Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mäki olin ennen nuorempana sellainen ihminen että mä vähä lynkkasin kaikkia tälläsiä henkisiä ihmisiä ketkä tekivät omia juttujaan

Vierailija
08.04.2024 |

Mä ajattelin että nää on ihan bimboja nää ihmiset, enhän mä tienny siitä maailmasta mitään, tai ylipäätään edes ymmärtänyt mistä siinä on kysymys. 

Mä dokasin, opiskelin, pidin hauskaa, tein töitä, olin naisten kanssa jne. En mä ollut koskaan tutustunutkaan mihinkään henkisiin asioihin tai ymmärtänyt ylipäätään yhtään mitään esim tunnetyöskentelystä tai traumoista tai mistään. Mä vaan toimin yhteiskunnan hyödyllisenä dioottina. Mä toimin ihan täysin oman egon ja traumojen pohjalta, kaikki mitä mä tein oli mun egon tekemisiä. 

Mulla saatto olla muutakin nainen pyörityksessä samaan aikaan, mä pelleilin kaikkien tunteilla ja aiheutin hämmennystä ympärilläni. 

Mä olin ylimielinen ihminen kuka talloi muita. 

No sit mä heräsin henkisesti ja tajusin nämä asiat. Yhtäkkii ne bimbot olikin järkeviä ihmisiä koska nyt mä ymmärsin mistä siinä on kysymys. Mä tajusin isommin asiat. Mä tajusin myös sen, että nämä "bimbot" ovat eri asteilla tietoisuuden tasoillla. Niitä on eri asteita. 

Sä kuka tätä luet, olet todnäk siinä kaikkein  matalimmalla tasolla. Siks sä et ees tajuu tätä alotusta, tai mitään mitä sä teet. :D

Jotkut ihmiset kasvaa, jotkut ei. Ikä on todellakin vaan numero. 

<3

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
08.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

muutamakin**

Vierailija
2/3 |
08.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

jep