Miten usein käytät käteistä?
Itse käytän päivittäin.
En pidä vakoilusta ja tietojeni tallennuksesta.
Suosittelen muillekin.
Kommentit (34)
Koiran trimmauksen maksoin käteisellä. Ei isketty summaa kassaan vaan sain alennusta. Lumityöt maksan myös käteisellä.
Joka kerta kun käyn kaupassa. Tarviin kärryyn kolikon että saa irti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Matkailustriimaajia katsellessa huomannut että ulkomailla ei monessa paikkaa käy edes kortti ja sitten juostaankin etsiskelemässä pankkiautomaattia.
Jaa minä ole huomannut reissuilla ettei se käteinen edes enää kelpaa.
Esim. Kuala Lumpurin kahden miljoonan asukkaan kaupungissa korttimaksamisen ongelmia, vaikka moderni kaupunki.
Säännöllisesti käytän ja kun tutustuin positiiviseen luottorekisteriin, jää myös VISA pois käytöstä. Visan käyttövara, vaikka ei ole edes käytetty katsotaan velaksi. Otin siis aikanaan matkoja varten, että saa auton vuokrattua ja hotellihuoneen...
Ihan turhaa vaivaa kaikille osapuolille pelata seteleiden kanssa. Pankkikortti kännykkään ja lähimaksulla suoraan. Nopeaa ja kätevää.
Päivittäisiin rahakylpyihin käytän. Muuten ole saita visukinttu.
T. Roope Ankka
Kaikki pimeät työt maksan käteisellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Matkailustriimaajia katsellessa huomannut että ulkomailla ei monessa paikkaa käy edes kortti ja sitten juostaankin etsiskelemässä pankkiautomaattia.
Jaa minä ole huomannut reissuilla ettei se käteinen edes enää kelpaa.
Matkustatko lähinnä Länsi-Euroopassa?
Käytän aina jos sitä on. Tällä hetkellä on ihan vähän eli maksoin ostokset kortilla ja pyysin pullopalautusrahat käteisenä. Aina ois hyvä olla edes vähän käteistä mutta taasen heräsin liian myöhään.
Mistä sitä käteistä edes saa? En jaksa erikseen mennä automaatille.
Vierailija kirjoitti:
Mistä sitä käteistä edes saa? En jaksa erikseen mennä automaatille.
Et koskaan kävele muuten vaan automaatin ohi? No minä hain käteistä ihan pankista, kun maksoin käteisellä asuntoni maalauksen ja tapetoinnin.
Mieluiten en käyttäisi ollenkaan. Lapsen ratsastusvalmentaja ottaa maksun käteisenä, ja se on ärsyttävää, sillä meillä ei ole automaattia lähistöllä.
Korona-ajan jälkeen hyvin harvoin. Mutta hiljattain hankin jännitystä elämään ostamalla mustalaisilta vanhan auton. Ainoa kelpaava maksutapa oli puolen sentin paksuinen setelipino.