Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Haittaako naisen lyhyys?

Vierailija
07.04.2024 |

Miksi jotkut miehet kuittailee pituudesta naisille? Entinen poikaystäväni aina korostetusti painotti että se ja se nainen on niin pitkä ja näyttävä. Ikään kuin ilkeilläkseen minulle joka olen 162cm. Joskus on kans pikkutytöksi nimitelty vaikka olen jo yli 30v.

Kommentit (74)

Vierailija
41/74 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse pitkänä naisena kyllä vähän säälin pieniä naisia. Käytän korkoja ja katselen heitä ylhäisesti korkealta ja esitän että luulen heitä lapsiksi. :) t: kaunis ja missin mitat täyttävä 180cm rotunainen

Olen pahoillani projisoinnistasi pikku trolli.

Vierailija
42/74 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyhyys alkaa haitata vasta kun ollaan selvästi alle 150 senttiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
43/74 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisellahan lyhyys on haluttu ulkoinen piirre samoin kuin oikein todella hyvin suuret ja riippuvat rinnatkin ovat! Ja miehillä sitten päinvastoin.

Vierailija
44/74 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen 170cm mies joten lyhyt nainen just passeli. Mieluiten alle 160cm.

Olet liian lyhyt. 160-senttiselle naiselle kelpaa vain yli 180-senttinen.

Pötyä. Minä ja moni lyhyt ystävättäreni pidämme pituutta yhdentekevänä asiana. N157 

Vierailija
45/74 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä oon 153cm siro nainen ja kuullut aina vaan kehuja pienuudestani😊 yhden kerran kuulin negaa, kun katkera ex sanoi sen jälkeen kun jätin olit muutenkin liian lyhyt mulle!!! 😁

Tommoset pätkät kun sinä yleensä manailee omaa lyhyyttään. On kuulemma ikävää väkijoukossa kun jää jalkoihin. Ja hankalaa kun ei yletä mihinkään. Yleensä kaikki tilat on suunniteltu pitkiä ihmisiä varten.

Aiemmin ihmiset jäi lyhyiksi kun elämä oli fyysisesti rankkaa ja ruoka kehnoa.

Vierailija
46/74 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lyhyenä naisena toivon jotain 170 cm:tä miestä. Olen seurustellut pidempien kanssa, ja se on ollut epämukavaa kropalle :(

Samoin. 

Ei pidemmälläkään miehellä ole välttämättä iso varustus.

Ainakaan niin iso, että olisi "epämukavaa kropalle" (sitä kai tässä tarkoitettiin...).

Vierailija
47/74 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä pariskunta vaimo noin 156 cm ja mies noin 190 cm.

Vierailija
48/74 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi valitsit poikaystäväksi ääliön? Ei kukaan normaali ihminen mieti mitään pituusasioita.

Onhan tämä ironiaa? Nainen sanoo 'että normaali ihminen ei mieti pituusasioita" jonkinlainen tahattoman ironian ennätys.

Vierailija
49/74 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä oon 153cm siro nainen ja kuullut aina vaan kehuja pienuudestani😊 yhden kerran kuulin negaa, kun katkera ex sanoi sen jälkeen kun jätin olit muutenkin liian lyhyt mulle!!! 😁

Tommoset pätkät kun sinä yleensä manailee omaa lyhyyttään. On kuulemma ikävää väkijoukossa kun jää jalkoihin. Ja hankalaa kun ei yletä mihinkään. Yleensä kaikki tilat on suunniteltu pitkiä ihmisiä varten.

Kyllä esineet ja tilat on suunniteltu nimenomaan keskimittaisilla. Pitkät ja pätkät kärsii....

Vierailija
50/74 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies haluaa pitkiä lapsia, niin sitten pitää etsiä pitkiä naisia, mutta jos pitkää miestä ei haittaa, että hänellä on lyhyt poika, niin ok. 

Vierailija
51/74 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lyhyenä naisena toivon jotain 170 cm:tä miestä. Olen seurustellut pidempien kanssa, ja se on ollut epämukavaa kropalle :(

Samoin. 

Ei pidemmälläkään miehellä ole välttämättä iso varustus.

Joo, ihan ensimmäisenä mietitään varustuksen kokoa... NOT. Epämukavuus liittyy muihinkin asioihin kuin "varustuksen" kokoon. Hohhoijaa.

Vierailija
52/74 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos mies haluaa pitkiä lapsia, niin sitten pitää etsiä pitkiä naisia, mutta jos pitkää miestä ei haittaa, että hänellä on lyhyt poika, niin ok. 

Kyllä on niiiiiiiiin urpomaista ajattelua, että ei ihme ettei tytöt huoli ja syntyvyys laskee. Moido.

Vierailija
53/74 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On siinä se huono puoli, että pituus periytyy enemmän äidin puolelta ja pojalle lyhyys on elinikäinen vamma. 

Vierailija
54/74 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En manaile! Tykkään olla lyhyt ja osaan käyttää jakkaraa jos tartten jotain ylähyllyltä😊

Vierailija
55/74 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi valitsit poikaystäväksi ääliön? Ei kukaan normaali ihminen mieti mitään pituusasioita.

Eikö naiset muka ole normaaleja ihmisiä? Kyllä ne on naiset, jotka niitä pituusrajoja miehille asettaa.

Vain pieni osa naisista eli ne, jotka ovat jääneet henkisesti yläkouluikään. Suurin osa ei mieti mitään pituusjuttuja.

Suurin osa huolii vain itseään pitemmän miehen, vaikka sanoisit mitä. Vaikka puoli miljoonaa suomalaista naista kelpuuttaisi itseään lyhemmän, niin silti suurin osa ei kelpuuta.

Vierailija
56/74 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

162 cm ei nyt ole vielä edes lyhyt, jos on muutaman sentin alle keskiarvon.

Yli keskiarvon. Maailmanlaajuinen naisten keskimitta on 159,5cm.

Vierailija
57/74 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen 170cm mies joten lyhyt nainen just passeli. Mieluiten alle 160cm.

Olet liian lyhyt. 160-senttiselle naiselle kelpaa vain yli 180-senttinen.

Pötyä. Minä ja moni lyhyt ystävättäreni pidämme pituutta yhdentekevänä asiana. N157 

Lisään vielä, että emme toki mitään 157 -senttistä huoli, mutta jostain 165:stä ylös päin yhdentekevää.

Vierailija
58/74 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan pitkiä jälkeläisiä joten haluan että kumppani on pitkähkö myös. M195cm

Vierailija
59/74 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieno loppukaneetti tuo itsensä mieltäminen pikkutytöksi. Se mitä haluaisit kuulla.

Totuus on, että lyhyessä varressa ei näytä muodot yhtä hyvältä.

Vierailija
60/74 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse pitkänä naisena kyllä vähän säälin pieniä naisia. Käytän korkoja ja katselen heitä ylhäisesti korkealta ja esitän että luulen heitä lapsiksi. :) t: kaunis ja missin mitat täyttävä 180cm rotunainen

Tässä kohtaan pitää vissiin ottaa lintukirja esiin? Kottarainen? Harakka?