Miksi miehet pitää nykyään viiksiä, ovat ihan hiton rumat
Sellaiset tuuheat viikset ilman muuta partaa on lähinnä irvokkaan näköiset. Tulee lähinnä mieleen, että tyypin lempiharrastus lienee naapurin Penan kalsareiden haistelu.
Kommentit (42)
Nää 2020 luvun viikset on sitä että ovat ironisesti hauskat kun ovat niin rumat että ovat hienot. Ei jatkoon todellakaan.
Itse myös miettinyt. Ne näytti jurpoilta 70-luvulla, ne näytti jurpoilta 80-luvulla. 90-luvulla niitä ei paljon näkynyt, mutta sitten hipsterikulttuurin myötä tulivat takaisin. Ymmärsin, että jotkut halusi näyttää jurpoilta sarkastisessa mielessä. Stig ja Windows95man taitavat olla tällaisia?
Mutta onko noin paljon nuoria miehiä, jotka haluavat sarkastisesti näyttää idiooteilta?
Ei kai noita näe kuin Helsingissä.
Mulla on sellaiset handlebarit että näkyy prkl takaapäinkin. En ymmärrä säälittäviä kalapuikkoviiksiä, kun lähes samalla vaivalla saa myös ihan kunnolliset.
Miksi naiset pitävät nykyään lävistyksiä ja tatuointeja? Ovat ihan hiton rumat. Aina.
Muoti vaihtelee. Joskus 1970-luvulla niitä näki paljon. Ei ne silloin olleet hiton rumia. Saman näköisiä ne viikset silloinkin olivat, eli vain joidenkin mielipiteet ovat muuttuneet.
Vierailija kirjoitti:
Yöks, en tykkää.
Tykkäätkös tyttö anaalifistauksesta?
Vierailija kirjoitti:
Mä yritän saada mun miehen kasvattamaan viikset. On nimittäin hot 😍
Hot ne on mansikkamaan pelättinä.
Sopii tähän nykyajan tyylii, kun naisillakin tekoripset niin pitkät ja tuuheat, että hyvä jos silmät pysyy auki.
naisilta minen oo koskaan kysyny mitä teen tai en tee
enkä kysy
Niin makuasioita täysin. Ei myöskään AP:n ulkonäkö ole kaikkien mieleen ja se asia on vaan hyväksyttävä. Kukin on sen näköinen kuin haluaa.
Miks naiset pitää nykyään viiksiä, ihan hiton rumat.
Miks pitää olla tussupalmikot? Ihan hiton rumat.
Vierailija kirjoitti:
Miksi naiset pitävät nykyään lävistyksiä ja tatuointeja? Ovat ihan hiton rumat. Aina.
Hur korrelerar det med rubriken? Jag gillar inte snäckor i båtbottnen eller på dreven men jag skriver inte om det i denna tråd.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kutittaisko ne kivasti pimpslooraa? 😍
En tiiä, ei olla kokeiltu. Mun mies on aika tummapiirteinen, joten viiksekkäänä hän näyttäisi nuorelta Nikola Teslalta tai Freddie Mercuryltä.
Laulaako yhtä hienosti kuin Mercury?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kutittaisko ne kivasti pimpslooraa? 😍
En tiiä, ei olla kokeiltu. Mun mies on aika tummapiirteinen, joten viiksekkäänä hän näyttäisi nuorelta Nikola Teslalta tai Freddie Mercuryltä.Laulaako yhtä hienosti kuin Mercury?
No ei :D Mutta yhtä komeat rintakarvat kyllä löytyy 😍
Siis joillekin miehille viikset just sopii pirun hyvin.
Suuseksin jälkeen on sama aromi nenässä viikon. Siksi.
Vierailija kirjoitti:
Siis joillekin miehille viikset just sopii pirun hyvin.
Niitä on viiksekkäistä miehistä ehkä 5%:ia
Äijjä!!