sanoa omasta kokemuksesta, että yksi mies tuli vuosien jälkeen, että voitaisiinko sittenkin seurustella. Oltiin siis tunnettu vuosia. Siinä vaiheessa se oli jo myöhäistä, pullat oli uunissa ja naimisiin olin menossa. Ei se mua harmittanut, mutta ihmettelin kyllä miehen logiikkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä tuo minusta on jo seurustelua. Itselläni on ajatus, että tapailumiestä nähdään suunnilleen kerran-pari viikossa aika pikaisesti "niissä merkeissä" ja joskus viikonloppuna tai loma-aikaan voi olla yötäkin.
Arvosta itseäsi! Pistä haarat kiinni ja sano, ettet halua jatkaa näin. Tai itsehän päätät, mutta toi on niin tyypillistä, että mies haluaa olla sekä vapaa että seksin saaja.
Olisi ehkä kannattanut ottaa asia jo vähän aiemmin puheeksi?
Eihän tässä olla annettu sen enempää kuin on saatukaan. Molemmat saa kun molemmat antaa.