Aina odotan viikonloppua tai lomaa ja sitten kun se vihdoin on niin
..kysyn itseltäni miksi. En tee mitään. En käy missään. Minulla on tylsää ja yksinäistä.
Tänä viikonloppuna siivosin, kävin kaupassa ja uimahallissa. Nukuin pitkään. Laitoin ruokaa. Tuijotin telkkaria ja kirjaa. Soitin äidille ja lapsille.
Kesälomalla sentään viikon reissaan mutta 3 viikkoa tylsistyn tutulla kaavalla.
Olen 52-vuotias. Minulla on 2 aikuista lasta. Ei lemmikkejä.
Auto pihassa. Rahaa tilillä. Mutta silti vain olen. Tylsistyn.Näivetyn.
Ei sisältöä. Ei virkistystä. Ei edes unelmia.
Olenkohan piilomasentunut tms.
Kommentit (12)
Olethan sä ap tehnyt tänäänkin monta asiaa. Ihan hyvä niinkin! Se on sitten eri asia, että onko urautunut tai onko arkuutta kokeilla uusia juttuja vaiko ei. Ei kaikki kaipaa muuta. Mut jos sellainen sinua kutittelee, niin anna palaa vaan. Sittenhän sen näkee, että oliko se vanha rata parempi.
Olen 47 v. ja hieman sama homma täällä. Mitä tälle nyt sitten tekisi. Auttaisko käynti gynellä, koska jos nämä on vaihdevuosijuttuja, niin turhaan me kärsitään. Apuja saa kyllä. Ei se masennusta välttämättä ole.
Vierailija kirjoitti:
Olen 47 v. ja hieman sama homma täällä. Mitä tälle nyt sitten tekisi. Auttaisko käynti gynellä, koska jos nämä on vaihdevuosijuttuja, niin turhaan me kärsitään. Apuja saa kyllä. Ei se masennusta välttämättä ole.
Hei, ihan totta. En tullut ajatelleeksi että voisi olla vaihdevuosiin liittyvää tämä "taukeus". Kuukautiset loppuivat kesällä joten menopaussi on menossa. Jotain piristystä ja iloa toivoisin ja kaipaisin.
Nyt ainoat ilot tuntuvat olevan ruoka ja uni. No onneksi sentään olen sitä sorttia jonka on pakko liikkua päivittäin- muuten on huono olo. Tai sanotaan että huonompi..
Aloita salilla käynti ja varaa joku seikkailumatka. Kirjoita sun bucket list ylös ja ala toteuttaa sitä.
Vierailija kirjoitti:
No pitäskö asialle tehdä jotain?
Tietysti pitäisi. En vaan saa aikaiseksi enkä löydä suuntaa. Aina viikonloppua suunnittelen ja kuvittelen kaikenlaista kivaa ja puuhakasta ohjelmaa..Mutta sitten päivät menevät kotona nysväämiseksi. Sama lomilla.
Ap
Varataan se gyne. Heti viikolla. terv.nro 3
Tietysti pitäisi. En vaan saa aikaiseksi enkä löydä suuntaa. Aina viikonloppua suunnittelen ja kuvittelen kaikenlaista kivaa ja puuhakasta ohjelmaa..Mutta sitten päivät menevät kotona nysväämiseksi. Sama lomilla.
Ap
No jos sulla on suunitelma niin eihän se vaadi muuta kuin toteutuksen. Ei ne asiat ainakaan täällä valittamalla tule tehdyiksi.
Du är bara ovan vid att allt är bra.
Mistäpäin Suomea Ap olet? Täällä samanikäinen nainen, jolla samanlainen näivettynyt elämä, varsinkin vapaa-aika.
Mulla vähän samaa, olen 43 vuotta. Tänään oli viikon ainoa vapaapäivä (tein 6-päiväisen työviikon) ja suoraan sanottuna tänään ollut viikon tylsin päivä. No johtui osittain säästäkin, satoi koko päivän, en viitsinyt mennä edes ulos. Aamulla kävin kaupassa autolla, tein ruokaa ensiviikolle. Teinin kanssa tuli riitaa. Pesin pyykkiä, kun oli halpaa sähköä. Mullakin rahaa tilillä, mutta tuntuu että liian usein vaan makaan sohvalla. Kesällä ollaan lähdössä reissuun, varasin tänään hotellit. Se kyllä piristi mieltä. Nämä sunnuntait on monesti vähän ahdistavia, en jotenkin saa mitään aikaiseksi. Toivotaan, että huominen päivä on parempi, vaikka taas työpäivä onkin.