No pitääkö minun nyt viedä lapsuuteni piano kaatopaikalle?
Tuntuu vähintäänkin keljulta. Mutta se on nykyisin ongelmajätettä.
Miten te olette toimineet?
Kommentit (45)
Vierailija kirjoitti:
Mun lapsuuden unelma oli saada piano ja oppia soittamaan. En tietenkään sitä saanut, koska oltiin tosi köyhiä. Nyt jos olisi tilaa, niin ottaisin pianon, kun niitä ilmaiseksi saa.
Vähän sama tilanne, en päässyt lapsena piano-tunneille vaikka halusin. Tilaa ei ole riittävästi pianolle eikä löydy rahaakaan tällä hetkellä XD, naapuritkin saattaisi sanansa sanoa kun ukkonooa alkaisi raikua aamusta iltaan XD Sähköpiano ja kuulokkeet on hankintalistalla joskus tulevaisuudessa.
Vierailija kirjoitti:
Eräs tuttava laittoi pihalleen, jotenkin muovitti sisältä ja sitten multaa ja kukkia, kansi avoinna oli aikas hienon näköinen juttu. Sää kuluttaa mutta näyttää edelleen veikeältä. Tarvitaan tietysti vain se piha ja tilaa :)
Pianojahan on ollut joillakin rautatieasemilla ohikulkijain vapaassa käytössä. Ei ne tietenkään kauan sellaista kestä mutta pariin otteeseen olen ohi kulkiessani kuullut ihan laadukastakin soitantaa.
Eli jos tuota vielä harrastetaan niin mitäpä jos lahjoittaisi soittimen siihen köyttöön.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä otin sorkkaraudan ja purin osiin. Paljon metallia metallinkeräykseen. Loput nippuun pienen autoni perään ja kaatopaikalle. Näin tein myös runkosängylle.
Ei itse asiassa hassumpi idea. Muuttoa varten korvan taakse. Kiitos.
-ei ap
Purkaessa kannattanee varoa niitä kieliä etteivät vahingossa pimahda päin naamaa. Löysälle ensin ja sitten vasta kovempia otteita.
Ne halvimmat Hellas ja Fazer pianot on lastulevyä.