Minkä kalliimman tarpeellisen ostoksen saitte viimeksi ostettua?
Kommentit (49)
Matkan Pariisiin, tulee tarpeeseen.
Vaihdettiin sähköautoon ilman rahoitusta.
Viimeisin tarpeellinen hiukan kalliimpi ostos oli kissani kotieutanasia 315 e. Jos summaan lisätään tuhkaus, uurna sekä eutanasiapäätöstä edeltävät eläinlääkärikäynnit ja lääkkeet, tulee tämän tarpeellisen ostoksen loppusummaksi vajaa 1043 euroa.
Vesi-ilmalämpöpumpun asennuksineen 15 000 euroa.
Range Rover-auton. Poikamme Jonathan tarvitsee sitä mennessään ratsastelemaan. Viihtyy oikein hyvin ratsastelunopettajansa Leon kanssa. Nyt viikonloppunakin olivat myöhään jossain opettelemassa asentojaan.
t Gunilla Grankulla
Pyykkikone. Siihen ne säästöt sitten menikin taas.
Kevät takki n.300 e. Kengät kevääksi 100e.
Uudet lenkkarit teinille, edelliset oli ajalta ennen koronaa ja vetelivät viimeisiään.
Vierailija kirjoitti:
Särkylääkkeen apteekista lapselle.
Ap kysyi kalliimpia asioita.
Lenkkarit ja kevät-/kesätakki. Nyt sitten yritetään pärjätä ilman ostoksia syksyyn asti.
Särkylääke on minulle kaliiimpi asia:)
Vierailija kirjoitti:
Viimeisin tarpeellinen hiukan kalliimpi ostos oli kissani kotieutanasia 315 e. Jos summaan lisätään tuhkaus, uurna sekä eutanasiapäätöstä edeltävät eläinlääkärikäynnit ja lääkkeet, tulee tämän tarpeellisen ostoksen loppusummaksi vajaa 1043 euroa.
Hmm en ajatellut tätä kysymystä siltä kannalta, että mitä kalliimpaa sain ostettua vaan mitä kalliimpaa on viimeksi tullut ostettu. Kissa sai tarvitsemansa hoidon heti, kyse ei siis ollut siitä etteivät rahat olisi olleet säästössä tai kotikäyntejä suorittava eläinlääkäri saatavilla.
Maton olohuoneeseen. Sain tuon ison pyyhkeen pois lattialta vihdoinkin :)
Vierailija kirjoitti:
😱 Onneksi ei tullut otettua lemmikkiä.
Silmälasit 1.000 euroa + päälle vielä silmälääkärin maksu satasen pintaa.
Korvaakohan jokin tuki köyhille lasit? Minä olen aina joutunut maksamaan kaiken itse, vaikken ole rikas vaan keskituloinen. Jos korvaa, alan köyhäksi ja lopetan työnteon.
Ostin uuden auton, väliraha 24200,-.
Ostimme Hästensin sängyn 14.000€.
Talvirenkaiden ostajalla oli enempi kiinni että viittii avata netin, valita, tilata ja mennä auton kanssa liikkeeseen. Siis laiskuuden voittaminen.