Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tarina naisille miehen huonosta itsetunnosta

Vierailija
08.04.2024 |

Pitäkää naiset miehistänne huolta. Jos huomaatte huonoa itsetuntoa, niin ottakaa tosissaan ja koittakaa parantaa sitä.

Itsellä romahti itsetunto josta mainitsin kotona. Vaimo ei sitä reagoinut eikä asialle mitään tehnyt. Meni niin pitkälle että hakeuduin lääkäriin jossa puhuin seksistä (olematonta, himotonta, vaan vonkaamalla,tulleesta jännityksestä),suhteesta, vaimoni reaktiosta. Lääkäri kirjoitti reseptin erektiolääkkeestä. Voin kertoa, että aikuiselta, ennen viriililtä mieheltä pääsi itku sillä sekunnilla. Siinä vaiheessa lähti viimeisetkin rippeet itsetunnosta. Asiaa en ole vaimolle sanonut kun häntä ei kiinnosta minun asiat yhtään eikä halua edes puhua seksistä.  

Kerron tarinan siksi, että muut naiset eivät olisi näin hölmöjä ja kuuntelisi vakavasti miehen murheet. 

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
08.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisesi on sairas jos ei kuuntele ja tee asian eteen mitään. Itse naisena kehuisin, laittelisin kivoja viestejä ja antaisin hellyyttä. En olisi ylpeä itsestäni jos mieheni tuntisi näin huonoa oloa. Katsoisin peiliin vakavasti. 

Vierailija
22/36 |
08.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisesi on sairas jos ei kuuntele ja tee asian eteen mitään. Itse naisena kehuisin, laittelisin kivoja viestejä ja antaisin hellyyttä. En olisi ylpeä itsestäni jos mieheni tuntisi näin huonoa oloa. Katsoisin peiliin vakavasti. 

Näitä vissiin sitten enemmänkin. Olen vähän vastaavassa tilanteessa. Jos asian otan jotenkin puheeksi niin vaimo lähinnä hermostuu ja valittaa että aina on joku huonosti. Siitäpä sitten rakentamaan

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
08.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä alle kuoluikäisiä lapsia kolme ja kaksi koulussa eli vipinää riittää. Arjen pyörityksessä unohtui mies ja menimme kuilun partaalle mutta heräsin viimehetkellä ja siitä alkoi suhde paranemaan. Nyt miehen itsetunto hyvä ja kalu kova.

Vierailija
24/36 |
08.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Omakin itsetunto on aika nollissa nyt. Syksyllä aloitin uudessa työssä ja olin stressaantunut enkä ilmeisesti tyydyttänyt vaimoani tarpeeksi. Hän hankki rakastajan ja lopetti seksin minun kanssa. Asian paljastuttua hän vain kehui sitä toista miestä rakastajana ja haukkuu, että saa parempia orgasmeja masturboimalla kuin minun kanssa. Itse hän vain aina makaa lahnana ja kieltäytyy kaikesta mitä ehdotan. Pakko aina olla vain lähetyssaarnaajassa, vaikka ehdotan kaikkia muitakin asentoja. Ei saa olla leluja, ei mitään. Toisen miehen kanssa hän tekee vaikka mitä, ottaa suihin ja anaaliin, ei kertaakaan minun kanssani. Hän ei koskaan koske minuun käsillään seksin aikana eikä katso minua, kääntää pään pois, ei ikinä kehu missään asiassa, vaikka minä pääasiassa hoidan kodin ja lapset ja tuon rahan tilille ja olen työelämässä erittäin menestynyt ja olen atleettinen pitkä mies. Hän saa silti melkein aina orgasmeja kanssani, koska näen asian suhteen va

Näytät vaimollesi kaapinpaikan tai heität pihalla. Sitä hän ihan selvästi kerjää. Ole mies.

Olen erimieltä tuosta naisen kanssa henkisesti samalla tasolla olemista. Olen ollut aina kaikkien naisten kanssa ja siksi he ovat kanssani niin hyvin viihtyneetkin. Mutta henkinen itseluottamukseni ja egoni ollut niin korkea, ettei sitä ole naiset tai miehetkään horjuttaneet. Mies voi ja saa olla herkkä, mutta vastaavasti pitää pitää omat puolensa ja naisensa ruodussa on jos on tarvis. Sitä naiset haluaa, vaikkeivat sano ääneen. Kukaan tavallinen nainen ei arvosta heikkoa miestä, eikä halua seksuaalisesti. Narsistit voi olla erikseen.

Molemmilla on parisuhteessa omat roolinsa ja tasa-arvo tarkoittaa sitä, että mies on mies niissä asiossa jotka hänelle kuuluu ja nainen omissaan. Jos mies antaa naisensa jyrätä itsensä  kadottaa nainen halunsa eikä arvosta miestään. Arvostuskin pitää ansaita.

Vierailija
25/36 |
08.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen surullinen puolestasi AP. Ei ole helppoa ja tuskin voi muuttua iloiseksi irstailuksi. En halua masentaa lisää mutta tämä tosi. Vaatisi naiseltasi erityisen paljon ja kun ei ole pystynyt oleen tukena niin ei riitä hänellä voimat. MUTTA ilokseni sanon että ei ole ainut nainen maailmassa ja löytyy meitä jotka haluaa pitää miehestä huolta ja olla ylpeä hänestä 😉

Tsemppiä ja toivottavasti löydät rakkaan.

Vierailija
26/36 |
08.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikea ratkaisu ongelmaan olisikin ollut potkia vaimo pihalle.

Vierailija
27/36 |
08.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Empatiakykyinen nainen jolla on myös tunneälyä, olisi auttanut kyllä itsetunnon kanssa. Monet nykynaiset vaan ei siihen kykene. Pitävät sitä säälittävänä ja jopa ärsyyntyvät siitä. Saattaa jopa sanoa että en mä ole sinun äiti. Kertoo meidän nykypäivän emotianaalisesta tilanteesta yhteiskunnassa. Sama nainen kuitenkin julistaa feminismiä ja riehuu kadulla elokapina viitta harteillaan ja kiroaa persuja.

Vierailija
28/36 |
08.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kukaan ei voi rakentaa toisen puolesta itsetuntoa. Siksi sitä sanotaan itsetunnoksi.

Itsetunto kehittyy vuorovaikutuksessa toisiin ihmisiin. Jos siinä vuorovaikutuksessa on ollut puutteita, korjaavilla kokemuksilla on todellakin merkitystä. Vai oletko sinä kehittynyt ihmiseksi jossakin umpiossa ilman ihmiskontakteja? 

Tsemppiä ja voimia ap:lle. Ihana että kerroit tilanteestasi tänne. Jätä noi järkyttävän itsekkäät kommentit omaan arvoonsa, noilla on vaan paha olla itsensä kanssa. 

Vierailija
29/36 |
08.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaista se on monogamisessa suhteessa, ap.

Yhden panokaverin suhteista puolet päätyy hyvinkin väkivaltaisiin ja riitaisiin eroihin koska ei ihmistä ole tehty tuollaiseksi. 

Vierailija
30/36 |
08.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on yhteiskunnassa vahva narratiivi, että miehet ovat putkiaivoja, tyhmiä, ällöttäviä seksinnälkäisiä kuvotuksia, joiden pitää muuttua paremmaksi. Tuohon narratiiviin ei mahdu se, että naisten tarvitsisi tehdä mitään tavoilleen tai luonteelleen. Ylipäätään keskustelu siitä, voisivatko naiset huomioida miehiä parisuhteissa on ihan tabu. Ajatellaan, että jos miehille on mieliksi (esimerkiksi sanoo heistä vilpittömästi jotakin kaunista ilman, että on vaatimassa hetiperään jotakin) niin se on kalteva pinta, jonka päässä odottaa patriarkaalinen sorto ja elämä kotiäitiä.

Vierailija
31/36 |
08.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kukaan ei voi rakentaa toisen puolesta itsetuntoa. Siksi sitä sanotaan itsetunnoksi.

Itsetunto kehittyy vuorovaikutuksessa toisiin ihmisiin. Jos siinä vuorovaikutuksessa on ollut puutteita, korjaavilla kokemuksilla on todellakin merkitystä. Vai oletko sinä kehittynyt ihmiseksi jossakin umpiossa ilman ihmiskontakteja? 

Tsemppiä ja voimia ap:lle. Ihana että kerroit tilanteestasi tänne. Jätä noi järkyttävän itsekkäät kommentit omaan arvoonsa, noilla on vaan paha olla itsensä kanssa. 

Lisään vielä, että miehelläni on ajoittain todella huono itsetunto, ja niin on minullakin. Olemme niistä avoimesti puhuneet. Omani on tuhoutunut huonossa parisuhteessa, miehen puolestaan surkeassa lapsuudessa jäänyt kehittymättä normaaliksi.

Kun tulee se tunne, paras lääke on hukuttaa toinen hellyyteen ja rakkauteen ja silityksiin ja suudelmiin ja ihaniin sanoihin. Tuntee itsensä rakastetuksi ja kunnioitetuksi ja hyväksytyksi juuri sellaisena kuin on.

Mä olen sitä mieltä, että suurin osa ihmisistä kuitenkin omaa terveen empatiakyvyn, ja tulee toimineeksi noin. Tällä haluan sanoa, että sulla ei taida olla se sinulle paras kumppani, valitettavasti, vaikka varmasti hirvittävän tuskalliselta tuntuukin myöntää. Halaus 💗 Asiat järjestyy 💗 Hyviä ihmisiä on olemassa 💗

Vierailija
32/36 |
08.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kateeksi käy, jos jollain miehellä on tuollaista kotona. Vaikka kuinka kukkia tuo niin moni mies tietää olevansa kakkosvaihtoehto niille miehille, joita nainen olisi oikeasti halunnut, mutta ei syystä tai toisesta ole saanut.

Vierailija
33/36 |
08.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä on yhteiskunnassa vahva narratiivi, että miehet ovat putkiaivoja, tyhmiä, ällöttäviä seksinnälkäisiä kuvotuksia, joiden pitää muuttua paremmaksi. Tuohon narratiiviin ei mahdu se, että naisten tarvitsisi tehdä mitään tavoilleen tai luonteelleen. Ylipäätään keskustelu siitä, voisivatko naiset huomioida miehiä parisuhteissa on ihan tabu. Ajatellaan, että jos miehille on mieliksi (esimerkiksi sanoo heistä vilpittömästi jotakin kaunista ilman, että on vaatimassa hetiperään jotakin) niin se on kalteva pinta, jonka päässä odottaa patriarkaalinen sorto ja elämä kotiäitiä.

Miksi ylläpidät tuollaista narratiivia etkä kirjoita esimerkiksi siitä kuinka ihanalta tuntuu imeä esille työntyvät sisemmät häpyhuulet syvälle suuhun?

Vierailija
34/36 |
08.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ylläpidät tuollaista narratiivia etkä kirjoita esimerkiksi siitä kuinka ihanalta tuntuu imeä esille työntyvät sisemmät häpyhuulet syvälle suuhun?

Tottakai se on ihana nuolla naista ja oikein mielelläni nuolenkin. Toisinpäin ei vaan koskaan saa vastaavaa huomiota. Ihme, ettei vaimo vaadi, että pitäisin pahvipussia päässä.

Vierailija
35/36 |
08.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tottakai se on ihana nuolla naista ja oikein mielelläni nuolenkin.

Hengityksen kontrollointi on ihan yleinen fetissi. Ikävä että vaimollasi ei juuri tuota ole. Luettele omat ja puolisosi fetissin kohteet:

Vierailija
36/36 |
08.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi . .