Omakotitalosta kerrostaloon, eihän täällä ole mitään tekemistä!
Eron jälkeen vaihtui iso okt pieneen kerrostalokämppään. Täällä ei ole mitään tekemistä, miten ihmiset jaksaa? Olen nyt 3v aina kotona ollessa istunut vain samassa kohtaa sohvalla. Keittiö on vieressä ja kaikki käden ulottuvilla. Syön, nukun ja oleskelen yhdessä ja samassa huoneessa. Ihan kamalaa! Ensin tämä tuntui ihanan helpolta. Ei isoa asuntoa siivottavana, ei montaa erillistä huonetta, ei pihatöitä jne. Mutta en tiedä miten tällaista jaksaisi loppu elämän. Samaa huonetta tuijotellessa samassa kohtaa istuen. Miten te muut kestätte??
Kommentit (38)
Onko siinä ovi? Jos on niin siitä pääsee ulos.
Etsin kuumeisesti miestä kenen luo muuttaa.
En kestänytkään, muutin 2 vuoden jälkeen takaisin omakotitaloon. Luulin että olisi fiksu veto asua kerrostalossa, melkein kuolin tylsyyteen tuon parin vuoden aikana.
Eron otit kuitenkin kotitöiden takia?
Kenen elämä on pelkkää siivousta ja pihatöitä?
Siksi minä kerrostalossa haluan asuakin että ei tarvitse tehdä mitään vaan jää aikaa harrastuksille.
Ihan hyvin kestän. Rakastan pientä kerrostaloasuntoani. Luen, teen käsitöitä, kokoan nettipalapelejä, nautin kesäisin parvekkeella olosta. Huonekasveja hoidan sisällä ja parvekkeella kukkia kesäisin. Käyn kävelemässä.
Mun tuttaville kävi samoin, myivät omakotitalon ja muuttivat rivariin mutta tekemisen puute ajoi heidät ostamaan uudestaan omakotitalon.
Vierailija kirjoitti:
En kestänytkään, muutin 2 vuoden jälkeen takaisin omakotitaloon. Luulin että olisi fiksu veto asua kerrostalossa, melkein kuolin tylsyyteen tuon parin vuoden aikana.
Mä olen ihan just kuolemassa. Kesäkin taas edessä eikä edes pientä omaa pihaa. Parveke niin kuuma, ettei siellä kesäisin voi olla ollenkaan.
Aikaa jää niin paljon muuhun, kun ei tarvitse siivota isoa asuntoa ja tehdä tylsiä pihatöitä. Voi keskittyä harrastuksiin.
Eihän ne kestäkään. Siksi ne täällä vinkuu kun ei ole muuta elämää.
Vierailija kirjoitti:
Etsin kuumeisesti miestä kenen luo muuttaa.
Muuta meille.
Höh. Itse en ole tänä viikonloppuna ollut kotona juuri ollenkaan. Perjantaina töiden jälkeen kampaaja ja illalla bändin keikalle. Eilen lenkille ja sitten kaverin luo laittamaan ruokaa ja syömään ja illalla sieltä vikalla bussilla kotiin. Tänään satanut vettä koko päivän, että ulkoilut on jäänyt mutta niin ne olisi jääneet omakotitalossakin. Ja pitää pestä pyykit ja valmistautua huomiseen toimistopäivään.
Vierailija kirjoitti:
Mun tuttaville kävi samoin, myivät omakotitalon ja muuttivat rivariin mutta tekemisen puute ajoi heidät ostamaan uudestaan omakotitalon.
Kuka ihme kaipaamalla kaipaa sitä työleiritekemistä?
minä ostin kesämökin ja nyt sitten oleskelen siellä aina kun vain mitenkään on mahdollista. Varmaan tullut oltua mökillä enemmän kuin kotona kerrostalossa.
Vierailija kirjoitti:
Siksi minä kerrostalossa haluan asuakin että ei tarvitse tehdä mitään vaan jää aikaa harrastuksille.
Itse ulkomailla suurkaupungin keskusta-alueella luonnollisestikin kerrostaloasunnossa asuvana mietin - vaikka siis luontoa ja pihaa ym. arvostankin - etteikö se ole toisaalta hieno juttu, ettei ole pakollista asumiseen liittyvää duunia hirveästi? Toki oman vireyden ja terveyden vuoksi on sitten hyvää liikkua muuten, eikä vain jämähtää sohvalle jos ei pakollista fyysistä työtä juuri ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä olen ihan just kuolemassa. Kesäkin taas edessä eikä edes pientä omaa pihaa. Parveke niin kuuma, ettei siellä kesäisin voi olla ollenkaan.
Vuokraa mökki, mene rannalle, kesäteatteriin, piknikille kavereiden kansswa tai muuten vaan puistoon, kahvilaan... hyvä ihminen. Omakotitalo taitaa tehdä ihmisestä tylsän.
Vuosien aikana keksii tekemistä. Mutta tätä me kerrostaloasujat ollaan yritetty sanoa, kun ollaan kerrostalon vankeja. Kodin tuntu voi puuttua ja piha.
Vierailija kirjoitti:
minä ostin kesämökin ja nyt sitten oleskelen siellä aina kun vain mitenkään on mahdollista. Varmaan tullut oltua mökillä enemmän kuin kotona kerrostalossa.
Tämä vois olla hyvä ratkaisu.
Viinan voimalla kestää...