Tapailumies suuttui kun kerroin ihastuneeni
häneen. Ollaan tapailtu 9kk kevyesti ja olen tulkinnut miehenkin olevan ihastunut tai tuntevan jotain. Nyt sitten eilen hän suuttui ja sanoi ettei hänellä ole ollut tunteita missään vaiheessa. Nyt on hyväksikäytetty olo ja olen ihan hajalla.
Kommentit (59)
Hyväksikäytetty olo? Mutta tehän olette tapailleet kevyesti. Ei varmaan kannata mennä sänkyyn.
Mitä tuo kevyesti tapailu tarkoittaa?
Mistähän te oikein noita miehiä löydätte?
Vierailija kirjoitti:
Ei olla seurusteltu vaan tapailtu 2-3 kertaa viikossa ja vietetty öitäkin tietenkin yhdessä. Ap
No onneksi tuli ilmi nyt eikä myöhemmin! Kyllä se kannattaa aiemmin ottaa puheeksi että mikä on homman nimi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei olla seurusteltu vaan tapailtu 2-3 kertaa viikossa ja vietetty öitäkin tietenkin yhdessä. Ap
Öitä yhdessä? Ja miehellä ei tunteita? Onneksi olkoon.
2-3 kertaa viikossa tapaatte ja olette öitä yhdessä. Se ei ole kevyttä tapailua enää. Tapailua on se, jos kerta viikkoon näkee jossain treffeillä. Kevyttä tapailua, jos harvemmin, satunnaisesti.
Miksi olet antanut miehelle kaikki sitoutuneen parisuhteen edut ilman mitään, edes vastatunteita.
Minulle tapailumies sanoi kaksien treffien jälkeen, että EI ole ihastunut, mutta haluaa jatkaa, jos tunteet vielä syttyisi. En suuttunut mutta en enää tavannut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko tuo miehen määritelmän mukaan kevyttä tapailua? Tuo on jo niin tiivis seurustelusuhde että 9 kuukauden jälkeen voisi alkaa miettiä jo yhteenmuuttoa. Kukaan ei "kevyesti tapaile" jotakuta noin tiiviisti melkein vuotta. Te seurustelette. Jos miehen reaktio tunteista puhumiseen on tuo, niin ilman muuta jätät hänet kyselemättä ja selittelemättä.
Vaikka nyt varmasti tuntuu pahalta, niin sanoisin ettei tuollaisen miehen takia kannata kauaa surra. Kuulostaa aikamoiselta k-päältä.
Mitä on kevyt tapailu? Olette harrastaneet sek siä yhteissämielin ja nyt sinä olet ihastunut? Minulle ainakin noin käynyt. Ensin sovittiin pelisäännöt että vain sek siä, mutta nainen rakastui minuun ja halusi enemmän. Piti sitten viheltää peli poikki.
Vierailija kirjoitti:
Mitä on kevyt tapailu? Olette harrastaneet sek siä yhteissämielin ja nyt sinä olet ihastunut? Minulle ainakin noin käynyt. Ensin sovittiin pelisäännöt että vain sek siä, mutta nainen rakastui minuun ja halusi enemmän. Piti sitten viheltää peli poikki.
Kerrot siis aivan avoimesti täällä, että olet alemman tason mies?
En tiedä olenko jotenkin kalkkis tai jotain muuta, mutta mä en ymmärrä tämmöisiä monen kuukauden "säätöjä", joissa ei puhuta tunteista ja tulevaisuudesta ja sitten tulee kivoja "yllätyksiä". Miksi tuhlata aikaa tuollaiseen? Melkein vuoden kohdalla puhutaan jo mahdollisesta yhteenmuutosta jne.
Ymmärtää hyvin hyväksikäytetyn olon. Jos on tapailtu 2-3 kertaa viikossa ja öitä vietetty yhdessä, niin ei tuo ihan kevyttä ole. Jos on ihastunut, niin tunteille ei yksinkertaisesti voi mitään. 9 kk on pitkä aika tuollaisen kaltaiselle yhdessäolon muodolle ja varsinkin jos ihastuksen tunteet on heränneet. Naisilla on myös biologinen kello armottomampi kuin miehillä. Ikävä juttu tuo miehen vihastus, mutta tulipa selväksi, että ei ole sinun arvoisesi. Aika parantaa haavat, sanotaan, mutta ikävä juttu, että 9kk meni hukkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerrot siis aivan avoimesti täällä, että olet alemman tason mies?
Minkä ihmeen alemman tason? Ettekös te naiset sanonut ettei mitään tasoja ole? Sitäpaitsi miksi minä olen juuri se alempitasoinen kun naiselle se oli myös ok? Tämä on taas tätä naisten logiikkaa.
Vierailija kirjoitti:
Kumpikin on normaalipainoisia tapaillessa?
Jotkut miehet pystyy panemaan tunteetta vuosien ajan.
Oliko juuri eronnut kun aloitte tapailemaan tai mahdollisesti ei ole ollut pitkässä parisuhteessa koskaan?
Tapailu on mitä on, jos se ei kuukaudessa tai parissa muutu seurusteluksi niin niitä tunteita ei jommalla kummalla tai kummallakaan ole. Eiköhän se ole kohtalaisen selvää.
Ehkä sitä pelottaa tuleva ja iski defenssit. Miesten tunnetaidot ovat usein puutteelliset, varsinkin jos ikää on yli 30 vuotta. Tuon ikäiset on vielä kotona kasvatettu silleen ettei puhuta asioista.