Monelta juotte ns. pullakahvit?
Pullakahvit tarkoittaa kahvia joka nautitaan mihin tahansa aikaan päivästä aamukahvin jälkeen. Pullakahveihin saattaa kuulua leivonnainen joka voi olla voileipä, pulla, viineri, keksi, kakkupala, karjalanpiirakka, voisarvi, sämpylä tai vaikka myslipatukka, mutta pullakahvit voi juoda myös ilman leivonnaista!
Monelta nautitte pullahvinne? Itse olen nauttinut ne kakkupalan kanssa aina iltapäivällä lämpimän ruoan jälkeen, mutta nyt harkitsen niiden siirtämistä lounasaikaan, kolmisen tuntia aamiaisen jälkeen.
T. Hoikka kahvin ystävä
Kommentit (35)
Mä juon aamukahvin voileivän kera, lounaan jälkeen kahvi, niin. klo 14.00 päiväkahvit joita kutsutaan myös pullakahviksi, en aina syö pullaa.
Juon pelkän kahvin kahdentoista jälkeen, joskus kahdelta.
Aamulla tavalliset kahvit ja kello 14 kofeiinittomat kahvit.
Vierailija kirjoitti:
klo 7, klo 10, klo 13 ja klo 16
Kuka juo kahvia 16 aikaan? Vai onko se kofeiinitonta?
itsellä viimeinen aika on 13
Vierailija kirjoitti:
Emme nauti pullasta emmekä kahvista laisinkaan.
Sama täällä. Riippuvaisten meininkiä.
Minä juon päiväkahvit aina klo 13.30 -14.00... En voi juoda klo 14 jälkeen kahvia, koska se valvottaa minua.
Tutkittu tieto että herkkäunisten (huonounisten) ei suositella juovan kahvia tuon myöhempään. Kahvia voi valvottaa joitakin jo klo 12 jälkeen .
Mutta en tykkää juoda jo puolilta päivin, kun tarvitsen piristystä ja kahvileivän iltapäivään.
Vierailija kirjoitti:
klo 7, klo 10, klo 13 ja klo 16
Ihan kofeiininarkkarin toimintaa.
Minä joi eilen viimeisen mukillisen kahvia klo 19 aikoihin. Nukkumaan klo 00:30. Sikeät ja makeat unet klo 11 asti. Elikkä juon silloin, kun mieli tekee eikä kofeiini vaikuta nukahtamiseen tai unen sikeyteen pätkääkään.
Olen herkkä kofeiinille, siksi juon vain aamulla tavallista kahvia. Kofeiiniton kahvi maistuu samalle kuin tavallinen kahvi, mutta on kallista. Silti juon sitä iltapäiväkavilla klo 14, jolloin en tarvitse mitään piristeitä.
Tällä tyylillä nukun paremmin.
Tänään juotiin klo 13.30. Juodaan pullakahvit noin kerran kuussa jos silloinkaan.
Vierailija kirjoitti:
Olen herkkä kofeiinille, siksi juon vain aamulla tavallista kahvia. Kofeiiniton kahvi maistuu samalle kuin tavallinen kahvi, mutta on kallista. Silti juon sitä iltapäiväkavilla klo 14, jolloin en tarvitse mitään piristeitä.
Tällä tyylillä nukun paremmin.
Mitä kofeiinitonta kahvia juot? Närästääkö se?
Iltapäivällä klo 14-16 välillä, riippuen päivän hommista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lasketaanko 'päiväkahvit' tähän kategoriaan?
Kyllä. Päiväkahvit = pullakahvit.
"Päiväkahvit" = lehdissä olevaa seksiseurailmoituskieltä ennen vanhaan, tapaaminen "päiväkahvien" merkeissä. Nuoret ei varmaan tiedä tästä, mutta tuon takia itse puhun aina iltapäiväkahveista.
Viikonloppuisin iltapäivällä, kellonaika vaihtelee.