Mikä on miehen ihannepituus?
Kommentit (118)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Ei tuo mikään yleispätevä naisten ihannemiehen lista ole. Ei ole edes yleispätevä ihannepanon lista."
No kerro ihmeessä, mitkä ominaisuudet sinä tuosta listasta vaihtaisit? Onko siinä jotain, mihin naiset eivät yleisesti tunne miehissä vetoa?
Minä voin naisena vastata, vaikka en olekaan tuon kommentin kirjoittaja. Nainen ihastuu miehen ääneen, olemukseen, tuoksuun jne. Siihen, että mies on kiinnostunut aidosti naisesta ja ottaa tämän huomioon. Ei ole väliä onko mies 170 cm vai 185 cm, tai onko mahaa vähän vai ei. Itse tykkään kyllä erityisesti hoikista. Useimmat naiset tykkää vähän tukevista ja mahakkaista miehistä.
Miksi tämä tykkääminen ei sitten yleisesti näy hyvännäköisten naisten keskuudessa? Miksi vähän tukevat ja mahakkaat miehet eivät ole Hollywoodin roman
Koska elokuvat ja Hunks-showt ovat visuaalisia esityksiä. Nämä muut, osin jopa tärkeämmät ominaisuudet, kuten luonne, tuoksu, elämänkatsomus ja -asenne, huomaavaisuus kumppanina etc. ovat hirveän hankalia tuoda esille kovin kattavasti 1,5h elokuvassa (Hunks-showsta puhumattakaan) verrattuna oikeaan, vuorovaikutukselliseen ihmissuhteeseen. Ja toki komeus auttaa ihastumaan mieheen sen 1,5h aikana. Se vaan ei riitä siinä vaiheessa kun parisuhdetta rakennetaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Raha se on mikä saa naisen kost... kiinnostumaan!
Mites kun mies on pienituloinen?
Sitten miehen pitää keksiä mistä saa lisää rahaa
Mun miehen ei ole tarvinnut. Mä maksan vuokran ja ruoat.
Ainakin 15cm ja paksuutta jonnin verran.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen 161.5 cm pitkä. Suominaisista olen liian lyhyt, kun en ole 180, mutta japanilaiset naiset ei ole pinnallisia kuten suominaiset, kukaan ei ole lomamatkoillani sanonut siellä, että olisin liian lyhyt. M28
Koskas sä oikein tuot miniän sieltä Japanista tänne? Olet säkin kohta 30v, joten olisi korkea aika sunkin asettua aloillesi ja perustaa perhe.
185-200cm muttei saa olla luuranko.
Miten pihalla voitte olla, mies on se visuaalinen eli ihastuu ulkonäköön, nainen ei juuri koskaan. Tai kiinnostus loppuu viimeistään siinä vaiheessa kun mies on hyväksikäyttänyt naista tarpeeksi pitkään ja nainen toteaa ettei se ollutkaan oikeasti kiinnostunut, kunhan halusi pesää.
"Koska elokuvat ja Hunks-showt ovat visuaalisia esityksiä. Nämä muut, osin jopa tärkeämmät ominaisuudet, kuten luonne, tuoksu, elämänkatsomus ja -asenne, huomaavaisuus kumppanina etc. ovat hirveän hankalia tuoda esille kovin kattavasti 1,5h elokuvassa (Hunks-showsta puhumattakaan) verrattuna oikeaan, vuorovaikutukselliseen ihmissuhteeseen. Ja toki komeus auttaa ihastumaan mieheen sen 1,5h aikana. Se vaan ei riitä siinä vaiheessa kun parisuhdetta rakennetaan."
Mutta ihannemiehen listaus onkin sitä varten, millainen mies vetoaa mahdollisimman moneen naiseen. Kyllä aika moni karmivan näköinen turakainenkin voi löytää jonkun naisen sattumalta, jota ei todellisuudessa edes ottaisi, jos olisi mahdollisuus johonkin muuhun naiseen. Mutta ihannemiehen kahdeksan ominaisuutta ovat ne ominaisuudet, joihin mies tähtää, mikäli haluaa ola mahdollisimman viehättävä mahdollisimman monen naisen mielestä. Ja auttaa myös huomattavasti pärjäämiseen moderneissa deittailun kanavissa, kuten Tinderissä.
Olen 155cm lentäjälääkäri, joka on saanut kahden miljoonan euron perinnön. Riittääkö?
Vierailija kirjoitti:
Miten pihalla voitte olla, mies on se visuaalinen eli ihastuu ulkonäköön, nainen ei juuri koskaan. Tai kiinnostus loppuu viimeistään siinä vaiheessa kun mies on hyväksikäyttänyt naista tarpeeksi pitkään ja nainen toteaa ettei se ollutkaan oikeasti kiinnostunut, kunhan halusi pesää.
Mutta avain onkin tässä: mies sai pesää.
Hirveää hölynpölyä. Ensinnäkin mitä järkeä kysyä jotain ihannepituutta kaikilta naisilta kun käytännössä yksi sopiva nainen riittää..
Toivottavasti kukaan nuori mies ei kuvittele että pitäisi olla jonkin tietyn kokoinen.
Itsen olen ollut pitkän elämäni aikana ihastunut aivan eri kokoisiin ja eri näköisiin miehiin.
Ja lopulta päädyin elämään näistä sen hauskimman kanssa vaikka tämä ei ollut pisin eikä edes pisimmästä päästä. Kun elämä huumorintajuisen kanssa on vaan oikeasti hauskaa päivästä toiseen ja pituudella taas ei ole yhtään mitään väliä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen 161.5 cm pitkä. Suominaisista olen liian lyhyt, kun en ole 180, mutta japanilaiset naiset ei ole pinnallisia kuten suominaiset, kukaan ei ole lomamatkoillani sanonut siellä, että olisin liian lyhyt. M28
Koskas sä oikein tuot miniän sieltä Japanista tänne? Olet säkin kohta 30v, joten olisi korkea aika sunkin asettua aloillesi ja perustaa perhe.
Tai sitten, hear me out, en asetu aloilleni. :) En ota asuntolainaa, en ala keräilemään postimerkkejä vaan jatkan nuoruuttani ja pidän hauskaa. M28
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tajua tätä pituudesta vouhkaamista. Itse olen 175cm ja koskaan elämässäni pituus ei ole ollut mikään juttu suuntaan tai toiseen. En ole edes tiennyt että naisille pituudella on merkitystä, ennenkuin viime vuosina törmännyt useasti näihin keskusteluihin.
Et ole ilmeisesti juurikaan keskustellut naisten kanssa.
Hölynpölyä. Jokaiselle löytyy sopiva, mutta pituus ei ole kovin ratkaiseva asia kun muutenkin on vaikea löytää sopivaa kumppania.
Kumppanilta voi vaatia vaan n. 4 ominaisuutta ja kun sen kemiankin on toimittava on vaan ymmärrettävä että pituus ei kuulu loppuihin kolmeen tärkeimpään ominaisuuteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tajua tätä pituudesta vouhkaamista. Itse olen 175cm ja koskaan elämässäni pituus ei ole ollut mikään juttu suuntaan tai toiseen. En ole edes tiennyt että naisille pituudella on merkitystä, ennenkuin viime vuosina törmännyt useasti näihin keskusteluihin.
Hölynpölyä. Jokaiselle löytyy sopiva, mutta pituus ei ole kovin ratkaiseva asia kun muutenkin on vaikea löytää sopivaa kumppania.
Kumppanilta voi vaatia vaan n. 4 ominaisuutta ja kun sen kemiankin on toimittava on vaan ymmärrettävä että pituus ei kuulu loppuihin kolmeen tärkeimpään ominaisuuteen.
Voin vakuuttaa, ettei pituudesta ainakaan haittaa ole tähän naisen kemian tuntemiseen.
170-180 cm tätä pidempi mies on pelottava
Tilastojen valossa varmaa 183-188 cm, riippuen toki maasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisille on tärkeintä, että mies on itseä pitempi. Ellei sitten ole kuuluisa filmitähti kuten vaikkapa Tom Cruise aikoinaan jolla kyllä naisia riittää lyhyenäkin miehenä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisille on tärkeintä, että mies on itseä pitempi. Ellei sitten ole kuuluisa filmitähti kuten vaikkapa Tom
Tom Cruise onkin yksi harvoista miehistä, joka voi saada laajalla rintamalla naisia tuolla pituudella. Toki hänen kohdallaan status ja varallisuus ovat tasoa järjetön, joten ulkonäkö nyt ei ole ihan niin keskeinen asia.
Sitten miehen pitää keksiä mistä saa lisää rahaa