Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Haittaako naisen lyhyys?

Vierailija
07.04.2024 |

Miksi jotkut miehet kuittailee pituudesta naisille? Entinen poikaystäväni aina korostetusti painotti että se ja se nainen on niin pitkä ja näyttävä. Ikään kuin ilkeilläkseen minulle joka olen 162cm. Joskus on kans pikkutytöksi nimitelty vaikka olen jo yli 30v.

Kommentit (74)

Vierailija
61/74 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse pitkänä naisena kyllä vähän säälin pieniä naisia. Käytän korkoja ja katselen heitä ylhäisesti korkealta ja esitän että luulen heitä lapsiksi. :) t: kaunis ja missin mitat täyttävä 180cm rotunainen

Tämän kirjoittaja on Pertti 56v.

Vierailija
62/74 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet varmasti pamputettava pikkunisäkäs.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/74 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei haittaa. Mulle tulee vaan isona ukkelina aina sellainen olo, että mitä pienempi tai hennonpi nainen, sitä enemmän haluan olla ikään kuin hänen suojelijansa "tältä pahalta maailmalta".

Vierailija
64/74 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen 163cm nainen, enkä haluaisi olla centtiäkään pidempi. Olo on paljon naisellisempi näin, kuin jos olisin joku 180cm amatsoni. Ja näin lyhkäisenä riittää miehissä valinnanvaraa. Mulle käy niin 170, 180 tai 190cm pitkä mies. Moniko 180cm nainen suostuu ottamaan 160cm miehen? 

Monikin, kunhan on vaan pinkka tapilla kunnossa.

Vierailija
65/74 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pieni on kaunista ja feminiinistä. Vaimo on 154 pitkä ja painaa alle 50 kiloa. Minä olen 30 senttiä pidempi ja 30 kiloa painavampi.

Tässä ei nyt puhuta thaikkunaisista. Se oli toinen keskustelu 

Vierailija
66/74 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

162 cm ei nyt ole vielä edes lyhyt, jos on muutaman sentin alle keskiarvon.

Tuo on noin 3m alle nuorten naisten pituuskeskiarvon, eli ei mikään lyhyt ollenkaan. Vanhempien ikäluokkien parissa tuo on keskivertoa tai jopa yli keskiverron.

Ap saisi dumpata sen sian!

Vierailija
67/74 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pieni on kaunista ja feminiinistä. Vaimo on 154 pitkä ja painaa alle 50 kiloa. Minä olen 30 senttiä pidempi ja 30 kiloa painavampi.

Thaimaasta haettu lapsivaimo?

Vierailija
68/74 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan. Naisen pituus alkaa vasta <170 cm. En halua miesmäistä vierelleni.

Vierailija
69/74 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Thaimaasta haettu lapsivaimo?

Ihan on ikäiseni, yli viisikymppinen ja kantasuomalainen. Ja mitä sitten, vaikka olisi thaikkukin, kunhan on aikuinen?

Vierailija
70/74 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ollenkaan. Oma naiseni on parikymppinen, mutta pituutta on vain 145cm ja hän on erittäin pienirintainen. Pyynnöstäni hän pitää lettejä ja ajelee kaikki karvansa kainaloista alaspäin, pimppa on toki sokeroitu täysin. Vaatteina Peppi Pitkätossu -tyyppiset vaatteet lastenosastolta. On hekumallista olla hänen kanssaan, kun itse olen 195cm/110kg köriläs, jolla on iso karvainen vatsa ja olomuoto kuin Mustalla Pekalla, sänkisen likainen.

Olemme käyneet Wild Clubilla parinvaihdossa, tai pikemminkin niin, että muut "pervot" saavat tuijottaa kanki kovana kun käyn "tyttööni" käsiksi kovakouraisesti. Näyttää teema kiinnostavan oudon monta!

Paria tyyppiä olen kouluttanutkin turpakäräjillä, kun ovat luulleet meikäläisen olevan joku ped o. No en ole, pidän vain pikkuruisista naisista!

Vierailija
71/74 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei niinkään ole mitään preferenssejä naisen pituuden suhteen. Missä olen töissä on muutama erittäin viehättävä n. 150cm pituinen nainen. Toinen on perheellinen, sanavalmis ja topakka, oikein kunnon "Big Mama". Mutta yhtenä vuoroesimiehenä löytyy n. 180cm hoikka nainen. Oikein uljas näky.

Yhtä lailla olisi se kiva jos nainen olisi lyhyempi ja saisi olla "isompi", mutta yhtä lailla ei minua haittaisi itseä pitempi nainen, saisi kulkea polleana, että katsokaa mikä amazoni minulla on. Joo, myönnetään ehkä vähän lapsellisia ajatuksia, mutta minkäs teet?

t. M 179cm

Vierailija
72/74 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskiajalla minäkin olisin ollut täysipitkä ja muodokas nainen.

Vierailija
73/74 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyhyet naiset ovat yleensä hyvin seksikkäitä.

Vierailija
74/74 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä oon 153cm siro nainen ja kuullut aina vaan kehuja pienuudestani😊 yhden kerran kuulin negaa, kun katkera ex sanoi sen jälkeen kun jätin olit muutenkin liian lyhyt mulle!!! 😁

Vastasitkin jo mun puolesta. Olen myös 153cm ja yksi mies on pitänyt hankalana, kun olen niin lyhyt.