Tanssiessa toisen kiusoittelu
Kysymys siis kuuluu, Oletko paritanssissa kiusoitellut tanssipartneriasi esim. puheillasi, rinnoillasi, käsilläsi tai miehet kovalla elimellä tms?
Kommentit (18)
En tahallisesti. Kun tapasin vaimoni ekan kerran tanssipaikalla, oltiin ensin suudeltu katsomossa ja siitä sitten suoraan tanssilattialla. Kookas kaluni jäi nalkkiin tiukkojen farkkujen lahkeeseen, eikä ollut mitään mahdollisuutta saada sitä sieltä pois. Ei tanssittu hitaita, muttei voinut jäädä häneltä huomaamatta. Oli jo sen verran vaikea seistä ylipäätään. Se onkin ainut kerta, kun ollut seisokki naisen kanssa tanssiessa. Ei ollut ikinä ennet ollut ongelma. Siitä vaimo kuitenkin näki millainn kalu oli odottavissa. Jälkeenpäin olen miettinyt, että olihan tuokin tapa iskeä naista. Osui vielä vaimon kohdalla kohilleen, kun arvostaa muutenkin isoa kullia.
Ällöttävää kun miehellä seisoo tanssiessa 😒
Vierailija kirjoitti:
Enemmän saisi seisoa miehillä tanssiessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Enemmän saisi seisoa miehillä tanssiessa.
Kiva lukea ettei seisokit haittaa. Noin olen itsekin naisten käytöksestä tulkinnut.
Eräs nainen osasi kyllä kiusoittelun. Hänellä oli satiinipaita päällänsä ja tanssiessamme sitten alkoi hieromaan kookkaita rintojaan rintaani vasten. No hyvällehän se tuntui ja sanoinkin hänelle että hyväntuntoiset on rinnat ainakin. No, ilta meni sitten tanssiessa ja jutellessa, yön vietimme kylpylän hotellihuoneessa, tein kyllä perinpohjaisen tutustumisen hänen rintoihin ja muualle keholle :D
Joskus olen reidellä hieman naisia härnännyt. Ovat tuntuneet tykkäävän
Olenkin ihmetellyt, miten jotkut naiset liimautuvat aivan kiinni, vaikka pyrin pitämään herrasmiehenä pienen välimatkan humppaillessa.
Mies jää kyllä yksin parketille harhailemaan, jos huomaan seisovan kullin!! Jotain tapoja kuuluu olla, vaikka olisi kuinka juntti!
Vierailija kirjoitti:
Mies jää kyllä yksin parketille harhailemaan, jos huomaan seisovan kullin!! Jotain tapoja kuuluu olla, vaikka olisi kuinka juntti!
Tuskin olet tuollaiseen tilanteeseen joutunut.
Ne taisi olla ne hitaat foxin askeleet sellaisia, joissa riittävää lähituntumaa tuli.
Kyllä, olen hieronut itseä miestä vasten ja mies kähminyt. Olen flirttaillut ja antanut fiilisten viedä. Pyllyä hinkannut miehen etumukseen, antanut miehen käsien vaeltaa.. hupia on.
Onko yllä olevat otteet Ylläksen ruska ja kevät hankien tansseista?
Onko #metoota, jos spontaanisti nousee lähitanssissa?
Kivaa se on keinua miehen kanssa ja vähän kiusoitella ja kun huomaa, että hänellä seisoo jatkaa kiusoittelua. Ihan pientä liikettä lantiolla, kiusaavia suukkoja, käyttää omia muotojaan hyväksi ja painaa rintoja vasten miehen rintakehää ja niin edelleen. Kouludiskoista asti on ollut ihanaa huomata oma viehätysvoimansa.
Vierailija kirjoitti:
Kivaa se on keinua miehen kanssa ja vähän kiusoitella ja kun huomaa, että hänellä seisoo jatkaa kiusoittelua. Ihan pientä liikettä lantiolla, kiusaavia suukkoja, käyttää omia muotojaan hyväksi ja painaa rintoja vasten miehen rintakehää ja niin edelleen. Kouludiskoista asti on ollut ihanaa huomata oma viehätysvoimansa.
Kiva lukea tällaisia näkökulmia. Herättääkö tuo naisissa himojen heräämistä?
Pientä kivaa kovalla sekä reidellä haaroväliin. Ovat tykänneet.
Olin oman miehen kans liikkeellä ravintola tansseissa . Olimme sillä mielellä liikkeellä .
Tunsin kuinka nuorella miehellä oli kalu kovana. Hymyilin vaan ja flirttailu ,ja siihenhän se johti että lähdimme kahden miehen kans jatkoille.
Kovalla päällä joo.