Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko täällä muita ketkä aina lapsena kantoi hämähäkin ulos talosta pihalle vaikka vanhemmat käskivät listiä sen?

Vierailija
09.04.2024 |

Minä olin tämä lapsi, minä en koskaan ymmärtäny miksi se pitää listiä kun ei se mitään kerta teekkään ihmiselle? Ja miksi me olemme oikeutettuja tuhoamaan elämää pelkästään sen takia, että me pelätään itse? 

Minä oikeasti mietin näitä asioita jo pienenä lapsena. 

Mikä hauskinta, minun vanhemmat edelleen nauravat tälle asialle, ihanku minä olisin hullu

Olen mies

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
09.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä teen niin vieläkin. Isovanhemmat opettivat että hämähäkkejä ei saa tappaa ne ovat hyödyllisiä eläimiä.

Vierailija
2/6 |
09.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, kannoin. Tosin hämähäkit hyötyeläiminä saivat kyllä olla sisälläkin. Samoin päästin kärpäset, ampiaiset ja muut sisälle eksyneet eläimet takaisin ulos. 

Ei tuota vanhemmat nauraneet, ihan heiltä opittu asia, että luontoa pitää kunnioittaa ja arvokas se hämähäkin tai kärpäsen henkiin on, joten miksi tappaa ja millä oikeudella kun ei ole pakko (okei, hyttyset ja punkit listin kyllä aika surutta). 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
09.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En samoin tapa vieläkään hämähäkkejä sisällä tai ulkonakaan koska ne syövät niitä oikeasti inhottavia hyönteisiä.

Hämähäkin saa sanomalehden reunalla kuljettaen nopeasti siirrettyä ulos. t. keski-ikäistyvä mies.

Vierailija
4/6 |
09.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun vanhemmat sanoi, että hämähäkkiä ei saa tappaa, muuten äiti ja isä kuolee. Ilmeisesti joku vanha sanonta, ja onhan ne oikeasti hyödyllisiä tuholaisten hävittäjiä.

Mutta tapoin ne silti, koska pelkäsin niitä, enkä uskonut höpötyksiin.

Vanhemmat on elossa vielä 35 vuotta myöhemmin.

Vierailija
5/6 |
09.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, kannoin. Tosin hämähäkit hyötyeläiminä saivat kyllä olla sisälläkin. Samoin päästin kärpäset, ampiaiset ja muut sisälle eksyneet eläimet takaisin ulos. 

Ei tuota vanhemmat nauraneet, ihan heiltä opittu asia, että luontoa pitää kunnioittaa ja arvokas se hämähäkin tai kärpäsen henkiin on, joten miksi tappaa ja millä oikeudella kun ei ole pakko (okei, hyttyset ja punkit listin kyllä aika surutta). 

Meillä sama! Pienikin elämä on tärkeä. Hyttysiäkään en tapa ellei hermo mene yöllä jos inisee naaman ympärillä pitkään, punkkeja en osaa arvostaa. Enkä hirvikärpäsiä.

Vierailija
6/6 |
09.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vein mutta eivät vanhemmat nauraneet. Hekin veivät.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi seitsemän