Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen tylsyyttäni seurannut naapurin perheenisää. Ikkunasta näen hänet joka päivä. Hän on komea ja salaperäinen mies.

Vierailija
07.04.2024 |

Olen tylsyyttäni seurannut naapurin perheenisää. Ikkunasta näen hänet joka päivä. Hän on komea ja salaperäinen mies, jonka olemusta en voi vastustaa. En tiedä mitä hän tekee tai mistä hän tulee, mutta joka kerta kun näen hänet, sydämeni sykkii nopeammin.

Hän liikkuu sulavasti ja katsoo maailmaa uteliaasti, ikään kuin hän olisi aina vähän ulkopuolinen. Hänen silmiensä kirkkaus ja hymyn salaperäisyys ovat lumonneet minut täysin. En ole koskaan puhunut hänelle, enkä tiedä miten edes lähestyisin häntä.

Mutta joka päivä odotan innolla näkeväni hänet ikkunasta. Toivon salaa, että hän kääntäisi katseensa minuun ja hymyilisi minulle. Ehkä hänkin tuntee samalla tavalla kuin minä. Olen ihastunut.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siinä mitään väärää ole jos olet ihastunut naapurin perheenisään tai vaikka äitiin. Sehän on tahdosta riippumatonta

Vierailija
22/25 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai annat persettäsi tälle komealle perheenisälle?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP. Kerro lisää tuosta ihmisestä!

Mikä tekee tästä niin ihastuttavan? 

Jos et tiedä hänestä mitään niin mistä tiedät hänen olevan perheenisä?

Vierailija
24/25 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmi kun olen varattu. Siksi olen ollut, kuin en olisi huomannut kuinka ihaillen olet minua katsellut.

Vierailija
25/25 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajaako se saksalaisella autolla?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi viisi