Mikä on sinun suosikki känkky?
Olen itse päättänyt että en ala mieltyä mihinkään yhteen. Muuten tulee otettua sitä aina.
Kommentit (67)
Känkky on oululainen pizza. Ei siis mikä tahansa pizza. Toivotaan, että älyävät hakea sille EU:lta nimisuojaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä känkky?
Pizza tai laajemmin pikaruoka.
No miksi ei sitten voi heti kirjoittaa pizza tai pikaruoka. En usko monenkaan tietävän mikä on känkky.
Oululaiset tietävät, muut eivät.
Ne häviää Pelicansille.
Vierailija kirjoitti:
Mikä helvetin känkky? Päästännekö te näitä sanoja keksitte? Mun suosikkimänkky on se, että kaltaisenne tontot tukkivat ulinaluukkunsa.
Semmonen sunnuntaiahdistus siellä sitten 🤣
Kävin Italiassa ja oliv vähä pettyny, ku sielä ei ollu parempaa känkkyä ku Oulusa.
Jaksan ihmetellä miksi kotkalaiset sanoo munkkipossua possoksi. Possu on possu eikä mikään posso.
Känkky on mun tietääkseni keksitty Ruottisa seitkytluvulla.
Vierailija kirjoitti:
Jaksan ihmetellä miksi kotkalaiset sanoo munkkipossua possoksi. Possu on possu eikä mikään posso.
Miksi sanot possumunkkia munkkipossuksi?
Vierailija kirjoitti:
Varmaa vähä samast syyst ku me turkulaiset sanotaa et piispanmunkki ku kaikki muut kutsuu sitä berliininmunkiks. Murrekysymys.
Kebab
Jalapeno
Punasipuli
Smetana
Tai
Kana
Vuohenjuusto
Punasipuli
Paholaisenhillo
Tai
Feta
Kana
Aurajuusto
Mozzarella
Pesto
Vierailija kirjoitti:
Kävin Italiassa ja oliv vähä pettyny, ku sielä ei ollu parempaa känkkyä ku Oulusa.
Jep, siel oli perunaa ja makaroonia känkyssä
Lago di Pudas on tässä ihan Oulul lähellä.
Mihise kaenkky.con on hävinny? Soli vielä pystysö siihen aikaan ku känkkyjä sai kahella ja puolella eurolla.
Vierailija kirjoitti:
Känkky on oululainen pizza. Ei siis mikä tahansa pizza. Toivotaan, että älyävät hakea sille EU:lta nimisuojaa.
Känkky kuulostaa jalkavaivaiselta noita-akalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Känkky kuulostaa jalkavaivaiselta noita-akalta.
Känkkäistä = kävellä vaivalloisesti
Luulin, että känkky on jotain kahvileipää. Kotipaikkakunnallani jotkut käyttivät pullasta sanaa käntty.
Jos ei tarvi miettiä verisuonien tukkeutumista, laitetaan opera special tulemaan känkkylästä.