Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"Nuoret miehet ovat kokeneet, että heille ei olekaan luvassa sitä tulevaisuutta, joka heille on luvattu tai joka heille miehinä kuuluisi"

Vierailija
08.04.2024 |

'Koetaan, että oma status heikkenee. Mielipaha on kanavoitunut siihen, että syytetään naisia, vähemmistöjä ja maa han muuttajia."

Näinkö on?

https://www.hs.fi/tiede/art-2000010294523.html

Kommentit (4417)

Vierailija
641/4417 |
08.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä status nuorella miehellä on? Tervetuloa vaan tänne tavallisten kuolevaisten joukkoon sieltä teinivuosien erinomaisuudesta, kenellekään ei ole luvattu yhtään mitään. Onhan se pettymys kun sen tajuaa.

Pikkusen haiskahtaa siltä että miehet toivoisi naisten ihailua ja että naiset alistuisi enemmän ja miehen elämä olisi sen puolesta helpompaa?  Samoin kuin naiset vähän odottelee että heitä ihailtaisiin naisina. Teinimäistä tosiaan.

Ihan perusbiologiaa. Haaste onkin biologian ja modernin kulttuurin yhteensovittaminen.

Vierailija
642/4417 |
08.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja naisetkin eivät pelkää, että eivät saisi sitä mikä heille kuuluisi? Todella asenteellinen otsikko taas miehiä syyllistävänä

Mä olen koko keskustelun seuraamisen ajan miettinyt, mitä mulle olisi kuulunut. Totuus on etten ole naisena koskaan ajatellut, että mulle kuuluisi automaattisesti yhtään mitään. Olen tehnyt hirveästi töitä päästäkseni huonoista lähtökohdista opiskelemaan ja monien vaikeuksien kautta töihin. Perhettä en saanut, koska en löytänyt miestä kuin vasta keski-ikäisenä. Mutta ei mulla ole ikinä ollut sellaista ajatusta että mulle olisi joku luvannut perheen tai mitään muutakaan.

Miksi löysit vasta keski-ikäisenä miehen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
643/4417 |
08.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Prismassa oli pariskunta. Mies lyhyt toimitusjohtaja. Kaikki puhuvat, että niiden poikaa kiusataan, kun se on niin lyhyt ja jääkiekostakaan ei tule mitään. Lyhyt pikkutappi mikä lyhyt.

Vierailija
644/4417 |
08.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä puolue se oli, kun haukkui työttömiä naisia ideologisiksi elämäntapa työttömiksi ja vie vielä ansiosidonnaisen

Nyt aletaan nauraa lyhyitä hyvätuloisia miehiä.

Pitää varmaan palkkatukityössä soittaa kiinteistöhuoltoon, että laittavat naulakon alemmas, jotta lyhyt toimitusjohtaja Eerokin ylettyy.

Pikkumies tuli Mersulla ostoskeskukseen ja kahville.

Keskustellaan kovaan ääneen pitäisikö Mersun mitoitusta muuttaa, jotta pikkumiehetkin näkevät kunnolla ikkunoista ulos. Tuohan on liikenneriski.

T. nainen ylikseltä.

Vierailija
645/4417 |
08.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luetaan netistä jääkiekkojoukkueiden miesten pituuksia.

Vierailija
646/4417 |
08.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitäisikö mennä peliin nauramaan, kun pikkutappi pelaa.

Vierailija
647/4417 |
08.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huh-huh. Mikä pitää olla naisen painoindeksi että vajoaa näin syvälle katkeruuteen miehiä ja elämää kohtaan. Sohvaindeksi kertoo kuinka paljon nainen vihaa miehiä. Mitä syvemmälle uppoaa sohvaan, sitä enemmän vihaa miehiä.

Kuinka harhainen sä olet?

Toiset miehethän sua täälä haukkuu, naiset yrittää edelleen olla diplomaattisia ja ymmärtää sua, kaikesta sun hirveydestä huolimatta.

Olen eri, mutta en usko että itse mies sanoisi että miehiä ei tarvii mihinkään ja koneet hoitaa sen osuuden. Tämä palsta on vaan niin toksinen, molemmat heittää puukkoa toisiaan kohti.

Osa tietysti tulee sivullisilta mut mä lupaan, tää organisoitu versio on miesten aikaansaannos. : )

Me ei olle erityisen ilosia siitä miten tää pikku-paska on puhuvinaan täälä kokoajan muiden miesten puolesta, on onnistunu suututtaan ihan kaikki.

Vierailija
648/4417 |
08.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Alkaa olla aika ilmiselvää, että nykyajan vanhemmat eivät osaa kasvattaa poikia. Mistä apu tähän ongelmaan, siinäpä kysymys. Pakollinen valmennus kaikille poikavauvojen  vanhemmille: "näin et tuhoa poikalapsesi tulevaisuutta"?

Poikalapset ottavat mallia miehestä, sille ei vaan voi mitään. Nainen voi tehdä kaikkensa kasvatuksen eteen, mutta silti yh-äitien pojista tulee usein naisia vihaavia, syrjäytyneitä ja rikollisia. Isien pitäisi kantaa vastuu poikien kasvatuksesta, että saataisiin muutosta aikaan, mutta valitettavasti isät ei kanna vastuuta juuri mistään.

Ai nyt sä hyökkäät yh-äitejä vastaan?

No en? Miten muka hyökkäsin yh-äitejä vastaan? Jokinhan siihen on syynä, että tilastot osoittavat noin tapahtuvan, enkä todellakaan usko että syy siihen on yksinhuoltajuus, vaan isättömyys.

Vierailija
649/4417 |
08.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä puolue se oli, kun haukkui työttömiä naisia ideologisiksi elämäntapa työttömiksi ja vie vielä ansiosidonnaisen

Nyt aletaan nauraa lyhyitä hyvätuloisia miehiä.

Pitää varmaan palkkatukityössä soittaa kiinteistöhuoltoon, että laittavat naulakon alemmas, jotta lyhyt toimitusjohtaja Eerokin ylettyy.

Pikkumies tuli Mersulla ostoskeskukseen ja kahville.

Keskustellaan kovaan ääneen pitäisikö Mersun mitoitusta muuttaa, jotta pikkumiehetkin näkevät kunnolla ikkunoista ulos. Tuohan on liikenneriski.

T. nainen ylikseltä.

Varmaan kokoomus nainen ylikseltä. Nirppanokka.

Vierailija
650/4417 |
08.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huudetaan että, luistele kovempaa pikkutappi.

Vierailija
651/4417 |
08.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ketjun aloittaja on tuoliinsa levinnyt ohuttukkainen etäisesti naista muistuttava ihminen, jonka ainoa ilo on velloa inhossa ja laittaa suuhun jotain naposteltavaa. Sitten itkeä että taas tuli syötyä liikaa ja se on miesten syytä.

Lopeta.

Vierailija
652/4417 |
08.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huh-huh. Mikä pitää olla naisen painoindeksi että vajoaa näin syvälle katkeruuteen miehiä ja elämää kohtaan. Sohvaindeksi kertoo kuinka paljon nainen vihaa miehiä. Mitä syvemmälle uppoaa sohvaan, sitä enemmän vihaa miehiä.

Kuinka harhainen sä olet?

Toiset miehethän sua täälä haukkuu, naiset yrittää edelleen olla diplomaattisia ja ymmärtää sua, kaikesta sun hirveydestä huolimatta.

Olen eri, mutta en usko että itse mies sanoisi että miehiä ei tarvii mihinkään ja koneet hoitaa sen osuuden. Tämä palsta on vaan niin toksinen, molemmat heittää puukkoa toisiaan kohti.

Joka kerta kun me saadaan toi yks perskokkare suuttuun niin kovaa et se lähtee hetkeks, tän koko foorumin "toksisuus" katoaa, toi kusipää maanpetturi ON se toksisuus.

Heti kun se häipyy täältä me jätetään kans teidät mammat rauhaan, mut tää avoin maanpetturuus suomalaisten miesten nimissä ei voi jatkua näin.

Vierailija
653/4417 |
08.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisten lölleröosasto on kokoontunut tänne komppaamaan toisiaan.

Vierailija
654/4417 |
08.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huudetaan että, luistele kovempaa pikkutappi.

Sun takia me hävitään tää peli.

Vierailija
655/4417 |
08.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pikkuinen palomies se siellä kirjoittaa. Onko paloasemalla luppoaikaa?

Vierailija
656/4417 |
08.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sillä ei ole voimaa kantaa naisia.

Vierailija
657/4417 |
08.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Feministien ja minkään naisasialiikkeen ei tule sanella miehille miten tunteitansa näyttää tai olla näyttämättä. Me miehet assosioimme itkemisen sun muun vastaavan tunteiden näyttämisen automaattisesti "tyttöjen jutuksi". Jos miehet halutaan puhumaan tunteistaan tms niin koko kehoitus tähän toimintaan tulee pestä puhtaaksi feminismistä, vasemmistolaisuudesta sekä muista näihden sidosryhmien toiminnasta.

Tätä asiaa ei auta yhtään lukemattomat kertomukset siitä, että naiset ovat laittaneet haarat kiinni sekä lähteneet marssimaan suhteesta kun mies on hieman herkistellyt ja avautunut.

Joko tämä homma tehdään valkoisten heteromiesten ehdoilla tai sitä ei tehdä. Vässykät vassarimiehet sopertaen sössöttämässä tunteistaan ja itkemässä soijalatteensa eivät todellakaan saa tervettä heteromiestä muuttamaan asennettaan.

Metsät, huutelu, vastaaminen.

Tehkää ihan miten haluatte. Ainoastaan jokaisen on opeteltava näyttämään tunteitaan väkivallattomasti. Naisia ei varmasti haittaa jos haluatte opiskella ja pitää huolta poikien kasvatuksesta ilman naisten apua.

Edelleen kertoo aika paljon, että itsekin sanot että esim itkeminen koetaan tyttöjen jutuiksi, eli siten huonommaksi. Tytöt ei muuten ajattele, että jokin pojille tyypillinen tapa olisi automaattisesti huonompi tapa toimia. Mun lapsuudessa poikatyttö oli kehu. Tässäkin näkee miten naisviha rajoittaa miesten omaa käyttäytymistä. Naiset olisi varmasti ikionnellisia jos aloitatte muutoksen siitä.

Vierailija
658/4417 |
08.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juurikin näin, herra toksisuus tuli alleviivan kaikkiväittämät itestään todeksi, kun on niin tun fiksu maanpetturi, kun ei saa naista niin kostaa pettämällä maansa ja kansansa.

Vierailija
659/4417 |
08.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nainen ja puolustanut poikia ja miehiä ketjussa useamman viestin verran.

Vierailija
660/4417 |
08.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sillä ei ole voimaa kantaa naisia.

Kuulostaa siltä että kottikärrytkin taipuisi sun alla solmuun.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kaksi