Minkä kalliimman tarpeellisen ostoksen saitte viimeksi ostettua?
Kommentit (49)
Hienoa kuulla!
Minä hain apteekista lääkettä.
Tein asuntolainaan ylimääräisen lyhennyksen. Muutaman neliön lattiaa sain taas omaksi.
Induktiolieden ja tv:n. Olin noita jo puolitoista vuotta suunnitellut, mutta kun ei vaan ole saanut aikaiseksi... Nyt pitäisi saada aikaiseksi siivota ja pestä pyykkiä.
Auton abs jarrujen anturin, 300 e.
Ei ole nyt ollut kyllä isompia tarpeita, tv on pari vuotta vanha, kodinkoneet kaikki alle 5v vanhoja. Ehkä kallein tällä hetkellä olisi seuraavan koon turvaistuin lapselle 300e ja kevättakki 180e.
Uusi kevät takki. Semmoinen vähän kalliimpi 🤭
Vaihdoin autoa.
Välirahaa maksoin 12.000€ tilisiirtona.
Vierailija kirjoitti:
Induktiolieden ja tv:n. Olin noita jo puolitoista vuotta suunnitellut, mutta kun ei vaan ole saanut aikaiseksi... Nyt pitäisi saada aikaiseksi siivota ja pestä pyykkiä.
Tv ei ole tarpeellinen.
Vierailija kirjoitti:
Auton abs jarrujen anturin, 300 e.
300 € !? Audi ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tv ei ole tarpeellinen.
Kyllä on, monillekin ihmisille.
Miten niin "saitte"`, tarkoitatko että hankintaa varten pitäisi erikseen säästää tai jotain?
Lumilinko ja jääkaappi. Käyttöä on joka päivä jääkaapille ja lingolle usein.
Astianpesukoneen,tosin oli ns pakko-ostos kun vanha hajosi.Autotallista haaveilen,mutta siihen saa säästää vuosia vielä...
Vierailija kirjoitti:
Miten niin "saitte"`, tarkoitatko että hankintaa varten pitäisi erikseen säästää tai jotain?
Mun kohdalla se "saaminen" oli kiinni enemmänkin haluamani pöydän saatavuudesta kuin rahasta.
-1
Särkylääkkeen apteekista lapselle.
Talvirenkaat miehen autoon. Tai itse se ne maksoi, mutta mä hoidin kaiken työn.
Kotitoimistooni sähköpöydän