Mikä on miehen ihannepituus?
Kommentit (118)
180 se tulisi kuulemma alkaa. 195 on liikaa. Olisiko siis 187 aikas niiqus ihqu?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuopusta kutsutaan silloin tällöin tapiksi - pituutensa 183, vuoksi - onhan se vähän lyhyt, mutta yltää kuitenkin keittiön yläkaappeihin kunnolla.
Minä päästin miehen ja kuopuksen laittamaan uuden keittiön yläkaapit paikoilleen omin nokkineen. Kumpikin melkein kaksimetrisiä. Eivät ihan osanneet arvioida asioita minun kannaltani, joka siellä keittiössä eniten kokkaan. Kaikki on hiukan liian korkealla ja minä olen naiseksi pitkä.
Aijaa, vähintäänkin mielenkiintoista. Sinulla on siis pitkä mies.
Mulle se on 165-170 cm. Pidän vaan sen mittaisia miehiä söpöinä ja seksikkäinä. Olen itsekin lyhyt, 160 cm. Mulla on kyllä jo omani, puoliso on 167 cm eli juuri unelmapituuttani. Ja sellainen poikamainen ja söpö mikä mun miestyyppi onkin.
Naisten tulisi vilkaista Makedonian Tinderiä. LinkedIn:istä näkee julkiset cv:t. Miesten keskipituus 180cm+. Norwegian lentää Hki-Vantaalta Pristinaan. Virossa taasen tasan 180cm: https://www.mamba.ru/en/landing/estonia-10968/guys
Vierailija kirjoitti:
Mulle se on 165-170 cm. Pidän vaan sen mittaisia miehiä söpöinä ja seksikkäinä. Olen itsekin lyhyt, 160 cm. Mulla on kyllä jo omani, puoliso on 167 cm eli juuri unelmapituuttani. Ja sellainen poikamainen ja söpö mikä mun miestyyppi onkin.
Tykkäät puutarhatontuista 🧙🌺
Vauvapalstan ylläpidossa on ärsyttävää, että joko sulkevat ketjuja ilman järjellistä syytä tai sitten pitävät useita ketjuja samasta aiheesta auki ilman järjellistä syytä.
Nyt tänäänkin tämän ketjun aiheesta on kolme eri ketjua, missä ihmiset keskustelevat täysin samasta aiheesta. Jos palstan ylläpito olisi järkevää, niin se yhdistäisi nämä saman aiheen ketjut. Tuskin palstan softa niin alkeellista on, että se olisi liikaa vaadittu.
Vierailija kirjoitti:
180 se tulisi kuulemma alkaa. 195 on liikaa. Olisiko siis 187 aikas niiqus ihqu?
Minulle liikaa 166-183 cm sopiva, ite oon 166 cm pitkä.
177-185 cm välillä on paras pituus jossa mies näyttää miehekkäältä ja sopusuhtaiselta.
Itseäni noin 15 cm pitempi eli 178-184 cm.
Olen 174 cm. Ajattelisin, että noin 185 cm olisi hyvä mitta miehelleni.
Olen seurustellut hetken hieman yli 200 cm pituisen naisen kanssa. Olihan se kieltämättä hieman koominen näky. M173 cm
Vierailija kirjoitti:
Olen seurustellut hetken hieman yli 200 cm pituisen naisen kanssa. Olihan se kieltämättä hieman koominen näky. M173 cm
27 cm pituusero menettelee vielä palstanmammoille :)
Veljeni asui perheineen perikunnan talossa ja soitti kysyäkseen saako nostaa yläkaapit kattoon kiinni. Minä sanoin, että minun puolestani, mutta mitä järkeä siinä on. Veljeni nauroi, että nimenomaan järkeä, he eivät näe normimitoituksella tasolle, kun ovat niin pitkiä. Ja toden totta, heidän nuorimmaisensa, joka oli alakoulussa oli minua paljon pidempi, olen vain 152. Ex laittoi peilin, minä näin vain otsan ;) Kyllä pituudella on väliä