Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"Nuoret miehet ovat kokeneet, että heille ei olekaan luvassa sitä tulevaisuutta, joka heille on luvattu tai joka heille miehinä kuuluisi"

Vierailija
08.04.2024 |

'Koetaan, että oma status heikkenee. Mielipaha on kanavoitunut siihen, että syytetään naisia, vähemmistöjä ja maa han muuttajia."

Näinkö on?

https://www.hs.fi/tiede/art-2000010294523.html

Kommentit (4417)

Vierailija
2761/4417 |
14.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä, kuin paljon miehiä raiskaillaan, mutta missään eivät siitä kerro. Kannattaisko, jos kerran tällainen ongelmailmiö on olemassa?

--

Tietysti kannattaisi, samoin kaikki muu ahdistelu päivänvaloon. 

Aivan kuten naiset teidänkin tapauksissa. Miksi ette siis tehneet niin ajoissa? Niin??

Tehkää te fiksummin kuin naiset. Kuten yleensä kerrotte tekevänne.

Niin teemmekin, vielä on aikaa ihan hyvin.

Miksi odotella, kun moititte siitä naisia? Eikö olisi syytä toimia etenkin nuorten miesten ja poikien suojelemiseksi heti nyt?

Vierailija
2762/4417 |
14.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet ei kerro raiskauksesta, koska eivät koe turvallista tilaa kertoa siitä. Naiset suhtautuvat raiskattuun mieheen kuin epäonniseen luuseriin - ei empaattisesti kuten raiskattuun kanssasisareen

Mutta kaikki miehet tarjoavat tukea ja empatiaa raiskatuille miehille. Ette te naisten empatiaa tarvitse.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2763/4417 |
14.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tässä ketjussa kyllä hirmuisen paljon raisgattuja ja kaltoinkohdelluita miehiä. Ehkä teidän pitäisi mennä johonkin traumaterapiaan. Hirveää, kuinka suomalainen nainen pystyykin moisiin kamaluuksiin. 

Ruoskin itseäni seuraavat 24 tuntia ja rukoilen anteeksiantoa.

Lopettakaa jo.

Vierailija
2764/4417 |
14.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"

MIehen ei tarvitse kiihottua, penis jäykistyy kyllä jos sitä esimerkiksi hieroo tai sen ottaa suuhunsa.

Sen voi estää lähinnä liian voimakas humalatila."

Tämä on minulle uutta. Miksi en siis saa erektiota pesulla käydessäni? Silloinhan hieron itse penistäni.

Taidat olla niitä ukkeleita jotka "peseytyy" uimahallissa katselleen alastomia pikkupoikia.

Nyt tuli kyllä päivän idi*ottimaisin kommentti. Miten minun uimahallikäyntini taas mihinkään liittyy?

Ajattelin sun peseytymisen olevan kohtalaista vatkaamista jos mietit miten saat erektion aikaan koskettelemalla itseäsi.

Tiesitkö

Missäs tuossa kostumisesta puhuttiin? 

Vierailija
2765/4417 |
14.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ette te mitään muuta halua kuin niitä yllätyssuikkareita.

Totta, ja minä nautin niistä suunnattomasti silloin eksät herätteli suikkarilla. Tosin pointti ei ole siinä, vaan nukkuvan yllätys-suikkarilla et ole saanut suostumusta siihen seksíaktiin. Joten jos tai kun olet herättänyt miehesi suikkarilla, olet lain määritelmän mukaan raískannut miehen.

Eikö niin?

Se riippuu ihan siitä mitä seksistä on sovittu. Mutta hyvä huomautus kyllä, että aina on syytä kysyä ensin, vaikka aamuiset suikkarit puolin ja toisin olisikin parisuhteessa hyviksi ja oikeiksi koettu. Seksissä harvoin kommunikoidaan liikaa, usein liian vähän.

Harvemmin sovitaan että toinen osap

Uutisena saattaa tulla se, että lähes missään parisuhteissa asia ei tuota mitään päänvaivaa. Mutta onneksi olemme siitä yhtä mieltä, että suostumusperustainen laindäädäntö on hieno homma sekä miehille että naisille tapauksissa, joissa toisen rajoja rikotaan. Ne tapaukset kannattaa sitten viedä eteenpäin.

Varmasti viedäänkin, siksi on tärkeää että miehet ymmärtävät että tuossa rikotaan rajoja jos heistä tuntuu siltä.

Vierailija
2766/4417 |
14.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palstapeikolle tiedoksi, että imetys sattuu niin että tulee kyyneleet silmiin. Älä väitä muuta.

Vierailija
2767/4417 |
14.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä, kuin paljon miehiä raiskaillaan, mutta missään eivät siitä kerro. Kannattaisko, jos kerran tällainen ongelmailmiö on olemassa?

--

Aivan kuten naiset teidänkin tapauksissa. Miksi ette siis tehneet niin ajoissa? Niin??

Miksi odotella, kun moititte siitä naisia? Eikö olisi syytä toimia etenkin nuorten miesten ja poikien suojelemiseksi heti nyt?

Odottelemme varmasti samoista syistä kuin naiset. Malta nyt, saat kyllä rangaistuksesi vaikka se tulisi 10 vuoden päästä.

Vierailija
2768/4417 |
14.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Epätasa-arvo työmarkkinoilla ei näy nuorten naisten työttömyytenä vaan siinä , millaisiin työtehtäviin naisia ja miehiä palkataan. Samalla koulutuksella ja kokemuksella naiset palkataan yrityksissä tukitehtäviin, joissa palkkaus on vaatimattomampi ja urakehityksen mahdollisuudet pienemmät kuin tärkeämmäksi katsottavissa tehtävissä., jotka miehet saa.

Teknisillä aloilla myös samalla koulutuksella ja kokemuksella samoista tehtävistä maksetaan naisille selittämättömästi 5% vähemmän palkkaa kun on vakioitu kaikki muut palkkaan vaikuttavat tekijät. TEKin sivuilta näistä voi lukea.

Eiköhän yritykset palkkaa lähtök

Ja sinä se taas todistat sitä asennetta, joka on edelleen se ongelma. Varmasti on pätevämpiä miehiä, kuten on pätevämpiä naisia myös. Tuo, että yleistät on todiste vain ja ainoastaan siitä, että rakenteellinen epätasa-arvo elää ja voi hyvin. Eli työtä sillä saralla on vielä ja paljon.

Vierailija
2769/4417 |
14.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet ei kerro raiskauksesta, koska eivät koe turvallista tilaa kertoa siitä. Naiset suhtautuvat raiskattuun mieheen kuin epäonniseen luuseriin - ei empaattisesti kuten raiskattuun kanssasisareen

Mutta kaikki miehet tarjoavat tukea ja empatiaa raiskatuille miehille. Ette te naisten empatiaa tarvitse.

Niinpä. Naisten vertaistuella se metoo laitettiin pystyyn. Kyllähän miehet händlää sen tuhannesri paremmin keskenään ilman että me naiset mennään siihen räveltämään.

Vierailija
2770/4417 |
14.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli ongelma on tässäkin ketjussa seksin ja naisen puute? No voi voi. Kaikki ei saa mitä haluaa. Muuttakaa merkittävästi toimintaa niin ehkä voi onnistua. Mutta ei ihme jos ei onnistu kun ei tästäkään kyetä ilman seksitörkyjä keskustelemaan. Onneksi on luonnonvalinta.

Vierailija
2771/4417 |
14.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"

MIehen ei tarvitse kiihottua, penis jäykistyy kyllä jos sitä esimerkiksi hieroo tai sen ottaa suuhunsa.

Tämä on minulle uutta. Miksi en siis saa erektiota pesulla käydessäni? Silloinhan hieron itse penistäni.

Taidat olla niitä ukkeleita jotka "peseytyy" uimahallissa katselleen alastomia pikkupoikia.

Nyt tuli kyllä päivän idi*ottimaisin kommentti. Miten minun uimahallikäyntini taas mihinkään liittyy?

Ajattelin sun peseytymisen olevan kohtalaista vatkaamista jos mietit miten saat erektion

Missäs tuossa kostumisesta puhuttiin? 

Kiihottuminen tapahtuu joskus silläkin tavalla.

Tiedän kyllä ettet sä ole kostunut kertaakaan elämäsi aikana joten ole huoleti, ei kosketa sinua.

Vierailija
2772/4417 |
14.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Totta, ja minä nautin niistä suunnattomasti silloin eksät herätteli suikkarilla. Tosin pointti ei ole siinä, vaan nukkuvan yllätys-suikkarilla et ole saanut suostumusta siihen seksíaktiin. Joten jos tai kun olet herättänyt miehesi suikkarilla, olet lain määritelmän mukaan raískannut miehen.

Eikö niin?

Se riippuu ihan siitä mitä seksistä on sovittu. Mutta hyvä huomautus kyllä, että aina on syytä kysyä ensin, vaikka aamuiset suikkarit puolin ja toisin olisikin parisuhteessa hyviksi ja oikeiksi koettu. Seksissä harvoin kommunikoidaan liikaa, usein liian vähän.

Totta! Siksi onkin harmi, että miehet usein vähättelevät suostumuksen merkitystä. Hienoa että tietoisuus ja ymmärrys sille leviää teidänkin keskuuteenne. 

Vierailija
2773/4417 |
14.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

--

Odottelemme varmasti samoista syistä kuin naiset. Malta nyt, saat kyllä rangaistuksesi vaikka se tulisi

Miksi ihmeessä, kun olette niin paljon fiksumpia ja rationaalisempia ja kyvykkäämpiä kuin naiset? Ei käy järkeen.

Vierailija
2774/4417 |
14.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Palstapeikolle tiedoksi, että imetys sattuu niin että tulee kyyneleet silmiin. Älä väitä muuta.

Mällírännílle tiedoksi että laitoin naisten sanomana uutista asiasta. Ei ole minun väitteeni vaan siinä uutisessa kerrotaan miksi se kiihottuminen on ok ja luonnollista.

Housut jalkaan ja elämä järjestykseen törkytorvi!

Vierailija
2775/4417 |
14.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"

Ajattelin sun peseytymisen olevan kohtalaista vatkaamista jos mietit miten saat erektion aikaan koskettelemalla itseäsi.

Tiesitkö

Imetyksessä erittyy hormoneita, jotka aiheuttavat äidille mielihyvää. Imetys jopa kiihottaa äitiä. Imetykseen liittyvät seksuaaliset tuntemukset ovat niin vaikea pala yhteiskunnallamme, että asiasta ei pystytä keskustelemaan neutraalisti.

Toisten äitien rinnat ovat yksinkertaisesti herkkiä koskettelulle. Aina kiihottumisen tunteita ei voi kuitenkaan etukäteen ennustaa. Jollenkin äideille rinnoista tulee osa luonnollista seksuaalisuutta vasta imetyksen yhteydessä, Imetyksen tuki ry:n imetystukikoordinaattori Liisa Ansio kertoo.

Kiihottumisessa ei ole kyse äidin kieroutuneesta seksuaalisuudesta. Tuntemuksien taustalla ovat nimittäin imetyshormonit. Prolaktiini rentouttaa ja tuottaa hyvän olon tuntemuksia. Oksitosiini liittyy puolestaan orgasmiin.

Tuntemukset saattavat silti herättää häpeää.

- On tärkeä muistaa, että tunteet eivät ole sopimattomia. Ne eivät tarkoita, että äiti haluaa seksiä vauvan kanssa. Kehossa vain tapahtuu asioita omia aikojaan. Äiti voi olla iloinen siitä, että hänen hormonitoimintansa on kunnossa, Ansio sanoo.

Jos tunteet jäävät häiritsemään äitiä, Ansio neuvoo puhumaan asiasta neuvolatyöntekijälle tai imetystukihenkilölle.

Imetystukikoordinaattori... eikä julkinen sektori ole yhtään pöhöttynyt naisten suojatyöpaikkojen kokoelma.

Vierailija
2776/4417 |
14.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertokaas mulle miehelle mitä ne luvatut asiat on? Mulle ei oo koskaa luvannu mitään, paitsi exvaimo lupas aikoinaan olla uskollinen mutta ei pitäny lupaustaan.

Vierailija
2777/4417 |
14.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän naisetkaan halua kuin että niitä kähmitään vieraiden miesten toimesta tanssilattialla ja pakotetaan vessaan pikapanolle.

Tämä! Naiset tykkää kovista otteista.

Kuka sinä olet sanomaan, mistä naiset tykkää? Etenkin tuollainen valheellinen mutta  yllyttävä käsitys on vaarallinen.

Vierailija
2778/4417 |
14.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kertokaas mulle miehelle mitä ne luvatut asiat on? Mulle ei oo koskaa luvannu mitään, paitsi exvaimo lupas aikoinaan olla uskollinen mutta ei pitäny lupaustaan.

Ei mitään. Mies rakentakoon itse haluamansa elämän. ilmeisesti jotain jäi tekemättä ja sanomatta kun noin kävi.

Vierailija
2779/4417 |
14.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei mitään. Mies rakentakoon itse haluamansa elämän. ilmeisesti jotain jäi tekemättä ja sanomatta kun noin kävi.

Aaa, eli sun mielestä mies on aina syyllinen. Tämäpä selvä

Vierailija
2780/4417 |
14.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei teidän tarvitse odottaa mitään miesten metoota, sen  kun pistätte sen aluille samoin tein vaikka tänään. Jokainen sitä kokenut mies voi ottaa yhteyttä iltapäivälehtiin ja kertoa tarinansa. Siitä se lähtee. Ei media tuota sivuuta, kun saa aiheesta tuhansia viestejä.

Malttia nyt kultapieni, naisillakin kesti omassaan satoja vuosia.

Nyt asialle saa julkisuutta paljon paremmin, kun on netti, niin ei teidän tarvitse odottaa enää päivääkään. Ihan oikeasti, laittakaa homma aluille jo tänään. Tehkää se porukalla.

Mutku, mutku, mutku, kyllä jonkun muun pitää, enhän minä nyt, joku toinen varmaan. Kyllä se naisten pitää, u

Ai jumal auta kehtaat vähätellä?? Onhan naiset aiemminkin yrittäneet kertoa? Onko ihan mennyt ohi mm. Peter Nygårdin edesottamukset? Senkin touhuista tiesi monet, ja yks viulisti menetti kaiken yhden lauseen takia. Kun halusi varoittaa muita joutumasta siihen kauhujen linnakkeeseen. Olet kyllä nolo mieheks ja ihmiseks. 

Nyt te naiset tässä ketjussa vähättelette ja olette ivallisia miesten kokemuksille. Kiistätte raivoisasti koko ilmiön olemassa olon.

Mistä sinä tiedät etteikö joku mies jossain ole ollut julkisuudessa, yrittänyt varoittaa?

Alyssa Milano itse nosti aikoinaan puheeksi 25 vuotta vanhoja tapahtumia. Vaikea todistaa, mutta hei, ei se ketään estä.

Ehkäpä sun nimi paljastuu jo 15 vuotta tapahtumasta. Se olisi edistystä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän seitsemän