Mikä on miehen ihannepituus?
Kommentit (118)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Ei tuo mikään yleispätevä naisten ihannemiehen lista ole. Ei ole edes yleispätevä ihannepanon lista."
No kerro ihmeessä, mitkä ominaisuudet sinä tuosta listasta vaihtaisit? Onko siinä jotain, mihin naiset eivät yleisesti tunne miehissä vetoa?
Minä voin naisena vastata, vaikka en olekaan tuon kommentin kirjoittaja. Nainen ihastuu miehen ääneen, olemukseen, tuoksuun jne. Siihen, että mies on kiinnostunut aidosti naisesta ja ottaa tämän huomioon. Ei ole väliä onko mies 170 cm vai 185 cm, tai onko mahaa vähän vai ei. Itse tykkään kyllä erityisesti hoikista. Useimmat naiset tykkää vähän tukevista ja mahakkaista miehistä.
Miksi tämä tykkääminen ei sitten yleisesti näy hyvännäköisten naisten keskuudessa? Miksi vähän tukevat ja mahakkaat miehet eivät ole Hollywoodin roman
Minkä hyvännäköisten naisten kumppanit ovat hoikkia? Tottakai Hollywood-julkkikset ovat kaikki hoikkia, leikeltyjä ja pumpattu silikonilla ja botoxilla. Miehet ja naiset molemmat. Viisi tuntia päivässä salilla. Mitäs sellaista pohtimaan?!
Suomessa hyvin usein erittäin kauniilla ja hoikilla naisilla on lihava mies. Täällä palstalla monet hoikat naiset oikein hehkuttavat kuinka pitävät nallekarhumiehistä. Pysytään vaan Suomen viitekehyksessä.
Kyllä se oikea nainen sieltä vielä löytyy!
Varmaan se on tai sen pitäisi olla juurikin oma pituus koska sitä ei voi valita 🤔
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Ei tuo mikään yleispätevä naisten ihannemiehen lista ole. Ei ole edes yleispätevä ihannepanon lista."
No kerro ihmeessä, mitkä ominaisuudet sinä tuosta listasta vaihtaisit? Onko siinä jotain, mihin naiset eivät yleisesti tunne miehissä vetoa?
Olen eri mutta kuitenkin nainen ja 27v on ihan lapsonen vielä, lisäksi pitää olla valkoinen ja saa olla silmälasit, exäni esim näytti paljon paremmalta lasien kanssa kuin ilman.
Tässä puhuttiin nyt yleisesti ihannemiehestä, eikä sinun exästäsi. 27-vuotias on se maksimi-ikä, jolla lähes kaikki aikuiset naiset ovat vielä seksuaalisessa pelissä mukana. Tuon jälkeen alkaa tulla ensimmäiset haasteet vastaan iän puolesta ja ensimmäiset nuoret naiset alkavat pudota pelistä pois.
Eli 27-vuotias mies, jolla on kaikki ihannepiirteet, saa vielä naisia ikäluokasta 18-55 niin halutessaan. Joku ei välttämättä ihan vanhimmista naisista halua liian nuorta, mutta suurin osa haluaa. Kun miehelle alkaa tulla ikää tuon 27 ikävuoden päälle, niin mahdollisuudet saada aivan nuorimpia naisia alkavat ohentua. Eli täten myös miehen seksuaalinen arvo alkaa hiljalleen laskea. 22-27-vuotias mies on siis aivan priimaiässä seksin saamisen suhteen, mikäli kaikki muut ihannemiehen ominaisuudet osuvat kohdalleen.
"Suomessa hyvin usein erittäin kauniilla ja hoikilla naisilla on lihava mies. Täällä palstalla monet hoikat naiset oikein hehkuttavat kuinka pitävät nallekarhumiehistä. Pysytään vaan Suomen viitekehyksessä. "
Johtuu siitä, että monet naiset kuvittelevat ystäviensä aina olevan kauniita ja hoikkia, joilla on sitten muka kovin paljon naista rumempi mies. No näin ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Kuinka moni maailman seksikkäimmistä miehistä on ollut alle 30v? Ei tuu heti ketään mieleen
Laitoin huvikseni googleen haun ja iät kulkee siellä 40 ja 60 välillä, John F Kennedy on ollut nuorin ja hän oli tuolloin 27v. Eli joo naiset ei tod tykkää lapsosista.
Kuopusta kutsutaan silloin tällöin tapiksi - pituutensa 183, vuoksi - onhan se vähän lyhyt, mutta yltää kuitenkin keittiön yläkaappeihin kunnolla.
Minä olen 161.5 cm pitkä. Suominaisista olen liian lyhyt, kun en ole 180, mutta japanilaiset naiset ei ole pinnallisia kuten suominaiset, kukaan ei ole lomamatkoillani sanonut siellä, että olisin liian lyhyt. M28
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinka moni maailman seksikkäimmistä miehistä on ollut alle 30v? Ei tuu heti ketään mieleen
Laitoin huvikseni googleen haun ja iät kulkee siellä 40 ja 60 välillä, John F Kennedy on ollut nuorin ja hän oli tuolloin 27v. Eli joo naiset ei tod tykkää lapsosista.
Mutta kyse on siitä, millainen mies saa eniten huomiota ja seksiä mahdollisimman monelta naiselta. Ja näin ollen siis halutessaan myös helpommin parisuhteen. Kyse on siis miehen ihanteellisista ominaisuuksista, jotka löytyvät ikää lukuun ottamatta myös lähes kaikilta vanhemmilta ihannemiehiltä. Hiukset on ihan ykköslähtökohta.
Olen pitkä nainen ja minulle miehen ihannepituus on 190+ cm.
190 - 195. Alle 185cm miehiä en edes noteeraa.
Vierailija kirjoitti:
Kuopusta kutsutaan silloin tällöin tapiksi - pituutensa 183, vuoksi - onhan se vähän lyhyt, mutta yltää kuitenkin keittiön yläkaappeihin kunnolla.
Minä päästin miehen ja kuopuksen laittamaan uuden keittiön yläkaapit paikoilleen omin nokkineen. Kumpikin melkein kaksimetrisiä. Eivät ihan osanneet arvioida asioita minun kannaltani, joka siellä keittiössä eniten kokkaan. Kaikki on hiukan liian korkealla ja minä olen naiseksi pitkä.
Vierailija kirjoitti:
Mulukun mitta, 187cm.
Sie oot vaesinaine muluukku
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä voin naisena vastata, vaikka en olekaan tuon kommentin kirjoittaja. Nainen ihastuu miehen ääneen, olemukseen, tuoksuun jne. Siihen, että mies on kiinnostunut aidosti naisesta ja ottaa tämän huomioon. Ei ole väliä onko mies 170 cm vai 185 cm, tai onko mahaa vähän vai ei. Itse tykkään kyllä erityisesti hoikista. Useimmat naiset tykkää vähän tukevista ja mahakkaista miehistä.
Miksi tämä tykkääminen ei sitten yleisesti näy hyvännäköisten naisten keskuudessa? Miksi vähän tuke
Ville Valolla oli kaikki ihannemiehen ominaisuudet priimavuosinaan.
itse olen 182, hyvä ryhtinen ja sulavaliikkeinen. Yksikään nainen ei ole valittanut, että olisin liian pitkä tai lyhyt, joten olen varmaan ihan sopivan mittainen.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen 161.5 cm pitkä. Suominaisista olen liian lyhyt, kun en ole 180, mutta japanilaiset naiset ei ole pinnallisia kuten suominaiset, kukaan ei ole lomamatkoillani sanonut siellä, että olisin liian lyhyt. M28
Monet kaltaisesi lyhyet miehet etsivät vaimonkin esim. Filippiineiltä, koska siellä olet lähes normaalin pituinen.
Itse olen sisaruksistani lyhyin 171 cm. Siskoni ovat 177 ja 178 cm pitkiä.
Olen 159cm ja mulle riittää, että on minua pidempi. Oma aviomies on 173cm enkä oo koskaan hänen pituutta sen enempää ajatellut.