Kuinka paljon ihminen jaksaa toistuvia vastoinkäymisiä?
Melkein kaikki elämän osa-alueet menee päin persettä. Tuntuu että nyt ei vaan enää jaksa, voimat ei riitä mihinkään.
Kommentit (24)
Vierailija kirjoitti:
mietippä miten meitä muita elättäjiäsi vitut... kaltaistesi luusereiden elättäminen.
Olen sen verran suurituloinen että nimi keikkuu verotilastoissa, eikä minua tuta yhtään ap:n kaltaisten ihmisten niin sanottu elättäminen niin kauan kuin he tekevät parhaansa eivätkä lyö elämäänsä läskiksi.
Olen itsekin elänyt köyhyydessä ja tiedän mitä se on. Pahinta oikeastaan, jos ei ole edes toivoa paremmasta. Ketjun aloittaja ei avaa budjettiasioitaan joten ihan mahdotonta sanoa mitä hänen pitäisi tehdä. Kallistuva energia on tehnyt elämästä todella kallista viime vuosina, ihan varmasti sattuu pahasti vähemmän ansaitseviin.
Minulla mennyt elämässä kaikki päin persettä. Olen saanut 6 kertaa potkut yytee neuvottelujen kautta ja muutenkaan minusta ei oikein kukaan tykkää. Olen sinkku ja elänyt yksin aina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mietippä miten meitä muita elättäjiäsi vitut... kaltaistesi luusereiden elättäminen.
Olen sen verran suurituloinen että nimi keikkuu verotilastoissa, eikä minua tuta yhtään ap:n kaltaisten ihmisten niin sanottu elättäminen niin kauan kuin he tekevät parhaansa eivätkä lyö elämäänsä läskiksi.
Olen itsekin elänyt köyhyydessä ja tiedän mitä se on. Pahinta oikeastaan, jos ei ole edes toivoa paremmasta. Ketjun aloittaja ei avaa budjettiasioitaan joten ihan mahdotonta sanoa mitä hänen pitäisi tehdä. Kallistuva energia on tehnyt elämästä todella kallista viime vuosina, ihan varmasti sattuu pahasti vähemmän ansaitseviin.
Jos nyt joku hiukan avaisi minullekin, miten te muut elätätte minua? Käyn töissä, nettotulot 2100 euroa, elatustuki 200 euroa, elämisen minimimenot 2500, 3 henkilöä+koira, ei harrastuksia, ei matkustamisia, eikä mitään ylimääräistä. Jotta pääsen tästä suosta, lasten pitäisi muuttaa omilleen, koira lopettaa ja minun tehdä lisätöitä. Perussairauteni vuoksi palaudun töistä hitaammin, joten lisätyöt köyvät todennäköisesti liikaa terveyden päälle. Mutta pakkohan niitä on etsiä. Ap
Mitä tarkoitat? Käyn töissä, enkä saa mitään tukia. Mitä kautta elätät minua? Ap