Naapuri, vauva ja koira
Naapuriin on syntymässä vauva, ja kysyivät tuossa pihalla ohimennen, että haluaisimmeko me, tai tunnemmeko ketään, joka haluaisi ostaa heidän koiransa. Eivät kuulemma jaksa hoitaa sekä koiraa että vauvaa, kun koira on ilmeisesti aika haastava tapaus. Mitä ajatuksia? Itse olin ihan ihmeissäni.
Kommentit (15)
Hyvä, että tajuavat ajoissa voimiensa rajallisuuden ja antavat haastavalle koiralle mahdollisuuden päästä parempaan kotiin.
Niin no parempi yrittää löytää koiralle uusi koti kuin jättää se heitteille. Mutta tuskin sitä kukaan ostaa. Pelastaa voisi.
Puhuttiinko joskus kuitenkin koiristakin perheenjasenina?
Ei ole tällainen tapaus ainoa laatuaan. Parempi koiran kannalta, että pääsee uuteen kotiin.
Vierailija kirjoitti:
Niin no parempi yrittää löytää koiralle uusi koti kuin jättää se heitteille. Mutta tuskin sitä kukaan ostaa. Pelastaa voisi.
Heitteille? Onko Suomessa katukoiria? Tai mihin heitteille jatetaan? Metsaan?
Sitä juuri oon yrittänyt viestittää että jos tekee lapsia, ehkä koiraa ei kannata ottaa ensin ja siihen hässäkkään, lasten kiljuntaa ja itkua kuuntelemaan. Vasta jos lapset isoja 12v ja vastuullisia. Myös rodusta riippuu. -Ehkä löytyy koiralle joku joka pitää koirasta ja on aikaa.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole tällainen tapaus ainoa laatuaan. Parempi koiran kannalta, että pääsee uuteen kotiin.
No parasta olisi tsempata edes vahan. On ihmiset selviytyneet koirasta ja vauvasta. Jopa yksinhuoltajat.
Suomalaiset stressaavat ja kaikki taytyy tehda taydellisesti. Pelataan kaikkea mita lehdessa lukee tai joku kertoo. Vahan luottamusta elamaan ja Jumalaan niin kylla se siita
Vierailija kirjoitti:
Tietysti HÄN oli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tietysti HÄN oli.
Mutta ei enää kun vauva tulee?
Facebookkiin ilmo eri koiraryhmiin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No parasta olisi tsempata edes vahan. On ihmiset selviytyneet koirasta ja vauvasta. Jopa yksinhuoltajat.
Jotkut kyllä. Mutta olen nähnyt ilmoituksen jossa myytiin neljän kuukauden ikäistä koiran pentua. Syy oli kun ei lapsi vie voimat, lapsi oli 10 kk ikäinen. Mietin että kuinka tyhmä pitää olla ? Lapsi oli jo tiedossa hyvinkin kun koiran pennun otti
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valitettavasti kaikki eivät ole samanlaisia. Ei ole koiran etu olla perheessä, jossa se halutaan pois lapsen tieltä.
Olisin ollut enempi ihmeissäni jos olisivat tarjonneet lasta uuteen kotiin
Ei mitään ajatuksia.