Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Selvänäkijän avautuminen: soitin eräälle selvänäkijälle ja valitin, että kertomasi ei kuulosta yhtään realistiselta....

Vierailija
08.04.2024 |

....tämä vastasi, että "no haluatko muka tietää ihan oikeasti mitä näen?"

Jonkun aikaa intettiin puolin ja toisin ja sitten sain kuulla mitä selvänäkijä oikeasti näkee kohdalleni:

"Työttömyys jatkuu satunnaisia osa-aikatöitä lukuun ottamatta, liiallisen istumisen ja epäterveellisen ruokavalion vuoksi kuntosi heikkenee ja sitä kautta itse tuntokin rapistuu. Pientä iloa elämääsi kuitenkin tuo uusi harrastuksesi nukkekotien parissa ja siihen hurahdatkin täysin ja löydät Instagramista sen avulla monia mukavia kavereita, joiden kanssa viestitellä aiheesta ja julkaista kuvia omista nukkekotitekeleistä. Raha-asiat pysyvät melko samanlaisena, ei ole lottovoittoa luvassa. Kunhan muistat kerätä kaikki vastaan tulevat pantilliset pullot ja tölkit, niin ihan kohtalaisesti menee."

Eli ennustajien ja selvänäkijöiden ennusteet menee aina sen takia pieleen, koska he kertovat ihmisille sen minkä he haluavat kuulla, ei sitä mitä oikeasti näkevät....

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
08.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

hmmm....

Vierailija
2/8 |
08.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okei

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
08.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka muu haluaa oikeasti tietää mitä ne selvänäkijät näkee omalle kohdalle? Kestäisitkö kuulla sen, ettei lottovoittoa tms. ole koskaan luvassa?

Vierailija
4/8 |
08.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka muu haluaa oikeasti tietää mitä ne selvänäkijät näkee omalle kohdalle? Kestäisitkö kuulla sen, ettei lottovoittoa tms. ole koskaan luvassa?

En minä ainakaan : (

Vierailija
5/8 |
08.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samanlainen kokemus mulla. Ennustajat on todennäköisesti niitä, jotka ovat itse voittaneet lotossa, mutta kukapa sitä omaa lottovoittoaan huutelisi muille?

Vierailija
6/8 |
08.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

huh hah hei !

Vierailija
7/8 |
08.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No totta kai kestäisin, koska en tosissani kuvittelekaan että elämässäni koskaan tapahtuisi mitään mullistavaa, koska olen realisti. 

Vierailija
8/8 |
08.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samanlainen kokemus mulla. Ennustajat on todennäköisesti niitä, jotka ovat itse voittaneet lotossa, mutta kukapa sitä omaa lottovoittoaan huutelisi muille?

Sille on varmasti jokin syy miksei henget ala ennustajille kertomaan oikeita lottonumeroita tai mitä menetelmiä he sitten ikinä käyttävätkään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kahdeksan