"Nuoret miehet ovat kokeneet, että heille ei olekaan luvassa sitä tulevaisuutta, joka heille on luvattu tai joka heille miehinä kuuluisi"
'Koetaan, että oma status heikkenee. Mielipaha on kanavoitunut siihen, että syytetään naisia, vähemmistöjä ja maa han muuttajia."
Näinkö on?
Kommentit (4417)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lasten jälkeen toiveissa on yhteinen elämä, yhteiset tulevaisuuden suunnitelmat, yhdessä vietetty aika ja vanheneminen yhdessä.
Onnistuu onneksi myös naisten kanssa.
Mitä pahaa edellisen kirjoittajan viestissä on? Eivätkö miehet halua noita asioita?
Mitä lisäarvoa noilla asioilla on miehille?
Huomaa että naiset saivat jo haluamansa joten he voivat downshiftata parisuhteessaan.
Mitä se downshiftaaminen parisuhteessa on, esimerkein?
Jos vertailet listaa mitä nainen tarjoaa miehille ennen lapsia ja lasten jälkeen niin saatat saada
Luulisi jokaisen ymmärtävän, että parisuhde muuttuu lasten syntymän myötä. Jos ei halua lapsia, niin sitten hoitaa ehkäisyn omalta osaltaan.
Niin? En ihmetellyt asiaa, totesin sen.
Mitä siis tarjosittekaan miehille saatuanne itse haluamanne :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minua näin naisena ihmetyttää, kun jotkut miehet syyttävät kaikkia naisia miehen lompakolla eläviksi loisiksi.
En tunne yhtäkään naista, joka vain makoilisi päivät pitkät kotona vaatimassa asioita, samaan aikaan kun mies raataa töissä.
Kaikki tuntemani naiset ovat opiskelleet ja tekevät töitä. He maksavat omat lainansa ja omat autonsa. He maksavat asuntolainaa omasta asunnosta. Heitä ei kukaan mies elätä.
Monella heistä on mies ja lapsia. Eivät he ole vaatineet miestä elättämään itseään.
T. 3 lapsen työssä käyvä äiti
Luin koko jutun. Edelleenkään ei kerro suomalaisista keskiverto perheenäideistä. Itselläsi on valikoitunut lukemisen ymmärrys. Koko juttu on kirjoitettu, koska erottuu valtavirrasta. Provide-suhde on myös kahdenkeskinen sopimus. Ja kuten jutussa kerrottiin, on hyvin epävarmaa, kauan kestää. Kun aina voi löytyä kauniimpi tai rikkaampi.
"rakkauteen" perustuva onkin todella varma.
Eikö se muuten ole kahdenkeskinen sopimus?
Jos pariskunnalle syntyy lapsia, niin se tarkoittaa sitä, että myös mies on niitä halunnut. Jos ei haluaisi, ei lapsia syntyisi, sillä mies olisi pitänyt huolen ehkäisystä.
Er ole edelleenkään kertonut, mitä haluat naisilta saatuasi haluamasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Wow, joku todella on ottanut sydämenasiakseen naisten tekemien kauheuksien uutisoinnin kopsaamisen päiväkirjaansa... Ihan tärkeä, koska joskushan voi hetkellisesti tuntua, että oma tyttöystävä olis kiva, mut sit kiireesti kannattaa palautella mieliin nää jutut, niin saa vihatasot takaisin normaalille tasolle.
Et ole kuullut googlesta?
Kyllä, juuri sieltä hän on näitä kopsaillut, kätevä google :)
"Mitä siis tarjosittekaan miehille saatuanne itse haluamanne :)"
Saihan se mieskin haluamansa, tulla isäksi <3 Siitä se aikuiseksi kehittyminen ja kypsyminen vasta alkaakin, vastuullista hommaa. Mutta onneksi se lapsi antaa takaisin, sitä enemmän mitä itse panostaa. Oma miehenikin oikein puhkesi kukkaan kun tuli isäksi, vaikka ei ensin ollut jälkikasvusta _niin_ innoissaan kuin minä. Maailman ihanin isä, sekä ihanaa että seksikästä!
Vierailija kirjoitti:
Itse te miehet haukutte ylipainoisia naisia ja sitten ihmetellään, kun naiset haluavat pitkän ja lihaksikkaan miehen.
Haukutte myös työttömiä naisia.
Hän haukkuu työtätekevät naiset myös. Naisvihaajien mukaan naisten työnteolla ei ole mitään merkitystä. Pelkkää larppausta. Katkera on hän.
Säälisin, jos ei olis niin kamala.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Wow, joku todella on ottanut sydämenasiakseen naisten tekemien kauheuksien uutisoinnin kopsaamisen päiväkirjaansa... Ihan tärkeä, koska joskushan voi hetkellisesti tuntua, että oma tyttöystävä olis kiva, mut sit kiireesti kannattaa palautella mieliin nää jutut, niin saa vihatasot takaisin normaalille tasolle.
Et ole kuullut googlesta?
Kyllä, juuri sieltä hän on näitä kopsaillut, kätevä google :)
Sinäkö siis pidät päiväkirjaa naisia tappavista miehistä, joilla on motiivinaan naisettomuus?
Vierailija kirjoitti:
"Mitä siis tarjosittekaan miehille saatuanne itse haluamanne :)"
Saihan se mieskin haluamansa, tulla isäksi <3 Siitä se aikuiseksi kehittyminen ja kypsyminen vasta alkaakin, vastuullista hommaa. Mutta onneksi se lapsi antaa takaisin, sitä enemmän mitä itse panostaa. Oma miehenikin oikein puhkesi kukkaan kun tuli isäksi, vaikka ei ensin ollut jälkikasvusta _niin_ innoissaan kuin minä. Maailman ihanin isä, sekä ihanaa että seksikästä!
Ei millään pahalla utta ei sulla mitään miestä ole. Täällä sä istut palstailemassa ja ulvot miesvihaasi päivät pitkät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Tarkkuutta nyt, nainen ei tarjoa mitään mitä mies haluaisi.
Jokainen nainen tarjoaa kylmää olkapäätä, tiuskimista ja myrkyllistä ivaa.
Aikuista ei ainakaan ole laittaa sanoja vihaamasi sukupuolen suuhun, kuten sinä tunnut harrastavan."
Miksi tapaat vain myrkyllisiä ja vihaisia naisia? Maailma on täynnä mukavia, iloisia, positiivisia ja kivoja normaaleja naisia. Ole vaihteeksi heidän seurassaan?
Heh, ei valitettavasti ole. Naiset muuttuvat kovin saatuaan mitä haluavat.
Tiedetään, eivät kaikki naiset muutu yhtään kamaliksi. Silloin jos yhdellä on kokemus, että kaikki muuttuvat, on tää yks se ainoa yhteinen nimittäjä...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aikuista ei ainakaan ole laittaa sanoja vihaamasi sukupuolen suuhun, kuten sinä tunnut harrastavan."
Miksi tapaat vain myrkyllisiä ja vihaisia naisia? Maailma on täynnä mukavia, iloisia, positiivisia ja kivoja normaaleja naisia. Ole vaihteeksi heidän seurassaan?
Tiedetään, eivät kaikki naiset muutu yhtään kamaliksi. Silloin jos yhdellä on kokemus, että kaikki muuttuvat, on tää yks se ainoa yhteinen nimittäjä...
Ihan arkikokemus kun lähipiiriä ja tuttavia seuraa.
Kysyin tuossa aiemmin tältä mieheltä sitä, mitkä viisi asiaa hän haluaa parisuhteelta. Vastausta ei tullut, eikä taida tullakaan. Sen sijaan hän keskittyy muuhun pilkkaamiseen.
Miksikö näin sitten on? Kun kyseessä on ihminen, joka viettää päivänsä täällä kylvämässä eripuraa, eikä kerro mitä itse haluaa, vastaus on selvä: kyseessä on itäisen naapurimaamme trolli. Hehän nimittäin eivät milloinkaan vastaa mihinkään itseään koskevaan kuin ympäripyöreästi ja jatkavat riidan kasvattamista välittömästi.
Sellaisia osittain suomalaisia, mutta hajottamisen agendalla toimivia "kotivenäläisiä" on Suomessa jonkin verran. Heillä on toimeksianto ja se tulee selväksi, koska he kirjoittavat kirjaimellisesti työkseen keskustelupalstoilla.
Vierailija kirjoitti:
Kysyin tuossa aiemmin tältä mieheltä sitä, mitkä viisi asiaa hän haluaa parisuhteelta. Vastausta ei tullut, eikä taida tullakaan. Sen sijaan hän keskittyy muuhun pilkkaamiseen.
Miksikö näin sitten on? Kun kyseessä on ihminen, joka viettää päivänsä täällä kylvämässä eripuraa, eikä kerro mitä itse haluaa, vastaus on selvä: kyseessä on itäisen naapurimaamme trolli. Hehän nimittäin eivät milloinkaan vastaa mihinkään itseään koskevaan kuin ympäripyöreästi ja jatkavat riidan kasvattamista välittömästi.
Sellaisia osittain suomalaisia, mutta hajottamisen agendalla toimivia "kotivenäläisiä" on Suomessa jonkin verran. Heillä on toimeksianto ja se tulee selväksi, koska he kirjoittavat kirjaimellisesti työkseen keskustelupalstoilla.
Sillä ei ole merkitystä mitä minä haluan.
Miksi vastaisin itseäni koskeviin tiedusteluihin? Emme keskustele minusta, ketju ei ole minusta.
Olette täällä haukkumassa miehiä, minä näytän miesvihanne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi vastaisin itseäni koskeviin tiedusteluihin? Emme kesku
Tiedäthän, että juuri tuolla saa selville, onko asialla yksityishenkilö vaiko jonkin agendan puolesta toimiva palkollinen? Nyt tiedät.
Sen kyllä haluaisin tietää, kuinka paljon tuosta maksetaan. Teet kuitenkin paljon hommia täällä, koska tuolla tahdilla ei sinun ole mahdollista tehdä muuta työtä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minua näin naisena ihmetyttää, kun jotkut miehet syyttävät kaikkia naisia miehen lompakolla eläviksi loisiksi.
En tunne yhtäkään naista, joka vain makoilisi päivät pitkät kotona vaatimassa asioita, samaan aikaan kun mies raataa töissä.
Kaikki tuntemani naiset ovat opiskelleet ja tekevät töitä. He maksavat omat lainansa ja omat autonsa. He maksavat asuntolainaa omasta asunnosta. Heitä ei kukaan mies elätä.
Monella heistä on mies ja lapsia. Eivät he ole vaatineet miestä elättämään itseään.
En nyt ymmärrä, mikä on ongelmasi tämän asian suhteen. Se on kahden välinen sopinus, joten molemmat ovat tietoisia siitä, mistä on kyse. Ei siinä nainen kiristä millään miestä maksamaan. Oot yrittänyt esittää, että naiset vedättävät miehiltä rahaa. Sitähän ei siis tapahdu normaaleissa suhteissa, rakkaussuhteen loputtua eikä provide-suhteissa. Jos joku vedättää, on aika harvinaisuus. Ja sitä rahavedätystä tekee miehet myös. Ne on huijareita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi vas
Tiedäthän, että juuri tuolla saa selville, onko asialla yksityishenkilö vaiko jonkin agendan puolesta toimiva palkollinen? Nyt tiedät.
Sen kyllä haluaisin tietää, kuinka paljon tuosta maksetaan. Teet kuitenkin paljon hommia täällä, koska tuolla tahdilla ei sinun ole mahdollista tehdä muuta työtä.
Agendan puolesta?
Sinulla se on miesviha, minulla sen sinun miesvihasi näyttäminen.
Mitä täällä aijankäyttöön tulee, et sinä erota kirjoittajia toisistaan. Ei ole kerta tai kaksi kun menen johonkin ketjuun ensimmäistä kertaa ja sinä (tai joku kaltaisesi mällíränní) on jo "tunnistanut" minut. Olette hauskoja myös tuon vuoksi, menette aina henkilööön kun ette kykene keskustelemaan aiheesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan arkikokemus kun lähipiiriä ja tuttavia seuraa.
Sellanen lähipiiri sitten. On se surullista. Onneksi kuitenkin harvinaista.
Vierailija kirjoitti:
Trolli on joka tapauksessa. Hyvin tunnistettavaa tekstiä joka ketjussa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luin koko jutun. Edelleenkään ei kerro suomalaisista keskiverto perheenäideistä. Itselläsi on valikoitunut lukemisen ymmärrys. Koko juttu on kirjoitettu, koska erottuu valtavirrasta. Provide-suhde on myös kahdenkeskinen sopimus. Ja kuten jutussa kerrottiin, on hyvin epävarmaa, kauan kestää. Kun aina voi löytyä kauniimpi tai rikkaampi.
Kertooko aloitus sinusta "keskiverto miehestä" ? Edes väitetysti?