Naisten huonot kuminkäyttötaidot
Loukkasin jonkin aikaa sitten toisen käteni niin että en pysty käyttämään sitä oikein mihinkään järkevään. Lauantaina baarista tarttui mukaan nainen mutta luonani jouduin turvautumaan hänen apuun kumin kanssa.
Mutta se säätäminen. Ihan kuin nainen ei olisi koskaan käyttänyt kondomia ennen. Vasta kolmannella yrityksellä asettaminen onnistui niin hyvin että voitiin jatkaa. Tavallistakin ettei kumin käyttöä harjoitella millään tavalla?
Kommentit (6)
Olen nainen. En ole ikinä opetellut/halunnut opetella/aio opetella kumin laittamista. Olen huolehtinut omasta ehkäisystäni jo 30 vuotta (17-47), joten jätän tuon miehelle. Lisäksi myös pelkäisin, että se menee väärin joten on miehellekin parempi kun tekee sen itse.
Vierailija kirjoitti:
Olen nainen. En ole ikinä opetellut/halunnut opetella/aio opetella kumin laittamista. Olen huolehtinut omasta ehkäisystäni jo 30 vuotta (17-47), joten jätän tuon miehelle. Lisäksi myös pelkäisin, että se menee väärin joten on miehellekin parempi kun tekee sen itse.
Myös siinä tapauksessa että miehellä on kaksi sormea poikki ja käsi paketissa?
Yleensä miehet tuntuu haluavan laittaa kumin itse joten ihan ymmärrettävää että ei naiselta suju niin hyvin jos ei ole päässyt asiaa käytännössä paljoakaan harjoittelemaan.
En ole tarvinnut koskaan laittaa, kyllä miehet on sen itse hoitaneet. Ei kannata käsivammaista mukaan baarista raahata.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Myös siinä tapauksessa että miehellä on kaksi sormea poikki ja käsi paketissa?
missä se miehen toinen käsi on? poistettu vai eikö sekään toimi?
Siis tuo ei ollut vi ttuilua, mutta kai tositekijät yhdelläkin kädellä osaa kumin laittaa.
muttajoo: totta on se, että naisille ei juuri kumin käyttöä opeteta (ja moni varmaan jättää sen opettelun siihen, kun rullaavat sen kerran banaanin päälle). koulussa sen verran mitä pojille. pojille kerrotaan sitten, että harjoitelkaa kotona, tytöille on vähän paha antaa sellaista ohjetta, kun se muna puuttuu. Mutta todellakin voisi nainenkin opetella kumia laittamaan miehen päälle. monet naiset kyllä käyttävät kumia dildojen päällä, koska niiden putsaaminen on sitten hyvin helppoa, joten nykyaikana aika moni nainen kuitenkin osaa ainakin pääpiirteissään kumin laiton. oikeassa munassa tosin on sitten vähän toisenlainen tuntuma ja dildoista puuttuu esari, joten siltäkään osin ei dildo korvaa aitoa.
Joo, kerrankin menin yhden daamin luo ja hän ei osannut laittaa huulillaan kondomia kullini päälle.