Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies selasi puhelinta ultrassa

Vierailija
08.04.2024 |

No siinäpä se sitten tulikin mies selasi vähän väliä puhelinta rakenneultrassa, ihan turhanpäiväisiä juttuja, pelivideoita ja auton renkaita tms 😒 No siitäpä tuli sitten älyttömän huono mieli itselle, että noinko paljon kiinnostaa vauvan näkeminen ja se kaikki, onko siellä kaikki hyvin tms. Tämä oli meidän toinen ja todennäköisesti viimeinen ultra, koska ei olla menossa minnekkään yksityisellekkään ultraan. Ilmaisin kyllä tunteeni ultran jälkeen, mutta ei selvästikkään nähnyt omassa toiminnassaan mitään vikaa, eikä ymmärrä harmitusta. Ultraava kätilökin vilkaisi muutamaan kertaan miehen puhelimen selausta. Mitä mieltä pahointinko mieleni turhaan? 

Kommentit (125)

Vierailija
21/125 |
08.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän miestäsi, en itsekään haluaisi lapsia. 

Mutta kuitenkin olet sivustolla VAUVA.fi

Koska on hyvä palsta ja ei tällä palstalla mitään tekemistä vauvojen kanssa enää ole. 

Vierailija
22/125 |
08.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, yhdellä Suomen suurimmista keskustelupalstoilta, jolla keskustelut liittyvät lähes kokonaan muuhun kuin vauvoihin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/125 |
08.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se vähän riipuu siitä miten se mies yleensä käyttäytyy sen puhelimen kanssa. Jos se on muutenkin jatkuvaa olet ihan tietoisesti tehnyt lapsen puhelinriippuvaisen kanssa, kuten esim jotku tekee lapsen alkoholistin kanssa. Riippuvuudet on yleensä kroonisa, eikä niistä parannuta jos itse riippuvaisella ole siihen tahtoa. 

Vierailija
24/125 |
08.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oliko sillä vauvalla nyt jokin huonommin kun isällä oli puhelin esillä?

Pointti taisi olla se, että olisi luullut isää kiinnostavan enemmän oman lapsensa hyvinvointi kuin joku tyhjänpäiväinen puhelimen lärääminen.

Millä tapaa isä olisi voinut siihen hyvinvointiin siellä ultrassa mielestäsi vaikuttaa?

Vierailija
25/125 |
08.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maltoitko itse tämän somejaon tekemisen kanssa pitkäänkin? 

Vierailija
26/125 |
08.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset menee yhteen ihan liian heppoisesti. Joku illuusio varmaan parisuhteen kaikkivoipaisuudesta.

En kannata lyhyen seurustelun jälkeen ainakaan vauvahaaveilla ja puoliväkisin muuttaa yhteen. 

Jos on aito rakkaus, niin se kestää etäsuhdettakin. 

Mitä on aito ja oikea rakkaus? Tunne ja tahto, kunnioitus, kompromissit, yhteistyö. 

Vierailija
27/125 |
08.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pointti taisi olla se, että olisi luullut isää kiinnostavan enemmän oman lapsensa hyvinvointi kuin joku tyhjänpäiväinen puhelimen lärääminen.

Minulla on kaksi lasta joiden ultrissa olen ollut, mutta en kyllä osaa sitä kuvaa tulkita joten ihan sen lääkärin lausuntojen varassa jouduin menemään. Sitä odotellessa voi vaikka selailla puhelinta.

Vierailija
28/125 |
08.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, yhdellä Suomen suurimmista keskustelupalstoilta, jolla keskustelut liittyvät lähes kokonaan muuhun kuin vauvoihin. 

Seliseli. Luonto se tikanpojan puuhun ajaa.

Vierailija
29/125 |
08.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millä tapaa isä olisi voinut siihen hyvinvointiin siellä ultrassa mielestäsi vaikuttaa?

Voi pyhä yksinkertaisuus . . .

Vierailija
30/125 |
08.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi pyhä yksinkertaisuus . . .

Niin? Vastaatko kysymykseen, kiitos.

Vierailija
31/125 |
08.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos olet lääkärissä, niin selaatko puhelintasi samalla, kun lääkäri puhuu vai kuunteletko häntä? 

Vierailija
32/125 |
08.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi miten surullinen juttu. 

Vierailija
33/125 |
08.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos olet lääkärissä, niin selaatko puhelintasi samalla, kun lääkäri puhuu vai kuunteletko häntä? 

Jos olen jonkun seurana lääkärissä, niin selaan puhelintani.

Vierailija
34/125 |
08.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedossa varmasti loputtomasti osallistumista jatkossa..

Vierailija
35/125 |
08.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhyy miestä ei taaskaan kiinnostanut asia mihin alunperinkään ei ole halunnut mutta minä sain pakotettua miehen siihen kun minua kiinnostaa ja minä halusin lapsen

Vierailija
36/125 |
08.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, tollo kun olet.

Vierailija
37/125 |
08.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, tollo kun olet.

Mielummin tollo kuin kaltaisesi idiootti.

Vierailija
38/125 |
08.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla on kaksi lasta joiden ultrissa olen ollut, mutta en kyllä osaa sitä kuvaa tulkita joten ihan sen lääkärin lausuntojen varassa jouduin menemään. Sitä odotellessa voi vaikka selailla puhelinta.

Tämä. Ei pienintäkään hajua mitä siinä kuvassa näkyy. Enemmän saa selvää kuvaputkitelevisiosta, kun virittää antennia.

M

Vierailija
39/125 |
08.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin selasit!

Vierailija
40/125 |
08.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka raskaushormonit ovat syrjäyttäneet AP:n ja näemmä myös puolen palstan ajattelukyvyn ei se kuitenkaan tarkoita että miehen on myös luovuttava rationaalisesta ajattelusta. Mitään mitä hän siellä ultrassa tekee ei vaikuta millään tapaa lapsen terveyteen tai hyvinvointiin, ja lääkäri kyllä kertoo myös hänelle sitten kaiken tarvittavan. Sitä odotellessa voi tosiaan ihan hyvin vaikka selailla sitä puhelinta ilman että se lapsi tai sen äiti menee siitä millään tapaa rikki.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kahdeksan