Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En yksinkertaisesti jaksa tällaista enää

Vierailija
08.04.2024 |

Jos koet tarvetta ilkeillä, en asialle voi mitään. En kuitenkaan aio reagoida sellaisiin kommentteihin.

En kelpaa yhteenkään työpaikkaan. Olen silmätikku minne ikinä menenkin. Ymmärrän, että jos olen harjoittelussa, minua on pakko pitää silmällä. Samoin jos olen aloittelija, ymmärrän tarkemman vahtimisen. Silmätikkuna oleminen on kuitenkin täysin eri asia. Minulta ei hyväksytä vessakäyntejä (niitä on aina "liikaa.") Jopa peiliin vilkaisemiseen puututaan. En voi sanoa mistään mitään, koska asiaa ei noteerata tai sitten minulle jopa huudetaan (kirjaimellisesti.) Toisin sanoen siis toiveitani ei ikinä huomioida millään tavalla, vaikka ne liittyisivät työtehtäviin ja uuden oppimiseen.

En yksinkertaisesti kelpaa yhtään mihinkään työpaikkaan omana itsenäni, eikä minusta edes haluta ajatella hyvää. Minulla on eräs psyykkinen sairaus, johon minulla on lääkitys. Lääkityksestä huolimatta tällaiset toistuvat tilanteet aiheuttavat minulle kaikenlaisia synkkiä ajatuksia. Ne vain tulevat. Olen niin loppu siihen, etten ikinä kelpaa enkä ole ikinä tarpeeksi hyvä yhteenkään työhön tai työpaikkaan.

Kommentit (52)

Vierailija
1/52 |
08.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halaus! Kuulostaa tutulta 

Vierailija
2/52 |
08.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos. Tämä suomalainen työkulttuuri on todella myrkyllinen. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/52 |
08.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko juttua, ettet kelpaa yhteenkään paikkaan enkä sitä että koko ajan, jatkuvasti, aina ja ihan kaikki käyttäytyy sua kohtaan huonosti.

Vierailija
4/52 |
08.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos. Tämä suomalainen työkulttuuri on todella myrkyllinen. 

Kyllä, sitä se on. Pitäisi olla todella kovakuorinen että jaksaisi eläkeikään saakka raataa.

Vierailija
5/52 |
08.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En usko juttua, ettet kelpaa yhteenkään paikkaan enkä sitä että koko ajan, jatkuvasti, aina ja ihan kaikki käyttäytyy sua kohtaan huonosti.

Et tietenkään koska sinua ei ole kohdeltu noin. Jos kymmenestä kerrasta 1-2 on positiivisia niin kyllä se mielialaan vaikuttaa aika lannistavasti ja vain ne jää mieleen .

En ole ap.

Vierailija
6/52 |
08.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et tietenkään koska sinua ei ole kohdeltu noin. Jos kymmenestä kerrasta 1-2 on positiivisia niin kyllä se mielialaan vaikuttaa aika lannistavasti ja vain ne jää mieleen .

En ole ap.

Siis ne huonot jää mieleen päällimmäiseksi.

Vierailija
7/52 |
08.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole ap.

Juuri näin.

Ap

Vierailija
8/52 |
08.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pystyisitkö tekemään etätöitä ja/tai toiminimellä? Ovatko esihenkilöt olleet tietoisia taustastasi ja miten sinut voisi parhaiten ottaa huomioon?

Vierailija
9/52 |
08.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki työ, jossa voit työskennellä yksin.  Tai etänä. Ehkä se sujuu. Tunnut kuormittuvan helposti, eikä silloin kannata väen vängällä ängetä töihin, joissa joutuu jatkuvasti olemaan sosiaalinen/työskentelemään kiireessä ja paineessa/ olemaan kiireestä huolimatta täsmällinen ja tarkka työssään.  

Vierailija
10/52 |
08.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet hoitoalalla, niin tuollaista se siellä on. Kokeile jotain muuta.

Vierailija
11/52 |
08.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän. En minä ainakaan osaa olla niin paksu nahkainen, mitä ilmeisesti työelämä vaatii. Vaikka kuinka yritän olla välittämättä, niin pahalta tuntuu.

Vierailija
12/52 |
08.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
13/52 |
08.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän. En minä ainakaan osaa olla niin paksu nahkainen, mitä ilmeisesti työelämä vaatii. Vaikka kuinka yritän olla välittämättä, niin pahalta tuntuu.

paksunahkainen*

Vierailija
14/52 |
08.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoitoala ja adhd/add? Hoitoalalla todella huonosti siedetään neuroottisia, ujoja ihmistyyppejä. Juokse vielä, kun voit.

Vierailija
15/52 |
08.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisikö apn lähteä pöyhimään menneisyyttään jotta saisi ymmärrystä mistä tuo silmätikuksi joutumisen kokemus oikein kumpuaa?

Vierailija
16/52 |
08.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jospa onkin niin että ap on aiheuttanut sen itse. Riitaan tarvitaan aina kaksi. Oma osuus pitää pystyä näkemään myös.

Vierailija
17/52 |
08.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jospa onkin niin että ap on aiheuttanut sen itse. Riitaan tarvitaan aina kaksi. Oma osuus pitää pystyä näkemään myös.

Eihän tuossa ole edes kyse riidoista.

Vierailija
18/52 |
08.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oot oikeassa. Kuulostaa rasittavalta jos ei voi olla vapaasti lainkaan ja ei taukoja. Joku kyttää koko ajan. Olisiko joku pieni pulju parempi, että todella varmistaa että se toinen ymmärtää tilanteen tai oma yritys tulevaisuudessa. Ja perustulo.

Vierailija
19/52 |
08.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä huutava ihminen on vastuussa itse käytöksestään. Jos joku on ilkeä ihminen, niin siihen riittää ihan vain se, että toinen on olemassa.

Vierailija
20/52 |
08.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuntouttavaan työtoimintaan?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kuusi