Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaista naista miehet jäävät katsomaan pitkään, jopa päätä kääntäen?

Vierailija
08.04.2024 |

Esim. tänään viimeksi seison (yksin) liikennevaloissa ja ohitse ajaa hiljaista vauhtia auto jonka kuski jää oikein tuijottamaan puoleeni, tiedättekö niin että katse seuraa niin pitkään kuin mahdollista?

Kukaan ei kuitenkaan koskaan tule juttelemaan mutta tällaisia pitkiä katseita tapahtuu verrattain usein, ehkä viikottain jos jotain yleisyyttä ajattelisin.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
08.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Upeasti kuvailit itsesi.

Tyhjää täynnä.

Vierailija
2/7 |
08.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vetoketju jäänyt auki ja letku ulkona.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
08.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ainakin sellaista, jolla roikkuu kaljamaha housunkauluksesta, naamassa on suttuiset pellenmeikit ja vasemman kengän korossa roikkuu puolen metrin vessapaperi.

Vierailija
4/7 |
08.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huomannut että mua usein katsotaan sen takia koskan olen pitkä naiseksi, mutta en ole erityisen nätti. Olen yli 180cm

Vierailija
5/7 |
08.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erikoisen tai oudon näköistä, tai sellaista joka saattais näyttää joltain tutulta mutta ei oo ihan varma.

Vierailija
6/7 |
08.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun kohdallani ihmisten katseet kääntyvät ennemminkin pois päin :<

Vierailija
7/7 |
08.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syitä voi olla monia. Mistäpä sitä tietää. Voit olla hyvännäköinen, seistä täysin väärässä tai jopa vaarallisessa paikassa, olla pukeutunut toppahaalariin kesähelteellä, unohtanut napittaa paidan uloslähtiessä, sulla on kolme kättä tms..

Mua katsotaan pitkään. Olen lähemmäs 180-senttinen ja platoista/koroista pitävä laiha gootti/rockhenkinen pukeutuja, joten tiedän ihan ulkoisesti herättäväni huomiota, varmasti myös negatiivisessa mielessä poikkeavan tyylin ja pituuden vuoksi.

Friikkinä ainakin herättää kiinnostusta ja silloin osa katsoo pidempään :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kahdeksan