Miksi miehet pitää nykyään viiksiä, ovat ihan hiton rumat
Sellaiset tuuheat viikset ilman muuta partaa on lähinnä irvokkaan näköiset. Tulee lähinnä mieleen, että tyypin lempiharrastus lienee naapurin Penan kalsareiden haistelu.
Kommentit (42)
Mä yritän saada mun miehen kasvattamaan viikset. On nimittäin hot 😍
Viikset kuuluvat nahkahomoille ja pedareille. Jos olet jompi kumpi, niin siitä vain viiksiä kasvattamaan.
Vierailija kirjoitti:
Kutittaisko ne kivasti pimpslooraa? 😍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kutittaisko ne kivasti pimpslooraa? 😍
En tiiä, ei olla kokeiltu. Mun mies on aika tummapiirteinen, joten viiksekkäänä hän näyttäisi nuorelta Nikola Teslalta tai Freddie Mercuryltä.
Vain Tom Selleck ja Aaron Taylor-Johnson ovat viiksien arvoiset.
Mä en oo koskaa ajatellu mitä joku muu ajattelee mun parrasta tai viiksistä :D mut kiitti et kerroit. Ei mua siltikään kyllä kiinnosta
Juuso Mäkilähteellä näkyi tänään telkkarissa viikset Tähdet tähdet -ohjelmassa. Ihan tyylikkäät oli ja toivat mieleen jonkin vanhanajan filmitähden tyyliin Errol Flynn.
Keho rauha kiitos. Miehet pitää viiksiä itseään varten. Sama kuin naiset meikkaa itseä varten, ei miehiä. Hävetkää, milloin tämä kiusaamiskulttuuri loppuu
Vierailija kirjoitti:
Keho rauha kiitos. Miehet pitää viiksiä itseään varten. Sama kuin naiset meikkaa itseä varten, ei miehiä. Hävetkää, milloin tämä kiusaamiskulttuuri loppuu
Eivät naiset kiusaa, vaan puhuvat totta analyyttisesti.
Aloittaja kuvasi juuri Matias "Borat" Mäkysen 😂
Kalapuikkoviiksillä saa naisia onnelasta! 😎
Ne on suihinottajan viikset. Homppeleilla muotia.
Vierailija kirjoitti:
Aloittaja kuvasi juuri Matias "Borat" Mäkysen 😂
https://images.cdn.yle.fi/image/upload/c_crop,x_353,y_60,w_827,h_465/w_…
Se mielikuva kun haistelee penan kalsareita 😂😂😂
Räkätapit vaihtuneet karvatupiksi. Siitä tietää että on kasvanut naimaikäiseksi.
Nykyään? Viikset oli muotia joskus 100 vuotta sitten.